Morgenavond de 'juryshow' zeg maar zit ze in de zaal!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:44 schreef Thrts het volgende:
[..]
Okee top! Bedoelde inderdaad eigenlijk dat topic, zit Cee in de zaal eigenlijk een keer dat Joost moet?
Aan de andere kant stiekem ook wel "goed" nu. Mocht de staging echt goed zijn kan hij vanaf dan alweer momentum pakken en procenten sprokkelen (hopelijk). Maar voor Joost zelf natuurlijk heel vervelend dat hij al die moeite doet om het geheim te houden en dat het dan gewoon volledig op X verschijnt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:43 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Is wel echt enorm jammer, ook voor Joost die dat niet wilde.
Ja, dat viel mij ook op. Geeft niet, blijft een leuk mens.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, heerlijk! Alleen jammer dat Annefleur de inzending van Ierland misgenderde, maar goed, dat hoort erbij.
Zijn we ondertussen gewend. Als het goed is hoor je dan mensen Joost roepenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:25 schreef TLC het volgende:
Stel je donderdag voor, 9 enveloppen geopend en Nederland is nog niet genoemd
Oe, Ierland. Gelijk even weer luisteren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Een van haar favorieten is Ierland, maar baby Lasagna vindt ze niks. Zo benieuwd naar zaterdag.
Doet mij sterk denken aan Kloontje land van ooit die had ook zulke outfits in het park @Greysquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:33 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik bedenk mij nu ineens; is die jas met enorme schouders als een idee naar een kind dat de veel te grote jas van de vader aandoet?
Benieuwd of en wanneer hij Friesenjung voorbij gaat.quote:
Ooooh, goeiequote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:33 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik bedenk mij nu ineens; is die jas met enorme schouders als een idee naar een kind dat de veel te grote jas van de vader aandoet?
Grapje zeker.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:05 schreef thomas19844 het volgende:
Omhoog weer naar 5 in the oddsIerland daalt.
Ja Ierland kakt in.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:05 schreef thomas19844 het volgende:
Ja ik zit dat ook een beetje in de gaten te houden. Heel apartquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:05 schreef thomas19844 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |