LOLquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Yep, vanuit Rafah, alweer, opnieuw. Hamas is bezig zijn laatste troeven uit te spelen. Ze weten dat IDF er toch wel aankomt.
De IDF nam moeiteloos en zonder enorme gevechten de grensovergang in. Dat is qua PR ook heel slecht voor Hamas. Maar misschien hebben ze geluk en gaan nog wat burgers in de vuurlinie staan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Yep, vanuit Rafah, alweer, opnieuw. Hamas is bezig zijn laatste troeven uit te spelen. Ze weten dat IDF er toch wel aankomt.
Ja ze zijn een stuk beter in tunnels graven, stoere filmpjes maken en burgers afslachten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
De IDF nam moeiteloos en zonder enorme gevechten de grensovergang in. Dat is qua PR ook heel slecht voor Hamas. Maar misschien hebben ze geluk en gaan nog wat burgers in de vuurlinie staan.
Tunnels bij de grensovergang bij Rafah zij gelokaliseerd en onklaar gemaakt of worden dit volgens IDF. Ik hoop inderdaad dat ze alles in beeld hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja ze zijn een stuk beter in tunnels graven, stoere filmpjes maken en burgers afslachten.
Dit is toch wel een leuke troll. Satire op zijn best.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:41 schreef Beaurealis het volgende:
Laten we er even puur rationeel naar kijken en emotie opzij zetten. Stel, Palestina zou helemaal verdwijnen. Heeft dat ernstige gevolgen voor de rest van de wereld? Gaat productiviteit omlaag, worden er minder uitvindingen gedaan en Nobelprijzen uitgereikt?
Gaat genieten worden om die linkse blokjes volledig uit elkaar te zien vallen. Fatsoenlijk, alleen soms beetje naef en dommig links gaat gewoon niet samen met fascistisch en islamitisch links.quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:15 schreef Aether het volgende:
Brief leden GroenLinks aan Timmerfrans: Boycot vlag Isral en steun 'From the river to the sea'
https://www.geenstijl.nl/(...)the-river-to-the-sea
volgens mij is de overgrote meerderheid in Israel klaar met de oorlog en waren ze dat allang. Netanyahu wordt simpelweg gegijzeld door zijn eigen kabinet. Als het kabinet valt zit er een kans in dat Netanyahu een cel gaat zien. Welke dat is, als hij verder wordt vervolgd in eigen land, of uitgeleverd is de vraag.quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:08 schreef theunderdog het volgende:
Netanyahu heeft het ook niet makkelijk. Een akkoord = rechtse coalitiepartners die gaan steigeren, geen akkoord is toenemende druk vanuit de VS, en gijzelaars die in Gaza blijven + dus boze linkse + liberale mensen in Israel.
Nou dat lijkt mij niet...quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:22 schreef Origami94 het volgende:
[..]
volgens mij is de overgrote meerderheid in Israel klaar met de oorlog
https://www.timesofisrael(...)-or-right-after-war/quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:25 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Nou dat lijkt mij niet...
Vergeet niet dat het die mensen daadwerkelijk aangaat. Wij in het westen zijn natuurlijk allang oorlogsmoe, maar ik denk dat de Israli niets liever willen dan Hamas vernietigd zien en als het even kan, hun dierbaren weer thuis.
Op de manier zoals Isral het nu aanpakt creren ze een voedingsbodem voor ng meer van die Arabische gekken. Hamas is op deze manier lastig uit te roeien en als het ze al lukt staat de volgende partij al wel klaar.quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:25 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Nou dat lijkt mij niet...
Vergeet niet dat het die mensen daadwerkelijk aangaat. Wij in het westen zijn natuurlijk allang oorlogsmoe, maar ik denk dat de Israli niets liever willen dan Hamas vernietigd zien en als het even kan, hun dierbaren weer thuis.
Koekoekquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:15 schreef Aether het volgende:
Brief leden GroenLinks aan Timmerfrans: Boycot vlag Isral en steun 'From the river to the sea'
30 leden nou poe-hee jeetje heftigquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:15 schreef Aether het volgende:
Nou ja rationeel klopt het. Ethisch gaat het natuurlijk helemaal nergens over en zou je hetzelfde kunnen zeggen van grote stukken in het westen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:18 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dit is toch wel een leuke troll. Satire op zijn best.
'We willen alleen maar een staak-het-vuren' 'Het gaat ons alleen maar om de "onschuldige" Palestijnen'quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:15 schreef Aether het volgende:
Dat doet Israel al door te bestaan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:21 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Op de manier zoals Isral het nu aanpakt creren ze een voedingsbodem voor ng meer van die Arabische gekken. Hamas is op deze manier lastig uit te roeien en als het ze al lukt staat de volgende partij al wel klaar.
Hahaha dit sowieso niet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:22 schreef Origami94 het volgende:
[..]
volgens mij is de overgrote meerderheid in Israel klaar met de oorlog en waren ze dat allang. Netanyahu wordt simpelweg gegijzeld door zijn eigen kabinet. Als het kabinet valt zit er een kans in dat Netanyahu een cel gaat zien. Welke dat is, als hij verder wordt vervolgd in eigen land, of uitgeleverd is de vraag.
Dit is wel gekkigheid. Dat dit nog kan anno 2024. Natte Yahoo, kijk je mee!!!!quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:13 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, wat moet je ook verwachten van een land waar honderdduizenden Joden in de Tweede Wereldoorlog zijn gedeporteerd en waar de grafstenen van de Joodse begraafplaatsen zijn gebruikt voor bestrating en constructie van kerken en gebouwen.
[ twitter ]
Alles valt en staat met een definitie waarbij genocide het de actie betreft om een bevolkingspopulatie of het ontstaan daarvan met een bepaald kenmerk, cultuur, overtuiging of origine, te elimineren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:37 schreef theunderdog het volgende:
Ik blijf achter mijn standpunt staan dat er geen enkel bewijs is voor een genocide in Gaza. MAAR, wil nu als nuance wel erbij vermelden, dat het wel gaat afhangen hoe Israel de komende tijd in Rafah gaat handelen. Naar verluid schuilen er meer dan 600.000 kinderen in dat gebied. Als je met dat gegeven gewoon maar 'los gaat'..
Tja tja tja...
Benieuwd wat de ingelijfde PvdA'ers gaan vinden van de oproep tot gemaskeerd Antisemitisme.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:23 schreef Straatcommando. het volgende:
quote:
81s.gif
Op woensdag 8 mei 2024 13:15 schreef Aether het volgende:
Koekoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |