Tja, preventief handelen voedt de onderbuik niet, dus waar blijf je dan?quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vroeger kon je gewoon minnetjes geven voor opmerkingen.
Voor een groot deel klopt dat natuurlijk wel, echter, door harder te straffen neem je een deeloorzaak; het in vrijheid leven van potentiële daders, wel degelijk weg.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:09 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Straffen is alleen maar symptoombestrijding. Strenger straffen betekent dus alleen de gevolgen harder aanpakken, niet de oorzaak.
sommige van die vriendinnen zijn 400 kilo, anderen stinken naar verrotte paling en ze hebben niet al hun tanden nog ... die van elf is scheelquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:57 schreef Paddo het volgende:
Zouden dan soort dingen ook andersom gebeuren?
Dat ik op mijn veertiende door mijn vriendin van 16 meegenomen wordt naar een parkje, en dat daar tien vriendinnen van haar staan te wachten om seks met mij te hebben. Dat ik wèl even moet slikken als zelfs een elf jarig meisje haarzelf aanbied. Maar de andere dames gaan moeilijk doen: je moet haar ook doen. En ze wil tenslotte zelf...
De dag erna was is natuurlijk alles schraal, maar wie stond er op de stoep? Mijn vriendin. "Klaar voor de tweede ronde?" Ik kreeg de indruk dat ik met een lover-girl te maken had, maar die had me dan ook dure cadeaus gegeven en me op haar kosten mee uit eten genomen. Deed ze niet: we gingen gewoon weer naar het park, en achter de bosjes stonden haar vriendinnen al klaar.
De derde dag begon ik eelt te ontwikkelen op plekken waarvan ik niet wist dat je daar eelt op kon krijgen, maar we gingen weer naar het park. Het werd nu een heuse gangbang, en ik kon ook veel langer doorgaan dankzij het eelt.
De vierde dag was alles over. Vriendin weg, al haar vriendinnen ook opgepakt, en ik moest naar therapie.Waarbij de therapeut vroeg of ik die gelukzalige glimlach van mijn gezicht kon halen, en me ook een beetje in wilde leven in de slachtofferrol....
Fabeltje.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:02 schreef GewoonUitNL het volgende:
Hardere straffen zouden een hele hoop helpen.
Die vervelende mensenrechten ook, en die wetten. Om gek van te worden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:02 schreef GewoonUitNL het volgende:
Hardere straffen zouden een hele hoop helpen. Een paar maanden in een hotel verblijven helpt niet.
Maar omdat ze jong zijn wordt het sowieso gecompliceerder...
De endeldarm.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:55 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Tja, preventief handelen voedt de onderbuik niet, dus waar blijf je dan?
Het moet er toch bij:quote:KORTRIJK - De 25-jarige M.K. riskeert een effectieve celstraf van vijf jaar voor de verkrachting van twee 14-jarige meisjes in het Astridpark in Kortrijk. Samen met een minderjarige kompaan lokten ze hen vanuit een café mee naar het park waar ze hen dronken voerden en dwongen tot seksuele handelingen
En dan nog het gore lef hebben, te vragen aan slachtoffer om mee te werken aan zijn strafvermindering.quote:De minderjarige verdachte bood zichzelf aan na de feiten en verlinkte ook zijn 25-jarige mededader. Die laatste verbleef illegaal in België. Hij had na de feiten nog contact met de slachtoffers, hij vroeg hen zijn nummer te wissen, verwijderde daarop zelf al zijn sociale media en verblijft intussen in het buitenland. Z.E. moet voor de jeugdrechter verschijnen, het vonnis van M.K. valt op 9 februari.
Dr komt een tijd aan.. dan wordt het dit in het kwadraat:quote:Christian Denoyelle: “Het gebeurt niet elke week, hé. Maar elk jaar kom ik toch een aantal dossiers als dit tegen. Terwijl dat bij het begin van mijn loopbaan als jeugdrechter amper leek voor te komen. Het komt meer voor, en dat verontrust me. (De federale politie registreerde 173 groepsverkrachtingen in 2000, in 2021 waren dat er 241, in 2022 waren er 195, red.)
Jaja, de immer heroïsche "de verkeerde" zal op een dag rechtvaardigheid komen brengen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:14 schreef Buikbrein het volgende:
Ze voelen zich nog kennelijk veilig dit allemaal te flikken, in de waan dat ze ermee wegkomen. Die waan, gaan ze bruut uit ontwaken.
Als de interpretatie van die zaken volgens de volksvertegenwoordiging uit zijn verband is getrokken dan alle lof voor volksvertegenwoordigers die dat corrigeren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die vervelende mensenrechten ook, en die wetten. Om gek van te worden.
Nee, alle solidaire vaders en moeders die het SPUUGZAT zijn.. imho hebben we het volste recht, en de plicht, dit te stoppen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jaja, de immer heroïsche "de verkeerde" zal op een dag rechtvaardigheid komen brengen.
Met wapens en oorlogsvoering?quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:32 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Nee, alle solidaire vaders en moeders die het SPUUGZAT zijn.. imho hebben we het volste recht, en de plicht, dit te stoppen
Alles wat nodig is om verkrachting van meisjes, door dit kutvolk definitief te stoppen.quote:
Kun je mijn posts even citeren waarin ik dat zou doen?quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:34 schreef Noek het volgende:
Hier lees je ook alleen maar dat volwassen mannen het meisje wegzetten als zwak en/of kwetsbaar.
Waarom zou je hierover liegen? Begin eens bij post #1 tot de laatste. Hoe kom je dan bij deze post als iedereen kan zien dat het niet waar is?quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:34 schreef Noek het volgende:
Hier lees je ook alleen maar dat volwassen mannen het meisje wegzetten als zwak en/of kwetsbaar.
Dus met wapens en oorlog.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:35 schreef Buikbrein het volgende:
Alles wat nodig is om verkrachting van meisjes, door dit kutvolk definitief te stoppen.
Jawel, maar om nou gelijk oorlogje te gaan spelen... Dat doet ook schade.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:35 schreef Buikbrein het volgende:
Ik ga deze omdraaien voor je: ZIJ hebben het veroorzaakt, ZIJ kunnen niet van meisjes afblijven. ZIJ kunnen hun kroost niet opvoeden en onder controle houden.
Ja we zijn ver gezonken, dat proces is echt al generaties aan de gang en vindt zijn oorsprong in hele matige integratie.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:35 schreef Buikbrein het volgende:
Als zulk geweld nodig is, kun je nagaan HOE ver we al in de shit zitten. Het is gewoon een excercitie "de rekening opmaken", kijken en beseffen hoe ver we al gezonken zijn.
Jawel, maar het aantal immigranten willen verlagen leidt al tot juridische procedures waarbij rechters zullen stellen dat het mensenrechten schendt.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:35 schreef Buikbrein het volgende:
Hoe eerder je je dat beseft, hoe eerder je het tij keert, hoe minder draconisch je hoeft te handelen.
Dus met andere woorden: we kunnen er niks tegen doen dus accepteer het maar?quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dus met wapens en oorlog.
[..]
Jawel, maar om nou gelijk oorlogje te gaan spelen... Dat doet ook schade.
[..]
Ja we zijn ver gezonken, dat proces is echt al generaties aan de gang en vindt zijn oorsprong in hele matige integratie.
[..]
Jawel, maar het aantal immigranten willen verlagen leidt al tot juridische procedures waarbij rechters zullen stellen dat het mensenrechten schendt.
We hebben onszelf in een juridisch construct gegoten waarin niets kan. En links wilt dat heel graag beschermen.
Het is an sich ook niet erg humaan om mensen met boten tegen te houden, of indien nodig met geweld....
Maar helemaal houdbaar is alles ook niet. Zoals in Berlijn een muur kan worden gebouwd, kan met wil en geweld de grens echt wel beschermd worden.
Maar men wilt het niet en het kan niet volgens allerhande verdragen waarbij het opzeggen van het verdrag nogal een stigma zal opleveren.
En alle protesten die je zult gaan meemaken.
Een Victor Orban heeft de meerderheid in Hongarije maar wordt aan alle kanten geframed als extreemrechtse radicaal.
De reden dat ik dat heb gezegd is dat zij kennelijk in de klauwen van een loverboy (aka manipulatieve verkrachter) is beland en hun slachtoffers zijn wel kwetsbaar.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:34 schreef Noek het volgende:
Zet haar maar gewoon weg als meisje/puber/jonge vrouw. Begin maar eens wat woorden te verzinnen voor deze mannen/jongens/pubers.
Je hoeft niet kwetsbaar of zwak te zijn om verkracht te worden. Er zijn, vrouw zijn is vaak reden genoeg.
Wie zijn ‘ZIJ’ dan?quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:35 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Alles wat nodig is om verkrachting van meisjes, door dit kutvolk definitief te stoppen.
Ik ga deze omdraaien voor je: ZIJ hebben het veroorzaakt, ZIJ kunnen niet van meisjes afblijven. ZIJ kunnen hun kroost niet opvoeden en onder controle houden.
Als zulk geweld nodig is, kun je nagaan HOE ver we al in de shit zitten. Het is gewoon een excercitie "de rekening opmaken", kijken en beseffen hoe ver we al gezonken zijn.
Hoe eerder je je dat beseft, hoe eerder je het tij keert, hoe minder draconisch je hoeft te handelen. Of, hoe langer we wachten, hoe onvermijdelijker een confrontatie wordt.
Praten is onmogelijk, we leven al deccenia COMPLEET langs elkaar heen door hun eigen segregatie: eigen scholen, eigen dokter, eigen supermarkt, eigen 'kerk', etc. Dat had nooit mogen gebeuren.
Ik heb haar idd kwetsbaar genoemd. Uitleg hierboven. Ik sta onverminderd achter mijn woorden.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom zou je hierover liegen? Begin eens bij post #1 tot de laatste. Hoe kom je dan bij deze post als iedereen kan zien dat het niet waar is?
quote:Op donderdag 9 mei 2024 10:03 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Dus met andere woorden: we kunnen er niks tegen doen dus accepteer het maar?
Nee ik ben van de radicalere groep. Bescherm je grenzen met geweld (indien nodig). En als dat juridisch niet mag zal je wetgeving moeten aanpassen.quote:Maar helemaal houdbaar is alles ook niet.
Ok, wel er is nog een andere richting waar dit op kan gaan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dus met wapens en oorlog.
[..]
Jawel, maar om nou gelijk oorlogje te gaan spelen... Dat doet ook schade.
[..]
Ja we zijn ver gezonken, dat proces is echt al generaties aan de gang en vindt zijn oorsprong in hele matige integratie.
[..]
Jawel, maar het aantal immigranten willen verlagen leidt al tot juridische procedures waarbij rechters zullen stellen dat het mensenrechten schendt.
We hebben onszelf in een juridisch construct gegoten waarin niets kan. En links wilt dat heel graag beschermen.
Het is an sich ook niet erg humaan om mensen met boten tegen te houden, of indien nodig met geweld....
Maar helemaal houdbaar is alles ook niet. Zoals in Berlijn een muur kan worden gebouwd, kan met wil en geweld de grens echt wel beschermd worden.
Maar men wilt het niet en het kan niet volgens allerhande verdragen waarbij het opzeggen van het verdrag nogal een stigma zal opleveren.
En alle protesten die je zult gaan meemaken.
Een Victor Orban heeft de meerderheid in Hongarije maar wordt aan alle kanten geframed als extreemrechtse radicaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |