SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Kut was net te laat.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Ama interview met Joost op radio 2
Er zijn minder vlinders, fretten en vogels dan gehandicapten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:19 schreef CherryLips het volgende:
'Kom, we gaan niet meer maaien onder het mom van "goed voor de natuur en de beestjes enzo".'
*rolstoeler wordt aangereden bij oversteekplaats want automobilist en overstekend volk kan elkaar niet meer zien*
Elk jaar weer.
Had ik nou nooit van je verwacht.quote:Gianni krijgt 6,5 jaar cel en tbs voor online misbruik tientallen meisjes
ik heb gisteren bijna iemand aangereden omdat de 1 meter hoge struiken naast het zebrapad iets meer dan een meter isquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:19 schreef CherryLips het volgende:
'Kom, we gaan niet meer maaien onder het mom van "goed voor de natuur en de beestjes enzo".'
*rolstoeler wordt aangereden bij oversteekplaats want automobilist en overstekend volk kan elkaar niet meer zien*
Elk jaar weer.
Zo gaat het hier dus ook elke lentequote:Op woensdag 8 mei 2024 11:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb gisteren bijna iemand aangereden omdat de 1 meter hoge struiken naast het zebrapad iets meer dan een meter is
en klein vrouwtje plus kinderwagen komt er dan maar net bovenuit
Ik werd net op dat moment gebeld, dus heb het tweede deel gemist.quote:
iedereen hier toch? allemaal vreetzakken, daarom ook een fotootje om de goesting een beetje op te wekkenquote:
Daarom heb ik zondag nog snel even de heg tussen mij en de buren geschoren. Als die te hoog wordt kan de buurman er niet meer overheen kijken vanuit de scootmobiel.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo gaat het hier dus ook elke lenteArm oud mensje. Ik zag de foto's en zo iemand in een rolstoel zie je dan niet, en kinderen dus ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |