Aha dacht op start volgorde. Nouja stel Nederland wint de halve dan kondigen ze Nederland pas als 8e aan ofzo om de kans te vergroten dat hij de tweede helft loot.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet, op volgorde van aankondiging.
Nee, maar Nederland als 15e en Kroatië als 24e oid ligt wel redelijk in lijn der verwachtingen. Je moet Finland nog op 14-26 kwijt. Misschien wordt dat de afsluiter dan. Maar dan komt Kroatië dus iets vroeger.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat zal wel weer he![]()
Maarja met deze grap is het dus wel zo dat je Kroatië natuurlijk nu een fantastisch plekje moet geven en niet in de eerste helft kunt zetten.
Ik vond Côte d'Or altijd erg lekker, Lindt (vooral voor de zeer pure) natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik koop daar normaliter ook geen chocola. Al zijn die namaak toffifee's dan wel weer net zo lekker al de originele.
Meestal AH delicata. In Portugal hebben ze heerlijke chocoladerepen met amandel erin. Kan ik hier nooit vinden. Wat zijn volgens jou de beste chocoladerepen?
Denk eerder andersom. Kroatië 10-15 Nederland 24-26quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar Nederland als 15e en Kroatië als 24e oid ligt wel redelijk in lijn der verwachtingen. Je moet Finland nog op 14-26 kwijt. Misschien wordt dat de afsluiter dan. Maar dan komt Kroatië dus iets vroeger.
Ben nog nooit zo benieuwd geweest, want je kunt straks natuurlijk wel al zien wat de EBU eigenlijk wil.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar Nederland als 15e en Kroatië als 24e oid ligt wel redelijk in lijn der verwachtingen. Je moet Finland nog op 14-26 kwijt. Misschien wordt dat de afsluiter dan. Maar dan komt Kroatië dus iets vroeger.
Ik heb voor het eerst zoiets van: het maakt niet uit. Wij hebben nu eens een lied dat vanaf elke startplek opvalt en zeker niet vergeten gaat worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:51 schreef Em31 het volgende:
Maar ik weet niet of Joost na Kroatië geplaatst gaat worden
Dat is waar en we mogen nu ook al meteen stemmen, dus misschien is het zo erg niet nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:56 schreef Guanabana het volgende:
Zo erg is eerste helft niet. We worden vast wel op een prima plek gezet, en ik moet zeggen dat je vanaf plek 20 toch wel een beetje murw begint te raken al.
En je kunt zien wat de resultaten uit de halve warenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ben nog nooit zo benieuwd geweest, want je kunt straks natuurlijk wel al zien wat de EBU eigenlijk wil.
In principe is dat niet ongunstig voor een liedje dat alles wakker schudt. Kroatië deed het daar vorig jaar ook prima.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:56 schreef Guanabana het volgende:
Zo erg is eerste helft niet. We worden vast wel op een prima plek gezet, en ik moet zeggen dat je vanaf plek 20 toch wel een beetje murw begint te raken al.
Oja ook dat.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is waar en we mogen nu ook al meteen stemmen, dus misschien is het zo erg niet nee.
Meteen vanaf het eerste liedje? Jeetje, ik weet ook niet of dat heel eerlijk is.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is waar en we mogen nu ook al meteen stemmen, dus misschien is het zo erg niet nee.
Ja, de EBU wil Kroatië als winnaar (of Zwitserland/Nederland/BIG5), liever geen Israël en misschien liever geen Oekraïne. Maar Björkman heeft van de week bijna letterlijk gezegd dat hij voor de startvolgorde naar de bookmakers kijkt, dus Kroatië is wel de eerste die nu wordt ingevuld.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ben nog nooit zo benieuwd geweest, want je kunt straks natuurlijk wel al zien wat de EBU eigenlijk wil.
Nou ja, we keken afgelopen zaterdag dus, en toen vond ik Kroatië echt nogal vermoeiend en een beetje mosterd na de maaltijd op die startplek. Dus of je per se goed zit met een wat 'raardere' act zo laat mogelijk, weet niet hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In principe is dat niet ongunstig voor een liedje dat alles wakker schudt. Kroatië deed het daar vorig jaar ook prima.
Kan eigenlijk niet natuurlijk, als je zag hoe Malta de boel zat te manipuleren. Nouja we gaan het zien.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, de EBU wil Kroatië als winnaar (of Zwitserland/Nederland/BIG5), liever geen Israël en misschien liever geen Oekraïne. Maar Björkman heeft van de week bijna letterlijk gezegd dat hij voor de startvolgorde naar de bookmakers kijkt, dus Kroatië is wel de eerste die nu wordt ingevuld.
Dat was in het verleden ook al een paar jaar. Dat gaf geen noemenswaardige verschillen toen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Meteen vanaf het eerste liedje? Jeetje, ik weet ook niet of dat heel eerlijk is.
Maar die bookmakers kunnen nog veranderen en dat gaat ook gebeuren. Trust the proces!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, de EBU wil Kroatië als winnaar (of Zwitserland/Nederland/BIG5), liever geen Israël en misschien liever geen Oekraïne. Maar Björkman heeft van de week bijna letterlijk gezegd dat hij voor de startvolgorde naar de bookmakers kijkt, dus Kroatië is wel de eerste die nu wordt ingevuld.
Oké. Nou vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was in het verleden ook al een paar jaar. Dat gaf geen noemenswaardige verschillen toen.
Ja, in het algemeen is de show wel net iets te lang. 21-23 nummers zou eigenlijk beter zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, we keken afgelopen zaterdag dus, en toen vond ik Kroatië echt nogal vermoeiend en een beetje mosterd na de maaltijd op die startplek. Dus of je goed zit met een wat 'raardere' act zo laat mogelijk, weet niet hoor.
Malta deed er in Rotterdam alleen alles aan om zich ter plekke gehaat te maken, inclusief fake problemen met de microfoon om als laatste te mogen in de semi, dus dat is een geval apartquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kan eigenlijk niet natuurlijk, als je zag hoe Malta de boel zat te manipuleren. Nouja we gaan het zien.
Cote dÓr heb ik nooit lekker gevonden. Heeft wel een rijke diepe smaak kan ik me herinneren, maar is me iets té overheersend qua smaak. Lindt nooit gehad. Ben eigenlijk meer van de hartige snacksquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vond Côte d'Or altijd erg lekker, Lindt (vooral voor de zeer pure) natuurlijk ook.
Maar ik eet niet zo heel vaak chocolade meer en er zijn inmiddels zo veel nieuwe merken dat ik er eigenlijk niet veel zinnigs meer over kan zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |