SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Kut was net te laat.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Ama interview met Joost op radio 2
Er zijn minder vlinders, fretten en vogels dan gehandicapten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:19 schreef CherryLips het volgende:
'Kom, we gaan niet meer maaien onder het mom van "goed voor de natuur en de beestjes enzo".'
*rolstoeler wordt aangereden bij oversteekplaats want automobilist en overstekend volk kan elkaar niet meer zien*
Elk jaar weer.
Had ik nou nooit van je verwacht.quote:Gianni krijgt 6,5 jaar cel en tbs voor online misbruik tientallen meisjes
ik heb gisteren bijna iemand aangereden omdat de 1 meter hoge struiken naast het zebrapad iets meer dan een meter isquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:19 schreef CherryLips het volgende:
'Kom, we gaan niet meer maaien onder het mom van "goed voor de natuur en de beestjes enzo".'
*rolstoeler wordt aangereden bij oversteekplaats want automobilist en overstekend volk kan elkaar niet meer zien*
Elk jaar weer.
Zo gaat het hier dus ook elke lentequote:Op woensdag 8 mei 2024 11:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb gisteren bijna iemand aangereden omdat de 1 meter hoge struiken naast het zebrapad iets meer dan een meter is
en klein vrouwtje plus kinderwagen komt er dan maar net bovenuit
Ik werd net op dat moment gebeld, dus heb het tweede deel gemist.quote:
iedereen hier toch? allemaal vreetzakken, daarom ook een fotootje om de goesting een beetje op te wekkenquote:
Daarom heb ik zondag nog snel even de heg tussen mij en de buren geschoren. Als die te hoog wordt kan de buurman er niet meer overheen kijken vanuit de scootmobiel.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo gaat het hier dus ook elke lenteArm oud mensje. Ik zag de foto's en zo iemand in een rolstoel zie je dan niet, en kinderen dus ook niet.
Hij was voor de verandering weer eens serieus maar er was net ook avond van Boudewijn de Groot gedraaid dus hij was beetje emotioneel geworden zei hij.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik werd net op dat moment gebeld, dus heb het tweede deel gemist.
Ja, dat Avond heb ik nog gehoord. Daarna waren ze net weer begonnen, maar werd ik gebeld. Dus wat erna verteld is, heb ik niet meegekregen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij was voor de verandering weer eens serieus maar er was net ook avond van Boudewijn de Groot gedraaid dus hij was beetje emotioneel geworden zei hij.
Hij zei dat hij nog wat shows moet doen na het songfestival en ook iets in Canada maar dat een stapje terug doen daarna even geen kwaad kan. En dat hij minder koffie moet drinken haha.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat Avond heb ik nog gehoord. Daarna waren ze net weer begonnen, maar werd ik gebeld. Dus wat erna verteld is, heb ik niet meegekregen.
Ik ben wel benieuwd naar zijn act morgen.
Dan denk ik ook gewoon dat je een zelfmoordwens hebt. Je gaat toch niet zomaar een zebrapad op als je niet eens ziet wat er van links komtquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo gaat het hier dus ook elke lenteArm oud mensje. Ik zag de foto's en zo iemand in een rolstoel zie je dan niet, en kinderen dus ook niet.
haha.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij zei dat hij nog wat shows moet doen na het songfestival en ook iets in Canada maar dat een stapje terug doen daarna even geen kwaad kan. En dat hij minder koffie moet drinken haha.
Ja sowieso.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
haha.
Ik heb ook wel het idee dat hij best wel een stuiterbal kan zijn.
Ik denk dat je dan ook gewoon niet kunt autorijden. Je rijdt toch niet met volle vaart een zebrapad op als je niet kunt zien of er iemand aankomt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan denk ik ook gewoon dat je een zelfmoordwens hebt. Je gaat toch niet zomaar een zebrapad op als je niet eens ziet wat er van links komt
Maar nu beweer je dus dat je pro actief moet zijn? das eng.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan ook gewoon niet kunt autorijden. Je rijdt toch niet met volle vaart een zebrapad op als je niet kunt zien of er iemand aankomt.
Draai het even om anders.
Als ik voor een auto spring die 40 rijdt in een 30 weg, is het nog steeds mijn eigen schuld. Het is echt zo gigantisch kansloos om meteen alle blaam richting de automobilist te gooien.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan ook gewoon niet kunt autorijden. Je rijdt toch niet met volle vaart een zebrapad op als je niet kunt zien of er iemand aankomt.
Draai het even om anders.
Ja maar dan is de deadline van het biedenquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
pirk gehad en nog tijd voor een krezant?
ow spannendquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dan is de deadline van het bieden
De voetganger heeft voorrang. Ik herhaal, de voetganger heeft voorrang. Als het zebrapad onoverzichtelijk is, is het aan jou om uit te kijken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik voor een auto spring die 40 rijdt in een 30 weg, is het nog steeds mijn eigen schuld. Het is echt zo gigantisch kansloos om meteen alle blaam richting de automobilist te gooien.
Dus Dimmy moet snel zijn voor nog een bod.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dan is de deadline van het bieden
last minute biedingen zijn er hoorquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Komt niks meer bij denk ik. Tenzij die makelaar biedingen heeft die ik niet kan zien
mja toch wel winst gemaakt neem ik aanquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Komt niks meer bij denk ik. Tenzij die makelaar biedingen heeft die ik niet kan zien
Ja een die paar dagen naar hun bod hadden verhoogdquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:56 schreef Puala het volgende:
[..]
last minute biedingen zijn er hoorMaar al dingen binnen gehad naar tevredenheid?
oh nicequote:Op woensdag 8 mei 2024 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja een die paar dagen naar hun bod hadden verhoogd
Gewoon iets gas bij?quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Hoe kom je trouwens aan die snelheden ineens, 40 waar het 30 is?
de zwakkere wordt meestal beschermd, een auto kan een moordwapen zijnquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik voor een auto spring die 40 rijdt in een 30 weg, is het nog steeds mijn eigen schuld. Het is echt zo gigantisch kansloos om meteen alle blaam richting de automobilist te gooien.
Dus daar ben in al blij mee. Ze zeiden vanwege de genoemde animo dus lijkt alsof de makelaar nog een mail heeft gestuurd ofzo? Moet er wel om lachenquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit er weer eentje te slurpritselsmekken in de trein
Dus de auto rijdt te hard én schept iemand op een zebrapad én is ook nog het slachtoffer.quote:
Ik heb niet meegelezen, maar jij vroeg iets over 40-30 en meestal ga je harder met gas bijquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus de auto rijdt te hard én schept iemand op een zebrapad én is ook nog het slachtoffer.
Kolere.
Is er niet genoeg animo dan?quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus daar ben in al blij mee. Ze zeiden vanwege de genoemde animo dus lijkt alsof de makelaar nog een mail heeft gestuurd ofzo? Moet er wel om lachen
Omwille van je karma moet je nu eigenlijk die mensen bellen en zeggen dat de makelaar dat zomaar verzonnen heeft.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus daar ben in al blij mee. Ze zeiden vanwege de genoemde animo dus lijkt alsof de makelaar nog een mail heeft gestuurd ofzo? Moet er wel om lachen
Klinkt als een boze witte man.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus de auto rijdt te hard én schept iemand op een zebrapad én is ook nog het slachtoffer.
Kolere.
Nou qua biedingen zie ik het niet. 1 aankoopmakelaar die 30 k onder de vraagprijs heeft geboden en dan dat stel wat hun eigen bod heeft verhoogdquote:
Ik had ook maar 1 bod, maar als die prima is is t goed toch?quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou qua biedingen zie ik het niet. 1 aankoopmakelaar die 30 k onder de vraagprijs heeft geboden en dan dat stel wat hun eigen bod heeft verhoogd
Help wel een paar omaatjesquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omwille van je karma moet je nu eigenlijk die mensen bellen en zeggen dat de makelaar dat zomaar verzonnen heeft.
Die arme mensenquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou qua biedingen zie ik het niet. 1 aankoopmakelaar die 30 k onder de vraagprijs heeft geboden en dan dat stel wat hun eigen bod heeft verhoogd
Gelukkig wel wat meer dan 50 centquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:06 schreef Recce het volgende:
Straks is het verkocht voor 50 cent en gaan ze er op stampen.
Ambitieus. Het komt uit België.quote:Bezorgtijd: vandaag tussen 12:00 en 14:30
Je pakket ligt bij ons, we bereiden het voor op z'n reis naar Nederland.
Had ik denk ik sowieso wel blijven doenquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig wel wat meer dan 50 cent![]()
Dan was ik weer gaan huisjesmelken
Ja, dat mag ook best zo blijven natuurlijk. Maar uiteindelijk is het wel leuk om gelijk te krijgen, maar k denk niet dat je daar gebroken in een ziekenhuisbed heel erg vrolijk van moet worden. Dan denk ik dat je toch meer spijt hebt van het zomaar een blinde zebrapad betreden zonder te kijken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
de zwakkere wordt meestal beschermd, een auto kan een moordwapen zijn
Grafsteen met "maar hij had wel voorrang" is toch ook weer wat.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De voetganger heeft voorrang. Ik herhaal, de voetganger heeft voorrang. Als het zebrapad onoverzichtelijk is, is het aan jou om uit te kijken.
Als er een bushalte bij een zebrapad zit moet je ook uitkijken dat er niet iemand voor de bus oversteekt. Ga maar even opnieuw je lesjes nemen anders.
Ik loop altijd te zaniken over fietsers en loslopend wild maar jij zit nu echt fout als je iemand aanrijdt op een zebrapad.
Ik moest lachen om het woord en voel tegelijkertijd je ergernis.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit er weer eentje te slurpritselsmekken in de trein
Dat zou ik ook niet hoeven, ik zou vaste huurders accepteren en mn huurinkomen gebruiken voor een 2e pand ipv eigen lasten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want je mag geen tijdelijk contract meer geven.
Sterk staaltje victim blaming weer.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat mag ook best zo blijven natuurlijk. Maar uiteindelijk is het wel leuk om gelijk te krijgen, maar k denk niet dat je daar gebroken in een ziekenhuisbed heel erg vrolijk van moet worden. Dan denk ik dat je toch meer spijt hebt van het zomaar een blinde zebrapad betreden zonder te kijken.
Ja voor mij zou dat wel een risico zijnquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet hoeven, ik zou vaste huurders accepteren en mn huurinkomen gebruiken voor een 2e pand ipv eigen lasten.
dit ziet er heel goor uitquote:
"De automobilist was blind."quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Grafsteen met "maar hij had wel voorrang" is toch ook weer wat.
kan lekker zijn, maar zo ziet het er niet uitquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hëeerluk haring met ui en zuur met een pilsje
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.quote:
"De automobilist overtrad ten minste twee verkeersregels (te hard rijden en opletten bij een voetgangersoversteek) maar ik had natuurlijk beter op moeten letten"quote:
Dat het zebrapad van beide kanten onoverzichtelijk was en de voetganger waarschijnlijk ook vrij voorzichtig op het pad stapte, doet er geen reet toe, want dit hele scenario is toch bedacht door NK die vreemd genoeg z'n eigen graf alleen maar dieper groef.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"De automobilist overtrad ten minste twee verkeersregels (te hard rijden en opletten bij een voetgangersoversteek) maar ik had natuurlijk beter op moeten letten"
Dan is het wel heel treurig gesteld met de hele familiequote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]![]()
Mijn familie is een beetje raar
@:essnhills is de normaalste
Het is klachtwaardig op zoveel niveaus en daarmee wel typisch NatteKlacht... uh... Kat.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat het zebrapad van beide kanten onoverzichtelijk was en de voetganger waarschijnlijk ook vrij voorzichtig op het pad stapte, doet er geen reet toe, want dit hele scenario is toch bedacht door NK die vreemd genoeg z'n eigen graf alleen maar dieper groef.
misschien kun je iets uit sommige hoofden schuddenquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vrijdagochtend zaagsel besteld en dat is er ook nog nietNog geen verzendbevestiging ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |