Hoplijk ben je er snel vanaf ,ziek zijn is nooit leukquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ga zo even zoeken of ik nog keeltabletjes heb in mijn apotheekverder ben ik ‘gewoon’ heel moe en ga ik om 9 uur alleen even een dossier doen daarna sluit ik af
Maar lekker verwennen dan het weekend?quote:
Vrijdag wel werkenquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar lekker verwennen dan het weekend?
Je hebt lang weekend zeker i.v.m. hemelvaart? Of vrijdag gewoon werken?
O das jammer dan, geen lang weekendquote:
O jee, dan kan JK niet komen? Off..... verstop hem op zolder of op de slaapkamerquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sowieso niet ben zondag jarig dus dan komt de fam
O ja dan is het pinksteren of is dat een week later?quote:
Voor nu nog ff saampies zonder famquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, dan kan JK niet komen? Off..... verstop hem op zolder of op de slaapkamer
Ja rond de 20equote:Op woensdag 8 mei 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dan is het pinksteren of is dat een week later?
Is ook goed toch, aan jullie de keus wanneer de grote bekendmaking komt als die ooit komtquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Voor nu nog ff saampies zonder fam
Nou dan kan je in iedergeval even goed bijtanken voor je weer naar dat monstertje gaatquote:
Wel nodig hoorquote:Op woensdag 8 mei 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan kan je in iedergeval even goed bijtanken voor je weer naar dat monstertje gaat
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |