Lekker manquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het begint zielig te worden. Elke keer als Wilders het gevoel krijgt dat het de verkeerde kant opgaat voor zijn partij komt ie met dit soort tweets.²
Als Geertje het niet oplost en het blijft dooretteren dan lossen anderen het wel op, onvermijdelijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gelukkig gaat Geertje het allemaal oplossen.
"Alles aan het verzieken"quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:05 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Hier maak je een grote denkfout; het is niet alleen Wilders die dit zegt/denkt, maar er zijn vele miljoenen met hem die het ook spuugzat zijn dat een groep extremisten alles aan het verzieken is.
Ik zie het anders.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het begint zielig te worden. Elke keer als Wilders het gevoel krijgt dat het de verkeerde kant opgaat voor zijn partij komt ie met dit soort tweets.²
Jawel hoor. Kijk maar in Rusland. Daar is het een stuk slechter.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:07 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
De lat ligt vrij laag en veel slechter kan het toch niet.
Nederland de-islamiseren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat wil je dat hij met het leger gaat doen dan?
Eens, en 99% van deze zogenaamd geëngageerde studenten met teveel tijd werkt over 10 jaar allemaal in een managementfunctie bij een corporate en die 1% is junk geworden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:07 schreef Zoddie het volgende:
[..]
En daar kan ik nog wel respect voor hebben voor demonstranten die weten dat er consequenties zijn en toch door gaan.
Maar deze mensen weten dat hun niets gebeurd en dat ze 'Police brutality' roepen (in het Engels want dat kennen ze van Amerika) zo gauw ze een blauwe plek hebben.
Vervolgens gaan zitten janken bij Op1 om de trauma's die ze hebben opgelopen.
Dat is lekker vaag he. Hoe zie je dat in de praktijk voor je?quote:
Veel kansen om te veranderen heeft hij niet gehad. Het land zit wel aardig op slot door gepruts van zijn voorgangers.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat heeft hij nou ooit opgelost. Hij kan alleen maar schreeuwen en verongelijkt kijken.²
Ja behalve dan dat die demonstraties door hem niet weggaan. Dus op een gegeven moment is het niet geloofwaardig meer.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:08 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik zie het anders.
Ondanks zijn onrealistische plannen en niet serieus te nemen partijprogramma krijgt deze man meer en meer stemmen.
Mensen worden boos en willen actie als ze dit soort dingen zien.
Niet dat ik denk dat Wilders daarbij gaat helpen hoor.
Het is een utopie, maar wel een hele mooiequote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is lekker vaag he. Hoe zie je dat in de praktijk voor je?
Gaat niet gebeuren helaas. Of je moet aan biologische oorlogsvoering gaan doen. Moslim baarmoeders zijn nou eenmaal ijveriger.quote:
Dat verklaart de vliegenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren helaas. Of je moet aan biologische oorlogsvoering gaan doen. Moslim baarmoeders zijn nou eenmaal ijveriger.²
Dat is ook niet erg toch? Toen ik 20 was, reageerde ik ook veel emotioneler op onrecht in de wereld. Nu ben ik twee keer zo oud en er realistischer / onverschilliger voor geworden. Ik weet niet wat beter is eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:09 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Eens, en 99% van deze zogenaamd geëngageerde studenten met teveel tijd werkt over 10 jaar allemaal in een managementfunctie bij een corporate en die 1% is junk geworden.
Ben jij Joods?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:27 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Geduld. We zijn nog niet compleet.
Dan heb je nog niets wat goed kan nadenken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren helaas. Of je moet aan biologische oorlogsvoering gaan doen. Moslim baarmoeders zijn nou eenmaal ijveriger.²
Nee die tijd zal binnenkort aanbreken (of niet)quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja behalve dan dat die demonstraties door hem niet weggaan. Dus op een gegeven moment is het niet geloofwaardig meer.
Met de waarheid en het licht van het kruis!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is lekker vaag he. Hoe zie je dat in de praktijk voor je?
Waren moslim hersenen maar wat ijverigerquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook wel mee eens.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:14 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik kan daarom ook nog wel met enig mededogen naar deze studenten kijken. Dat docenten en andere volwassenen zich laten meeslepen in dezelfde emotie vind ik ergerlijker.
Al heeft Geertje 100 zetels. Het maakt geen fluit uit. Je bent een naïeve knuppel als je dat nog steeds niet in zietquote:
De bestellingen bljiven komen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Marechaussee is een soort Guardia Civil, en op dit gebied name de KMar ME (die kwamen in actie met de Coronarellen). Maar die worden in Spanje volgens mij inderdaad breder ingezet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:34 schreef Magister_Artium het volgende:
Waarom hebben wij geen Guardia civil? Demonstreren mag, of beter, demonstreren moet!
Dit is echter provoceren en saboteren. Geen tolerantie voor intolerantie!
Dus gewoon Jehovas Getuigen er op af sturen? Succes er mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef Loverboii het volgende:
[..]
Met de waarheid en het licht van het kruis!
[ afbeelding ]
De boel bewapend gaan bewaken, zodat normale mensen die geen wapens hebben, zonder vrees te hoeven hebben kunnen winkelen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat wil je dat hij met het leger gaat doen dan?
Wensdenken maakt mensen blind. Dat heb ik hier wel geleegd.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al heeft Geertje 100 zetels. Het maakt geen fluit uit. Je bent een naïeve knuppel als je dat nog steeds niet in ziet
Jij zal het inderdaad wetenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al heeft Geertje 100 zetels. Het maakt geen fluit uit. Je bent een naïeve knuppel als je dat nog steeds niet in ziet
Wat moet het leger doen dan? Wees eens concreet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:20 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
De enige taal die moslims begrijpen is geweld. Met soft democratisch gewauwel krijg je ze echt niet weg en faciliteer je de annexatie alleen maar. Dus het leger is nodig.
En daarna is Nederland weer gezellig![]()
Vandaar dat meneer Aart altijd zo boos werd op Hakim…quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:20 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
De enige taal die moslims begrijpen is geweld. Met soft democratisch gewauwel krijg je ze echt niet weg en faciliteer je de annexatie alleen maar. Dus het leger is nodig.
En daarna is Nederland weer gezellig![]()
Haha ah gossie tochquote:
Kap eens met zo opzichtig een ban uitlokken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:22 schreef Harvest89 het volgende:
Wat moet het leger doen dan? Wees eens concreet.
Die komen waarschijnlijk allemaal uit China.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:21 schreef Zoddie het volgende:
Ik had serieus vlaggenmaker moeten worden.
Palestijnse vlaggen, Israelische vlaggen, Amerikaanse vlaggen.
Extra duur voor de goed brandbare versies, goud geld in.
Ja, je hebt gelijk hoor. Ook zij hebben recht op hun beleving van onrecht en de daarmee gepaard gaande emoties. Wat je zegt; die docenten en volwassenen zijn vele malen erger.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:14 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg toch? Toen ik 20 was, reageerde ik ook veel emotioneler op onrecht in de wereld. Nu ben ik twee keer zo oud en er realistischer / onverschilliger voor geworden. Ik weet niet wat beter is eigenlijk.
Ik kan daarom ook nog wel met enig mededogen naar deze studenten kijken. Dat docenten en andere volwassenen zich laten meeslepen in dezelfde emotie vind ik ergerlijker.
Laffe haas. Spreek je extremistische fantasieën dan ook gewoon uitquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:23 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Kap eens met zo opzichtig een ban uitlokken.
Laf? Jij gaat verlegen lachen wanneer de moslims je vriendin lastigvallen. Wegkijker.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laffe haas. Spreek je extremistische fantasieën dan ook gewoon uit
Het gaat om positioneren..quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die komen waarschijnlijk allemaal uit China.
Nee, er zijn belangrijkere zaken voor pvv stemmers. Bedreigingen voor het nageslacht bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ah gossie toch
Maakt mij verder niet uit hoor, stem allemaal maar op hem. Het land blijft jaren stilstaan op deze manier maargoed, dat is kennelijk niet heel belangrijk voor zijn stemmers
Doe ik niet. Ik heb zelfs nog nooit een TR gezet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:23 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Kap eens met zo opzichtig een ban uitlokken.
Fokkers hebben geen vriendin dus dit kan helemaal niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:25 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Laf? Jij gaat verlegen lachen wanneer de moslims je vriendin lastigvallen. Wegkijker.
En jij hebt ze liever 1 voor 1 tegen de muurquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:25 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Laf? Jij gaat verlegen lachen wanneer de moslims je vriendin lastigvallen. Wegkijker.
De frustratie zit inderdaad diep. Bij velen, zoals we in de peilingen kunnen zien. Een groot deel van Nederland is helemaal klaar met dat islamitische tuig dat Nederland zo verziekt heeft.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Doe ik niet. Ik heb zelfs nog nooit een TR gezet.
Maar als je ballen hebt zeg je gewoon wat er precies moet gebeuren ipv vage oneliners. Dan weet men tenminste hoe diep de frustratie bij jou zit.
Hij mag wel concreter worden, maar ik denk dat dit dingen zijn die niemand wil toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij hebt ze liever 1 voor 1 tegen de muurzonder onderscheid
geef dat gewoon eens eerlijk toe.
Niet heel fanatiek. Nooit veel mee gedaan. Ben ook niet religieus. Tot 7 oktober stond ik in het midden. Om persoonlijke redenen sta ik daar nu niet meer.quote:
Ik mag hopen van niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:29 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hij mag wel concreter worden, maar ik denk dat dit dingen zijn die niemand wil toch?
Wellicht zien mensen het probleem wel, maar de PVV niet als oplossing?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:29 schreef Beaurealis het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat je als autochtone Nederlander de groei van de PVV als een slechte zaak kan zien. Zou driekwart van Nederland nooit naar Opsporing Verzocht kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |