quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:30 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wie heeft deze aankomst bedacht, twee rotondes in de laatste kilometer
Die kunnen ze gewoon rechtdoor nemen, geen stressquote:Op woensdag 8 mei 2024 09:30 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wie heeft deze aankomst bedacht, twee rotondes in de laatste kilometer
Dat is waar, maar je zit wel met een wegversmalling tgv van die rotondes. Dus dat wordt wel dringen om vooraan te zitten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die kunnen ze gewoon rechtdoor nemen, geen stress
Die sprint in dat dorpje met die oplopende straat met natuurstenen bestrating dwars door het centrumquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:36 schreef Steven184 het volgende:
Volgende keer gewoon in hartje Lucca sprinten.
Genua is ook schitterend. En het gebied ertussen ook trouwens. Maar ik kom maar weinig meer in Italië, met hun vieze en ongezonde pasta overal.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi gebied blijft dit wel. Lucca ook een prachtige stad. Vorig jaar waren wij rondom cinque terre maar dat stukje wordt net geskipt.
Genua is toch een vrij lelijke havenstad? Kan me nog wat matige beelden van een paar jaar terug herinneren, maar misschien laat mijn geheugen me in de steek.quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:08 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Genua is ook schitterend. En het gebied ertussen ook trouwens. Maar ik kom maar weinig meer in Italië, met hun vieze en ongezonde pasta overal.
Genua is schitteren en chaotisch.quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
Genua is toch een vrij lelijke havenstad? Kan me nog wat matige beelden van een paar jaar terug herinneren, maar misschien laat mijn geheugen me in de steek.
Gelukkig is het eten in oost-azië altijd brandschoon en uiterst voedzaamquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:08 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Genua is ook schitterend. En het gebied ertussen ook trouwens. Maar ik kom maar weinig meer in Italië, met hun vieze en ongezonde pasta overal.
Wat is dit dan? Affaire met een Italiaan(se) slecht afgelopen?quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:08 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Maar ik kom maar weinig meer in Italië, met hun vieze en ongezonde pasta overal.
Eerste heuveltje over en nog steeds in peloton!quote:
Hing hij aan het portier van een auto?quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Eerste heuveltje over en nog steeds in peloton!
Krijgt af en toe trainingstips van de vader van Thymenquote:Op woensdag 8 mei 2024 14:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jakobsen is t de laatste 1.5 jaar wel snel kwijtgeraakt he?
Na zijn val won hij nog 1 etappe in de Tour en 3 in de Vuelta. Pas sinds vorig jaar rijdt ie achteruit.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:42 schreef McGrath het volgende:
Maar Fabio was natuurlijk een fantastische sprinter, maar na het ongeluk snap ik ook wel dat het allemaal wat moeizamer gaat en de meeste renners worden niet per se beter als ze ineens naar DSM gaan.
Kan me nog wel herinneren dat die Tour ook flink moeizaam ging. Maar het was inderdaad nog 1 jaartje wel succesvol, maar ze zullen bij Quickstep daarin ook wel gezien dat de cijfertjes achteruit gingen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:45 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Na zijn val won hij nog 1 etappe in de Tour en 3 in de Vuelta. Pas sinds vorig jaar rijdt ie achteruit.
Zijn allemaal al terugquote:Op woensdag 8 mei 2024 14:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ewan er ook al af. Slagveld onder de sprinters vandaag.
Al zal de boel wel weer terugkeren.
Aan het praten tegen iemand van Alpecin, rijdt op dat moment over een putdeksel heen en verliest daarna de controle over de fiets. Erg knullig. Heeft nog geluk dat ie niemand meeneemt in zijn val.quote:
Die snap ik niet helemaal. Was vorig jaar nog heel nuttig in de Tour.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:57 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Petit is al jaren niet meer geschikt voor grote rondes. Misrekening om hem mee te nemen.
En het jaar daarvoorquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:06 schreef Wicky15 het volgende:
Dit verhaal heeft Karsten vorig jaar ook al verteld, maar leuk.
Haha jaquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:08 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
En het jaar daarvoor![]()
Toen hij het over de "walk of shame" had, kwam het me weer bekend voor
FF vragen dan maarquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:09 schreef Dutch_view het volgende:
Valt me mee dat er nog geen Twitter vraag is gesteld waarom er geen gebakjes moment meer is
Door Thomas Dekker inderdaadquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:11 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Zat Karsten weer dat verhaal te vertellen dat hij perongeluk in een te duur restaurant terechtkwam in Lucca of Sienna door een ploegmaat en dat hij toen de walk of shame naar buiten deed met z'n gezin?
Dat vertelde hij vorig jaar ook al. Genieten. Maarja, als ik hem zo hoor heeft hij 0 culinaire affiniteit, ga dan gewoon lekker ergens een pizza halen.
In mijn herinnering presteert hij voornamelijk in semi-klassiekers en biljartvlakke etappes, en wordt hij op de meeste molshopen direct gelost, maar kan best dat ik iets over het hoofd heb gezien.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal. Was vorig jaar nog heel nuttig in de Tour.
Had eigenlijk nog een lange ploegmaat met de naam Van Es moeten hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:29 schreef Pistolero het volgende:
Jakobsen is echt een parodie op een renner.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:09 schreef Dutch_view het volgende:
Valt me mee dat er nog geen Twitter vraag is gesteld waarom er geen gebakjes moment meer is
Dannie in een notendop.quote:'Danny gave it a go in de finale', zag ook Eisel. 'Dat was niet echt ons plan, want ik denk dat hij ook mee had kunnen doen in de sprint. Maar hij beoordeelde het zodanig dat de sprinters moe zouden kunnen zijn na de Capo Mele en dat hij het wiel van Ganna zou kunnen halen, maar dat lukte niet. We blijven echter op zoek naar die ritzege', besluit de sportief directeur.
Pics van je dochter?quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
De dochter van Karsten is vanaf vandaag legaal. @:mani89
Die heeft zn portie wel gehad deze week zou je zeggenquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dani Martinez lag er blijkbaar ook bij.
Jaa.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/profile.php?id=61551799141624
Is dit een bingo?
Intermarche neemt altijd drie sprinters mee.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:03 schreef McGrath het volgende:
Waarom gaat Calmejane nu werk doen? Heeft hij Girmay niet gemist aan de ontbijttafel?
Of wat ervoor door moet gaanquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Intermarche neemt altijd drie sprinters mee.
Mihkels gaat hier natuurlijk winnenquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Intermarche neemt altijd drie sprinters mee.
Alpecin met name dan. Waarom zo hard rijden op de klim dat de oorspronkelijke kopgroep wordt ingerekend en er daarna een verse groep vertrekt?quote:
Die is het meeste aan het geven en wint dus uiteraard niet. Valgren zal zijn comeback wel mogen voltooien.quote:
Dit was een verse groep, licht bergaf en met meewind. Je kunt niet veel harder dan hard rijden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch bijzonder, iig Soudal-Quickstep en Lidl-Trek zouden sowieso een sprint moeten willen, en daarnaast heb je er vaak nog wel een paar. Tegen vier mannetjes.
Ja dat begreep ik later, derhalve eens met deze takequote:Op woensdag 8 mei 2024 17:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit was een verse groep, licht bergaf en met meewind. Je kunt niet veel harder dan hard rijden.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alpecin met name dan. Waarom zo hard rijden op de klim dat de oorspronkelijke kopgroep wordt ingerekend en er daarna een verse groep vertrekt?
Wat heb jij nou tegen Italie?quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:21 schreef TAmaru het volgende:
Altijd frustrerend als het peloton de kopgroep niet terugpakt
Gelukkig won die vreselijke pastavreter van een Pietrobon niet
quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:12 schreef Mani89 het volgende:
Jammer, een Cofidis overwinning. Altijd onterecht.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:10 schreef Funzel het volgende:
Godskanonnen die selectie van Cofidis zou zelfs voor een Pro Team al niet heel denderend zijn.
Cofidisquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Harrison Wood, Nicolas Debeaumarche, Thomas Champion.
Blijf dan thuis.
104. JAKOBSEN Fabioquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:35 schreef wimderon het volgende:
11. Kanter
12. Dainese
13. Gaviria
14. Aniolkowski
15. Groves
Volgens mij had ik daarop gestemd in je poll van laatstquote:
Ik zie het nu. Blijft een leuke rubriekquote:
Grofs geeft de motoren de schuld (lol)quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik later, derhalve eens met deze take
[..]
Pietrobon is wel een vieze profiteur hoor. Eerst doen alsof je benen op zijn en weigeren mee te rijden, en dan op het laatst zo'n demarrage plaatsen en nog bijna winnen. Matige actie. Blij dat Thomas en Valgren hem nog terugpakten.quote:
Walgelijk van een PCT-renner dat hij niet vol meedraait met renners van topniveau en zijn winstkansen het raam uitgooit.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Pietrobon is wel een vieze profiteur hoor. Eerst doen alsof je benen op zijn en weigeren mee te rijden, en dan op het laatst zo'n demarrage plaatsen en nog bijna winnen. Matige actie. Blij dat Thomas en Valgren hem nog terugpakten.
Het is wel een beetje een ongeschreven regel dat je meedraait ja, tenzij je echt niet meer kan of andere tactische ploegbelangen hebt. Dat hoef ik jou toch niet uit te leggen?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Walgelijk van een PCT-renner dat hij niet vol meedraait met renners van topniveau en zijn winstkansen het raam uitgooit.
Er zat toch ook niks meer op?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een ongeschreven regel dat je meedraait ja, tenzij je echt niet meer kan of andere tactische ploegbelangen hebt. Dat hoef ik jou toch niet uit te leggen?
Hij was er al heel snel afgereden, bij die klim na 60km volgens mij.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is Jakobsen er nou op het vlakke afgereden in de finale?
JumBonus -> VisMalusquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:49 schreef TargaFlorio het volgende:
De Jumbobonus is langzaamaan uitgewerkt.
Hij was wel terug, maar hij eindigt op een minuut. Dat is te veel om het in de slotkilometer te laten lopen en te weinig om al eerder gelost te zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij was er al heel snel afgereden, bij die klim na 60km volgens mij.
Al weet ik niet of hij daarna nog is teruggekeerd.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij was wel terug, maar hij eindigt op een minuut. Dat is te veel om het in de slotkilometer te laten lopen en te weinig om al eerder gelost te zijn.
Goede laatste klim gereden, zat helaas net wat te ver in de finale!quote:Team dsm-firmenich PostNL coach Matt Winston added: “It was a hard first 90 kilometres where the guys showed some good fighting spirit to come back to the peloton. After that we were in control and Fabio rode a really good last climb and was there for the sprint. I think we were a bit too far back coming into the final though; we were just a little bit gassed from our earlier efforts. The break also rode well together and made it to the line anyway, so chapeau to them.”
Heel vreemde tactiek ja, Tim, dat ze andere sprinters er bergop proberen af te rijden of te vermoeien. Dat die vervelende concurrentie niet gewoon een toeristentempo dat Merlier veel beter past aan heeft gehouden.quote:"Laat ons hopen. Ik vind de manier van koersen bij Alpecin-Deceuninck heel frustrerend. Ze hebben het iedereen moeilijk gemaakt. Ze hebben zelf een goede sprinter en kans om te winnen, maar hebben er nu niets aan. Maar goed, na de analyse zal wel duidelijk worden wie in fout was."
"De koers is gedaan... Het was een mooie kans. Die hadden we Tim Merlier graag gegeven. Wij hebben al gewonnen, dus is het aan anderen om hetzelfde te doen nu", besluit Keisse.
Ook Merlier stelde zich vragen bij de aanpak van Alpecin-Deceuninck. "Het is een vreemde tactiek om andere renners er bergop af te rijden. Zo hebben ze zichzelf dood gedaan, denk ik."
"Dan zie je wat er gebeurt", ging Merlier verder. "Als je niet goed samenwerkt, dan heb je een vlucht die vooruit blijft."
Het hoge tempo op die klim was het probleem dan ook niet, meer dat het gat voor die klim al bijna was gedicht en dat er daardoor een nieuwe groep zin had om weg te rijden. En het daarna volledig stil laten vallen was ook wel een opmerkelijke keuze. Buiten het feit dat je in de laatste paar kilometer goed kon zien dat ze zichzelf bij Alpecin wel een beetje hadden opgeblazen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heel vreemde tactiek ja, Tim, dat ze andere sprinters er bergop proberen af te rijden of te vermoeien. Dat die vervelende concurrentie niet gewoon een toeristentempo dat Merlier veel beter past aan heeft gehouden.
Duidelijk niet in moordmachine IDF gediendquote:
Waar slaan die boetes in godsnaam toch opquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enrico Zanoncello (VF Group-Bardiani CSF-Faizane) en Roberto Reverberi (ploegleider VF Group-Bardiani CSF-Faizane) – Schuilen achter of het voordeel halen uit de slipstream van een voertuig. 200 Zwitserse Frank boete, 25 punten aftrek op UCI-ranking en straftijd van 1 minuut in het algemeen klassement voor de renner. 500 Zwitserse Frank boete voor de ploegleider.
Enrico Zanoncello (VF Group-Bardiani CSF-Faizane) – Incorrect gedrag naar een andere renner toe. 500 Zwitserse Frank boete en 25 punten aftrek op UCI-ranking.
Quinten Hermans (Alpecin-Deceuninck) – Incorrect gedrag. 200 Zwitserse Frank boete.
Timo Kielich (Alpecin-Deceuninck) – Incorrect gedrag. 200 Zwitserse Frank boete.
Ik zag al een paar keer min 60 seconden staan. Nu weet ik waar dat voor was.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enrico Zanoncello (VF Group-Bardiani CSF-Faizane) en Roberto Reverberi (ploegleider VF Group-Bardiani CSF-Faizane) – Schuilen achter of het voordeel halen uit de slipstream van een voertuig. 200 Zwitserse Frank boete, 25 punten aftrek op UCI-ranking en straftijd van 1 minuut in het algemeen klassement voor de renner. 500 Zwitserse Frank boete voor de ploegleider.
Enrico Zanoncello (VF Group-Bardiani CSF-Faizane) – Incorrect gedrag naar een andere renner toe. 500 Zwitserse Frank boete en 25 punten aftrek op UCI-ranking.
Quinten Hermans (Alpecin-Deceuninck) – Incorrect gedrag. 200 Zwitserse Frank boete.
Timo Kielich (Alpecin-Deceuninck) – Incorrect gedrag. 200 Zwitserse Frank boete.
WLR / [Giro 2024] Etappe 6: Viareggio – Rapalona termequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |