Baasquote:
"come see my show on May 8th"quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:21 schreef Greys het volgende:
Over iets meer dan een half uur is het De Dag Dat Joost Z'n Staging Bekend Wordt.![]()
![]()
Mwah, zij is toch gewoon zo rustig. Waar niks mis mee is. Maar niet perse hiervoor geschikt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:22 schreef vencodark het volgende:
Jonge. Het is Jaqs eerste dag. Geef haar even tijd.![]()
Als het zwaar AR wordt moeten de officiële beelden uitlekken tochquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:21 schreef Greys het volgende:
Over iets meer dan een half uur is het De Dag Dat Joost Z'n Staging Bekend Wordt.![]()
![]()
Volgende keer Paul de Leeuw maar vragen dan!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mwah, zij is toch gewoon zo rustig. Waar niks mis mee is. Maar niet perse hiervoor geschikt.
Denk juist dat de jury Ierland keihard gaan tanken, die houden niet van out of the box, die houden juist van veilige nummers.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:27 schreef LekkerWeertje het volgende:
Kroatie heeft echt by far t meest catchy nummer van deze avond. Ierland zal bij de jury misschien wel hoog scoren.
Die lekken zeker uit. Gisteravond stond de hele Juryshow van vanavond ook al online.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:24 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Als het zwaar AR wordt moeten de officiële beelden uitlekken toch
Ik kijk vanwege Verlinde (en tim de wit?). Vind het verder maar een zwaarmoedig programmaquote:
Denk ik ook, maar Käärijä werd 4e bij de jury dus het kan nog meevallen voor Ierland.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk juist dat de jury Ierland keihard gaan tanken, die houden niet van out of the box, die houden juist van veilige nummers.
Erg mooi. Hopelijk laatste plaats.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk juist dat de jury Ierland keihard gaan tanken, die houden niet van out of the box, die houden juist van veilige nummers.
Kaarija was VEEL toegankelijker dan Ierlandquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar Käärijä werd 4e bij de jury dus het kan nog meevallen voor Ierland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |