Die haatbaarden kun je niet hard genoeg slaan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:29 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Gisteren ook al agenten bespugen en slaan. Die mohamedaan wat die jongen met die lat sloeg loopt ook nog vrij rond terwijl de agenten er een meter vanaf stonden. Walgelijk dat meten met dubbele maten in dit land, angst voor een reactie van de media waar dit fascistisch tuig ook massaal aanwezig is.
Voor het eerst in mijn leven voel ik de wens om bij de politie te gaanquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:30 schreef IntensiveGary het volgende:
Wat zullen die ME'ers staan trappelen van ongeduld om dat tuig de gracht in te slaan. Jaloers.
Opeens weet je het; je wordt ME'er.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Voor het eerst in mijn leven voel ik de wens om bij de politie te gaan
Ja, van die witte mannen.quote:
Identificatie bij welk peleton ze horen neem k aan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Waar zouden die vlaggetjes of sjablonen achterop de helmen van de ME'ers eigenlijk voor staan? Er zijn zo'n 4 verschillende en sommige ME'ers hebben er geen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |