abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213463497
quote:
15s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, maar niet alleen dat. Als iedereen maar zijn eigen weg gaat krijg je chaos. Het is al moeilijk zat.

:{
Jij bent moeilijk zat :Z
  woensdag 8 mei 2024 @ 10:35:50 #177
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213463514
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:22 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]
Je reageert alleen op de eerste regel, haalt je 'gelijk' en negeert de rest, waarin ik aangeef hoe te handelen in dit soort gevallen. Nu weet ik dat het des FOK's is om zo te 'discussiren', maar ik ben daar niet van gediend.
Nee hoor, het heeft er vooral mee te maken dat ik specifiek op dat deel van jouw post wilde inhaken. De rest ben ik het mee eens, ook de handhaving schiet natuurlijk flink tekort. Maar aangezien we het daar dus over eens zijn heeft het weinig zin om daar nog verder op in te gaan. Ik zou dus wat dit betreft niet alles zo negatief opvatten.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:25 schreef Stoorzendert het volgende:
Welke banden heeft de UvA eigenlijk met Isralische bedrijven / geldschieters? En wat hebben die bedrijven / instellingen met de oorlog te maken?
Niets, het zijn gewoon pogingen om Isral en Isralirs als land en volk te treffen omdat de onderliggende overtuiging is dat dit land eigenlijk niet zou mogen bestaan. En dan helpt het om een land een totale pariah te maken in internationaal opzicht.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 8 mei 2024 @ 10:36:58 #178
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213463531
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:34 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Jij bent moeilijk zat :Z
Ik zag je post net over de uni's. Ik kan me absoluut niet voorstellen dat de uni's er van langs krijgen zonder goede funderingen. Zou je dat willen uitzoeken? Is enorm van belang voor onze beeldvorming.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_213463572
Met een tank overheen rijden. Oh wacht, die hebben WE niet meer.
U MAD?
  woensdag 8 mei 2024 @ 10:42:03 #180
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213463581
quote:
Welke banden heeft de UvA eigenlijk met Isralische bedrijven / geldschieters? En wat hebben die bedrijven / instellingen met de oorlog te maken?
Er zijn natuurlijk Isralische universiteiten en onderzoeksinstellingen die wel uitwisselingsprogramma's hebben met Nederlandse universiteiten, of onderzoeksafdelingen die samenwerken in een project. Dat is typisch het soort banden dat ook allemaal is doorgesneden na de Russische invasie in Oekrane.

Als je als land sancties zou invoeren tegen een ander land, dan wordt ook vaak gekeken naar dit soort banden om te doorbreken. Uiteindelijk zijn universiteiten in de meeste landen toch behoorlijk gelieerd aan de overheid en een soort uithangbord van de staat.
Antifa
  woensdag 8 mei 2024 @ 10:48:02 #181
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213463654
quote:
15s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
En het is al dagen aan de gang! Je mag aannemen dat studenten niet over een nacht ijs gaan. Ik ga er gemakshalve vanuit dat de universiteiten helaas toch banden hebben met de agressor. Nooit eerder is er wereldwijd zoveel steun gekomen voor de Palestijnen. Een van de drijvende krachten hierachter zijn de social media. Niet langer is de lobby instaat eht narratief volledig zelf te bepalen. Ik ben een blij heerschap.

'De aggressor', haha. Je bent 7 oktober vergeten?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213463671
quote:
10s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Want voor 7 oktober werden palestijnen niet vermoord of zo... De zionistische logica want 7 oktober...
pi_213463698
quote:

[..]
En het is al dagen aan de gang! Je mag aannemen dat studenten niet over een nacht ijs gaan. Ik ga er gemakshalve vanuit dat de universiteiten helaas toch banden hebben met de agressor. Nooit eerder is er wereldwijd zoveel steun gekomen voor de Palestijnen. Een van de drijvende krachten hierachter zijn de social media. Niet langer is de lobby instaat eht narratief volledig zelf te bepalen. Ik ben een blij heerschap.

Of ze in de meerderheid zijn, betwijfel ik. Ze zijn wel het luidruchtigst.
  woensdag 8 mei 2024 @ 10:51:39 #184
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213463709
quote:
10s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, zeer zeker niet! Maar ik laat me niet wijs maken dat 7 oktober het begin was. 7 oktober (schandalig en mensonterend als het was) is een schakel in een reeks van schakels. Een reactie zo u wilt. Ben ik het er mee eens? Nee! Net zo min als ik dit ook, maar vooral, veroordeel van israel. Een so called beschaafd land hoort zich te conformeren aan gelde regels en oorlogsrecht.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 8 mei 2024 @ 10:52:48 #185
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213463726
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:49 schreef Chadi het volgende:

[..]
Want voor 7 oktober werden palestijnen niet vermoord of zo... De zionistische logica want 7 oktober...
Nou, nee. Er komen al decennialang Palestijnen om, omdat deze barbaren Isral al decennialang aanvallen en terroriseren. En ik weet dat dit binnen de Arabische en Islamtische wereld als ware helden en martelaren worden gezien, maar terroristen worden geneutraliseerd door Isral. Daar dan over gaan jammeren is hypocriet.
pi_213463751
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou, nee. Er komen al decennialang Palestijnen om, omdat deze barbaren Isral al decennialang aanvallen en terroriseren. En ik weet dat dit binnen de Arabische en Islamtische wereld als ware helden en martelaren worden gezien, maar terroristen worden geneutraliseerd door Isral. Daar dan over gaan jammeren is hypocriet.
Ja maar al die tienduizenden kinderen die volgens sommigen zijn vermoord sinds 7 oktober.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2024 10:55:29 ]
  woensdag 8 mei 2024 @ 10:55:44 #187
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213463756
quote:
15s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Nee, zeer zeker niet! Maar ik laat me niet wijs maken dat 7 oktober het begin was. 7 oktober (schandalig en mensonterend als het was) is een schakel in een reeks van schakels. Een reactie zo u wilt. Ben ik het er mee eens? Nee! Net zo min als ik dit ook, maar vooral, veroordeel van israel. Een so called beschaafd land hoort zich te conformeren aan gelde regels en oorlogsrecht.

Ik zou vooral beginnen bij het veroordelen van de Palestijnse terroristen. Zij strijden namelijk met hun eigen bevolking als menselijk schild, dit is ook de reden dat er meer slachtoffers aan die kant vallen. Isral doet dit niet, zij strijden met hun soldaten vr de burgers om hen te beschermen. Dat is nogal een verschil.
  woensdag 8 mei 2024 @ 10:56:08 #188
3542 Gia
User under construction
pi_213463760
quote:

[..]

Nog steeds is een groter deel van Nederland rechts. Verschil is dat Links harder probeert te schoppen. Als een klein kindje dat staat te stampvoeten.
pi_213463768
quote:
15s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De terreur begon met het ontstaan van de islam. Sindsdien is er oorlog in die regio. Joden woonden er al veel langer dan moslims.
  woensdag 8 mei 2024 @ 10:59:57 #190
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213463809
quote:
15s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je haalt me de woorden uit de mond. Mooi om te zien, je bent het steeds vaker met me eens. Het is buitenproportioneel. Alsof je een mitrailleur pakt om muggenplaag tegen te gaan. :N

Prachtig om te zien dat het handelen van israel niet meer als vanzelfsprekend wordt geaccepteerd. Er is een kentering gaande en dat maakt me een ontzettend blij heerschap.

Als de cultuur in een samenleving is om zoveel mogelijk kinderen te hebben, want ja, dit zijn toch maar martelaren voor 'Allah' en 'Palestina'. Dan levert dit meer slachtoffers op, maar dit heeft niets te maken met proportionaliteit. Wederom, het is een resultaat van de manier waarop de Palestijnen zelf strijden. Hier is men ook open over:

twitter
pi_213463822
quote:
15s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je haalt me de woorden uit de mond. Mooi om te zien, je bent het steeds vaker met me eens. Het is buitenproportioneel. Alsof je een mitrailleur pakt om een muggenplaag tegen te gaan. :N

Prachtig om te zien dat het handelen van israel niet meer als vanzelfsprekend wordt geaccepteerd. Er is een kentering gaande en dat maakt me een ontzettend blij heerschap.

Mss eens een koran verbranden om je blijdschap te vieren?
pi_213464006
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:55 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ja maar al die tienduizenden kinderen die volgens sommigen zijn vermoord sinds 7 oktober.
In jouw logica zijn deze kinderen toch terroristen.

De enige terroristen daar komen uit dat kolonialistisch project.
  woensdag 8 mei 2024 @ 11:21:25 #193
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_213464029
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 11:18 schreef Chadi het volgende:
Dit lijkt me een moeilijk te verdedigen stelling, maar ik zie het je graag proberen.
Huilen dan.
pi_213464068
quote:
7s.gif Op woensdag 8 mei 2024 11:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dit lijkt me een moeilijk te verdedigen stelling, maar ik zie het je graag proberen.
Kan je lang wachten.
pi_213464071
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 11:18 schreef Chadi het volgende:

[..]
In jouw logica zijn deze kinderen toch terroristen.

Nergens heb ik zoiets gezegd.
pi_213464208
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 11:24 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Kan je lang wachten.
Inmiddels een kwartier :{
  woensdag 8 mei 2024 @ 11:44:52 #197
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213464279
quote:
Daar gaat het natuurlijk eigenlijk helemaal niet om. Het gaat erom om Isral te isoleren op elk mogelijk vlak. Sport, entertainment, onderwijs, het bedrijfsleven.
  woensdag 8 mei 2024 @ 11:46:46 #198
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213464298
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 11:44 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Daar gaat het natuurlijk eigenlijk helemaal niet om. Het gaat erom om Isral te isoleren op elk mogelijk vlak. Sport, entertainment, onderwijs, het bedrijfsleven.
Totdat ze hun apartheidsbeleid afschaffen. Zoals destijds ook gebeurde met Zuid-Afrika. Het enige land dat in de jaren '90 nog in volle overtuiging met Zuid-Afrika werkte, was toevallig (niet echt toevallig) ook Israel.
Antifa
  woensdag 8 mei 2024 @ 11:47:13 #199
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213464309
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 11:46 schreef VoMy het volgende:

[..]
Totdat ze hun apartheidsbeleid afschaffen. Zoals destijds ook gebeurde met Zuid-Afrika. Het enige land dat in de jaren '90 nog in volle overtuiging met Zuid-Afrika werkte, was toevallig (niet echt toevallig) ook Israel.
Hun apartheidsbeleid in Gaza?
  woensdag 8 mei 2024 @ 11:49:35 #200
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213464333
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 11:47 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Hun apartheidsbeleid in Gaza?
Hun apartheidsbeleid tov Palestijnen in het algemeen. En in dit geval is het een en ander natuurlijk extra urgent aangezien ze een massaslachting aanrichten onder de inwoners van Gaza, waardoor de demonstraties ook meer aanloop hebben dan anders. Maar bewegingen om Israel diplomatiek en cultureel te isoleren vanwege hun omgang met Palestijnen bestaan al vrij lang en hebben al vrij lang grofweg het doel zoals ik net beschreef.
Antifa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')