Nee, die schade gaan we verhalen op de studenten. Jeweetwel, degenen die daadwerkelijk de actie hebben verricht.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou graag onderzocht willen hebben hoe we deze schade direct of indirect kunnen verhalen op israel. En dan op macroniveau. Het mag misschien zo zijn dat het geweld van de demonstranten een symbolische spiegel is die ze israel willen voorhouden, maar ze moeten weten dat ze hiermee onschuldigen opzadelen (met bv. letsel en kosten).
Dit gaat wat mij betreft écht alle perken te buiten. israel moet onmiddelijk stoppen, en daarmee zal logischerwijs ook de zin en onzin van deze demonstranten stoppen. Het is allemaal niet zo moeilijk.²
Tfoe zware kostquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daarom lees ik alles van Joop tot Geenstijl
Zal wel aan mij liggen, maar je staat daar toch om aan zoveel mogelijk mensen je opvattingen te verkondigen? Als er dan iemand voor je neus staat met een livestream en een groot publiek, lijkt me dat een mooi moment om, tja… je mening te verkondigen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?![]()
Ik kan me alleen voorstellen dat je er als demonstrant zo min mogelijk tegen zegt.
Uit onvrede over Frankrijk's opstelling over pulsvissen heb ik meteen alle Renaults en Citroens in de straat in brand gestoken. De rekening sturen de eigenaren maar naar Frankrijk, die hebben mij hiertoe aangezet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou graag onderzocht willen hebben hoe we deze schade direct of indirect kunnen verhalen op israel. En dan op macroniveau. Het mag misschien zo zijn dat het geweld van de demonstranten een symbolische spiegel is die ze israel willen voorhouden, maar ze moeten weten dat ze hiermee onschuldigen opzadelen (met bv. letsel en kosten).
Dit gaat wat mij betreft écht alle perken te buiten. israel moet onmiddelijk stoppen, en daarmee zal logischerwijs ook de zin en onzin van deze demonstranten stoppen. Het is allemaal niet zo moeilijk.²
Jij kan niet anders dan een troll zijn, chapeau, goed gedaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als jij ergens demonstreert en bijvoorbeeld het Pownews of de Telegraaf komt op je af kun je die beter negeren tenzij je rechtsliberaal of rechtspopulistisch bent.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Terwijl je wel TRANSPARANTIE en volledige openheid EIST van de UvA. (En voer).
Nee, goed en consistent verhaal wel.
Oh? Of je vertelt gewoon wat je aan het doen bent en waarom.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als jij ergens demonstreert en bijvoorbeeld het Pownews of de Telegraaf komt op je af kun je die beter negeren tenzij je rechtsliberaal of rechtspopulistisch bent.
Nee want dan worden ze beschoten.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:51 schreef Hexagon het volgende:
Maar ze leren niks van hun fouten die demonstranten.
Ze hadden gewoon met Mark van den Oever moeten bellen voor een stel trekkers.
Of een kleine tactical nuke.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
Drone is aanwezig en fotos van de situatie aan het maken dus de ME zal ook wel spoedig volgen.
Hebben ze bij de corona rellen in diverse steden geprobeerd, om de schade op opgepakte relschoppers te verhalen. Dat was alleen enorm lastig omdat er wel veel gesloopt was maar vaak niet duidelijk wie wat gesloopt had.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, die schade gaan we verhalen op de studenten. Jeweetwel, degenen die daadwerkelijk de actie hebben verricht.
Maar dat schijnt voor veel mensen allemaal heel moelijk te zijn tegenwoordig: individuen verantwoordelijk houden voor hun gedrag.
Ik denk dat je gewoon je verhaal kan doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als jij ergens demonstreert en bijvoorbeeld het Pownews of de Telegraaf komt op je af kun je die beter negeren tenzij je rechtsliberaal of rechtspopulistisch bent.
Ja, dus de werkende Nederlander mag dit hobbyisme weer betalen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hebben ze bij de corona rellen in diverse steden geprobeerd, om de schade op opgepakte relschoppers te verhalen. Dat was alleen enorm lastig omdat er wel veel gesloopt was maar vaak niet duidelijk wie wat gesloopt had.
Dat schijnt voor veel mensen lastig te zijn. Dat je iemand niet verantwoordelijk kan houden voor iets wat hij niet gedaan heeft.
Inderdaad, zet gewoon een paar waterkanonnen op die kuthippies en laat er een hondenbrigade op los, dan doen ze het nooit meer.quote:
Voetbalfans hetzelfde. In vergelijking met die rellen is dit peanuts.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hebben ze bij de corona rellen in diverse steden geprobeerd, om de schade op opgepakte relschoppers te verhalen. Dat was alleen enorm lastig omdat er wel veel gesloopt was maar vaak niet duidelijk wie wat gesloopt had.
Dat schijnt voor veel mensen lastig te zijn. Dat je iemand niet verantwoordelijk kan houden voor iets wat hij niet gedaan heeft.
Vergeef me het jargon gebruik, maar ik geloof dus meer in een topdown aanpak. Als overheden zich gedragen straalt dit ook af op de bevolking.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, die schade gaan we verhalen op de studenten. Jeweetwel, degenen die daadwerkelijk de actie hebben verricht
Dat moet frustrerend zijn jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |