Daar niet blijkbaar, zelfde voor vernieling, geweld en intimidatie.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:32 schreef Beaurealis het volgende:
Die stenen uit de straat trekken, valt dat niet onder vandalisme?
Fuck Halsema? Nou, nee, ik zou m'n zieke hond er nog van af trappen.quote:
Ze geven niet om de zaak, ze willen gewoon mee doen met de hype overgevlogen vanuit Amerika.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:30 schreef Hexagon het volgende:
Ik moet maar eens een PR-bureau gaan oprichten en mijn zakken gaan vullen met het geld van dit soort lui. Want ze doen werkelijk alles fout voor hun zaak.
Nee ze trekken de stenen vreedzaam uit de grond en slopen ook vreedzaam hekken en ander straatmeubilair, vooral dat vreedzaam moet de nadruk op liggen natuurlijk. Als je het immers maar blijft herhalen schrijft de media ook continue "vreedzaam".quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:32 schreef Beaurealis het volgende:
Die stenen uit de straat trekken, valt dat niet onder vandalisme?
Gaan ze ook nog homo's van het dak af gooien?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:30 schreef Akathisia het volgende:
Op zich wel een mooie nabootsing van Gaza, al die losliggende bakstenen.
Fiery but mostly peaceful.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:33 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nee ze trekken de stenen vreedzaam uit de grond en slopen ook vreedzaam hekken en ander straatmeubilair, vooral dat vreedzaam moet de nadruk op liggen natuurlijk. Als je het immers maar blijft herhalen schrijft de media ook continue "vreedzaam".
Of ze geven echt iets om de zaak. Maar goed morgen protesteren ze op de snelweg en is het ook niet goed. Misschien dat het binnenkort een hype is om te klagen op het internet als de boze witte manquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:33 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ze geven niet om de zaak, ze willen gewoon mee doen met de hype overgevlogen vanuit Amerika.
Net als BLM protesten.
Net als Wallstreet 1% protesten.
Ze vervelen zich en willen wat spanning in hun leven, ze weten toch wel dat hen niets overkomt.
Ik ben ook nooit links geweest. Ik ben van technocratische realpolitik met een sociaal liberale orientatie.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als zelfs jij niet meer in de trucjes van links trapt dan moeten ze het bont gemaakt hebben.
Een zwakke ruggengraat noemt men dat ook wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:31 schreef Lichtloper het volgende:
Typerend moment net wel bij AT5. Gast wordt geïnterviewd, lijkt redelijk relaxed. Gelijk een kerel met volledig bedekt gezicht die er naar toeloopt en hem ‘no talking to the media’ toebijt, waarop die gelijk het interview staakt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:35 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Of ze geven echt iets om de zaak. Maar goed morgen protesteren ze op de snelweg en is het ook niet goed. Misschien dat het binnenkort een hype is om te klagen op het internet als de boze witte man
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit links geweest. Ik ben van technocratische realpolitik met een sociaal liberale orientatie.
Jodenhaat verbroedert.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:36 schreef Magister_Artium het volgende:
Rest mij de vraag wat al die radicaal-marxisten zo solidair maakt met islamitische fundamentalisten.
Beiden een hekel aan het westen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:36 schreef Magister_Artium het volgende:
Rest mij de vraag wat al die radicaal-marxisten zo solidair maakt met islamitische fundamentalisten.
Vrij simpel eigenlijk, haat voor het westen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:36 schreef Magister_Artium het volgende:
Ze kopiëren die israeliers met hun geweld. Alleen doen zij dit gesofisticeerder. Dit komt hun zaak totaal niet ten goede want het leidt af. Kijk maar naar wat nu de aandacht krijgt. Ik blijf echter wijsheid propageren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:34 schreef spoilert het volgende:
Wat was ook alweer de definitie van geweld??? maar ze zijn echt vreedzaam hoor....
Ben je het een keer met m eens is het weer niet goed. Steek je energie in wat anders manquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Vandaar de oh zo reële debatjes met Etto altijd.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:38 schreef oblo het volgende:
Dit zijn allemaal vreedzame demonstranten. Elke vorm van geweld is een reactie op de gewelddadigheid van het pro israel kamp.
Ik ben het slechts deels met je eens. Je eerste zin is niet waar helaas.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:38 schreef oblo het volgende:
Dit zijn allemaal vreedzame demonstranten. Elke vorm van geweld is een reactie op de gewelddadigheid van het pro israel kamp.
Degene die dit aanstuurt zijn een stel laffe honden. Ze hadden dit vanmiddag al de kop in moeten drukken.quote:
Dat is nogal erg makkelijk van tevoren te claimen...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:38 schreef oblo het volgende:
De vele Joden en hun aanhangers natuurlijk, die sinds 7 oktober rellend en vechtend door neerlands straten trekken. Oh wacht...quote:
Je weet dan ook nooit wat ze wel of niet uitzenden en hoeveel er geknipt en verdraaid is.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:31 schreef Lichtloper het volgende:
Typerend moment net wel bij AT5. Gast wordt geïnterviewd, lijkt redelijk relaxed. Gelijk een kerel met volledig bedekt gezicht die er naar toeloopt en hem ‘no talking to the media’ toebijt, waarop die gelijk het interview staakt.
Ach hoe meer het ettert hoe beter, Wilders spint hier flink garen bij. Alleen is dat volk te dom om dat te snappen, dat kauwen die "professoren" ze niet voor.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Degene die dit aanstuurt zijn een stel laffe honden. Ze hadden dit vanmiddag al de kop in moeten drukken.
En dan ligt er dadelijk ineens een 15-jarige demonstrant onderquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Al die moeite voor 20 seconden shovelen
Dan doeken we alle media maar op?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je weet dan ook nooit wat ze wel of niet uitzenden en hoeveel er geknipt en verdraaid is.
Ja qua wereldbeeld wel een heel groot verschil inderdaad.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Vandaar de oh zo reële debatjes met Etto altijd.
Nee, alleen de media waar Harvest en co. niet zo'n zin in hebben.quote:
Als een moslim met een kaffieyh iemand een hersenschudding slaat dan is dat toch een reactie op een rotje dat in een pro palestina demonstratie is gegooid een uur eerder.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben het slechts deels met je eens. Je eerste zin is niet waar helaas.²
Waar zeg ik dat?quote:
Terwijl je wel TRANSPARANTIE en volledige openheid EIST van de UvA. (En voer).quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?![]()
Ik kan me alleen voorstellen dat je er als demonstrant zo min mogelijk tegen zegt.
Wilders heeft al een tijdje niks hoeven doen wat dat betreft. Alleen hoe meer dit/dat doorslaat hoe groter de verschillen gaan worden en hoe heftiger het geweld gaat worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:41 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ach hoe meer het ettert hoe beter, Wilders spint hier flink garen bij. Alleen is dat volk te dom om dat te snappen, dat kauwen die "professoren" ze niet voor.
De door universiteitsstudenten vernielde straten gaan niet hersteld worden door professoren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ondertussen zijn er duizenden mensen van dezelfde leeftijd als deze 'studenten' die gewoon al werken en dus mogen betalen voor de aangerichte schade.
UvA
Het mooie is dat beide uitersten van het politieke spectrum de "mainstream media (((m5m)))", niet vertrouwen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, alleen de media waar Harvest en co. niet zo'n zin in hebben.
Net als die 'demonstranten'.
tiktok professorquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:45 schreef Zoddie het volgende:
"Ik geef zelf les over....genicide...en....en...uhm..dit soort dingen"
Zal dat een professor zijn van de UvA?
Ik zou graag onderzocht willen hebben hoe we deze schade direct of indirect kunnen verhalen op israel. En dan op macroniveau. Het mag misschien zo zijn dat het geweld van de demonstranten een symbolische spiegel is die ze israel willen voorhouden, maar ze moeten weten dat ze hiermee onschuldigen opzadelen (met bv. letsel en kosten).quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ondertussen zijn er duizenden mensen van dezelfde leeftijd als deze 'studenten' die gewoon al werken en dus mogen betalen voor de aangerichte schade.
UvA
Daarom lees ik alles van Joop tot Geenstijlquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:46 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Het mooie is dat beide uitersten van het politieke spectrum de "mainstream media (((m5m)))", niet vertrouwen.
Je zal maar eens iets horen of lezen wat niet in je straatje past
"In de pas van Wilders lopen want anders!!!!"quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wilders heeft al een tijdje niks hoeven doen wat dat betreft. Alleen hoe meer dit/dat doorslaat hoe groter de verschillen gaan worden en hoe heftiger het geweld gaat worden.
Naja als wat jij zegt klopt dan lijkt me de media redelijk waardeloos toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?![]()
Ik kan me alleen voorstellen dat je er als demonstrant zo min mogelijk tegen zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |