abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213458317
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 21:59 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Om wat te doen? :?
Echt oorlogje spelen ipv wat heen en weer ouwehoeren.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_213460276
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 22:08 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Echt oorlogje spelen ipv wat heen en weer ouwehoeren.
Als ze die capaciteit hadden gehad, denk je dan niet dat dat allang zou zijn gebeurd?
Intolerant voor intolerantie
  woensdag 8 mei 2024 @ 01:22:02 #28
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_213461472
Wat ik ook totaal niet kan begrijpen is dat mensen in Lebanon nog lekker op een terrasje zitten of op een festival. :{
Het reisadvies is rood, dat betekend dat het land gewoon in gevaar is.

Dit is van een paar dagen geleden

Doen net alsof er niks aan de hand is, zitten gewoon met vrienden op een bankje, terwijl Lebanon op het randje van de burgeroorlog staat met Hezbollah.

Ik kom nu al met dit hele conflict minder of nauwelijks buiten, omdat ik de wereld gewoon niet meer vertrouw met al die conflicten, in Lebanon zitten ze nog veel dichter bij die hele Gaza oorlog, en toch lijken de mensen gewoon door te gaan met hun dagelijks leven, terwijl Isral gewoon door heel Lebanon bombardeert.

[ Bericht 4% gewijzigd door BMW1993 op 08-05-2024 01:27:57 ]
pi_213461480
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 01:22 schreef BMW1993 het volgende:
Wat ik ook totaal niet kan begrijpen is dat mensen in Lebanon nog lekker op een terrasje zitten of op een festival. :{

Doen net alsof er niks aan de hand is, zitten gewoon met vrienden op een bankje, terwijl Lebanon op het randje van de burgeroorlog staat met Hezbollah.

Ik kom nu al met dit hele conflict minder of nauwelijks buiten, omdat ik de wereld gewoon niet meer vertrouw met al die conflicten, in Lebanon zitten ze nog veel dichter bij die hele Gaza oorlog, en toch lijken de mensen gewoon door te gaan met hun dagelijks leven, terwijl Isral gewoon door heel Lebanon bombardeert.
Dan wordt blijkbaar niet heel Lebanon gebombardeerd.
Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene
  woensdag 8 mei 2024 @ 02:05:28 #30
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_213461512
quote:

Op een gegeven moment heb je dat ook wel gehad. Net zoals dat mensen in Kiev ook gewoon op het terras zitten.

Lol Lebanon staat altijd op de rand van de afgrond. Inflatie, brandstoftekorten, de mega-explosie die het halve centrum opblies een paar jaar terug, voedseltekorten, Hezbollah, alle vorige oorlogen, etc. Israel is misschien wel de meest berekenbare factor.

Op een gegeven moment heb je dat ook wel gehad. Net zoals dat mensen in Kiev ook gewoon op het terras zitten.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 8 mei 2024 @ 04:12:51 #31
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_213461568
quote:

Als je in Nederland woont lijkt die houding me niet zo gezond
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 8 mei 2024 @ 04:13:22 #32
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_213461569
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2024 02:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Lol Lebanon staat altijd op de rand van de afgrond. Inflatie, brandstoftekorten, de mega-explosie die het halve centrum opblies een paar jaar terug, voedseltekorten, Hezbollah, alle vorige oorlogen, etc. Israel is misschien wel de meest berekenbare factor.

Dit ja, het leven gaat altijd door, en gelukkig ook maar
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_213461573
quote:

Straks bombarderen ze Rotterdam Zuid nog :o

Man, laat het gaan en wees niet zo bang voor iets wat nooit gaat gebeuren hier.

En als het gebeurt dan ben jij waarschijnlijk net die ene pechvogel :7

Wat hierboven mij al is gepost: het leven gaat door en dat is maar goed ook.
pi_213462170
US: Hamas claimed to accept ceasefire offer, but ‘that’s not what they did’
https://www.timesofisrael(...)s-not-what-they-did/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213462322
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:41 schreef Beaurealis het volgende:
Laten we er even puur rationeel naar kijken en emotie opzij zetten. Stel, Palestina zou helemaal verdwijnen. Heeft dat ernstige gevolgen voor de rest van de wereld? Gaat productiviteit omlaag, worden er minder uitvindingen gedaan en Nobelprijzen uitgereikt?
Je doet nu net of de wereld er beter van werd nadat het zionistisch kolonialistisch project van de grond af kwam.
pi_213462323
Ik blijf achter mijn standpunt staan dat er geen enkel bewijs is voor een genocide in Gaza. MAAR, wil nu als nuance wel erbij vermelden, dat het wel gaat afhangen hoe Israel de komende tijd in Rafah gaat handelen. Naar verluid schuilen er meer dan 600.000 kinderen in dat gebied. Als je met dat gegeven gewoon maar 'los gaat'..

Tja tja tja...
pi_213462329
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 08:37 schreef Chadi het volgende:
Je doet nu net of de wereld er beter van werd nadat het zionistisch kolonialistisch project van de grond af kwam.
Er is daar wel vruchtbare landbouwgrond ontstaan waar de arabieren jaloers naar keken. Hoe hadden ze dat toch voor elkaar gekregen :s)
pi_213462336

En dit is ook niet best. Tot 11.20.

Allemachtig.....
pi_213462351
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 08:38 schreef Beaurealis het volgende:

[..]
Er is daar wel vruchtbare landbouwgrond ontstaan waar de arabieren jaloers naar keken. Hoe hadden ze dat toch voor elkaar gekregen :s)
Ze leefden daar voor de komst van de zuinigst in een woestijn natuurlijk. Het groen was ver te zoeken.

Hoe lang blijf je in je eigen fabels geloven?
  woensdag 8 mei 2024 @ 08:43:56 #40
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213462359
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 08:37 schreef Chadi het volgende:

[..]
Daar is het te klein voor. Van Jakarta tot Rabat, pas dan is Isral groot zat.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_213462370
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 08:42 schreef Chadi het volgende:
Hoe lang blijf je in je eigen fabels geloven?
De 'fabel' is dat de Isralirs als enige in het Midden-Oosten een fatsoenlijk functionerend land hebben opgebouwd. Misschien, heel misschien, zouden onze allahu akbar roepende vrienden daar eens een voorbeeld aan kunnen nemen, in plaats van altijd maar het agressieve pad te bewandelen.
pi_213462466
quote:
9s.gif Op woensdag 8 mei 2024 08:43 schreef Perrin het volgende:

[..]
Daar is het te klein voor. Van Jakarta tot Rabat, pas dan is Isral groot zat.
lekker demonstratieleus wel.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_213462859
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 08:40 schreef theunderdog het volgende:

En dit is ook niet best. Tot 11.20.

Allemachtig.....
Ik begrijp de actie van Isral volkomen, maar ook nu weer blijkt dat ze hun reet afvegen met mensenrechten. Ze weten wl hoeveel Hamas-leden ze hebben omgebracht, hoeveel Hamasleden er berhaupt zijn maar durven niet te vermelden dat ze bijna 2 keer zoveel burgerslachtoffers hebben gemaakt.
pi_213462905
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:33 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Ik begrijp de actie van Isral volkomen, maar ook nu weer blijkt dat ze hun reet afvegen met mensenrechten. Ze weten wl hoeveel Hamas-leden ze hebben omgebracht, hoeveel Hamasleden er berhaupt zijn maar durven niet te vermelden dat ze bijna 2 keer zoveel burgerslachtoffers hebben gemaakt.
Nee. Hij heeft echt geen idee. Daarom is hij gedwongen af te gaan op de cijfers van Hamas. Om daarna te beweren dat die cijfers niet betrouwbaar zijn , want: Hamas.

Het is ongelooflijk. Voordeel: Isral hoeft zich nooit meer zorgen te maken dat het antisemitische idee dat Joden alles in handen hebben, nog aan populariteit wint. Want, wat een amateurs...
pi_213462981
twitter
  woensdag 8 mei 2024 @ 09:47:26 #46
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213463032
quote:

[..]
Je vergeet weer te vermelden dat dit komt door de vechtstrategie van de Palestijnse terroristen zelf. Deze is bewust gericht op het verschil tussen strijder en burger zo klein mogelijk te maken (wat een oorlogsmisdaad is volgens de Geneefse Conventies) kun je de consequenties van deze strategie niet gaan verhalen op de tegenpartij.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213463194
quote:

[..]
Bijna 2x zoveel burgerslachtoffers is in urban warfare best goed, eigenlijk. De Amerikanen hebben ongeveer 10x zoveel burgerslachtoffers moeten maken in hun strijd in Irak. Zo werkt dat nou eenmaal.

Dat Isral zo succesvol is om dat te beperken is iets wat andere landen goed zouden moeten bestuderen. Ze laten zien hoe een dergelijke oorlog te voeren. En dat is inclusief de regel dat gebouwen in hun geheel tegen de vlakte gaan als er het vermoeden is dat er een tunnel onder zit, of het om een Hamas-basis gaat. Dat kostte ze in de eerste dagen veel soldaten. Cynisch genoeg omdat Biden hen vroeg om naar binnen te gaan in plaats van het gebouw te mollen...
Intolerant voor intolerantie
pi_213463203
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 08:45 schreef Beaurealis het volgende:

[..]
De 'fabel' is dat de Isralirs als enige in het Midden-Oosten een fatsoenlijk functionerend land hebben opgebouwd. Misschien, heel misschien, zouden onze allahu akbar roepende vrienden daar eens een voorbeeld aan kunnen nemen, in plaats van altijd maar het agressieve pad te bewandelen.
Als je alu akbar zou vervangen door joden.... Dat klinkt wel heel erg als antisemitisme
pi_213463230
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 10:03 schreef Chadi het volgende:

[..]
Als je alu akbar zou vervangen door joden.... Dat klinkt wel heel erg als antisemitisme
Ga toch eens weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2024 10:06:23 ]
  woensdag 8 mei 2024 @ 10:41:54 #50
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213463578
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 09:42 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Yep, vanuit Rafah, alweer, opnieuw. Hamas is bezig zijn laatste troeven uit te spelen. Ze weten dat IDF er toch wel aankomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')