SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik dacht ik ga ook wat random nummers noemen.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik telde niet random.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga ook wat random nummers noemen.Trust nobody![]()
Het wijkt alleen steeds 1 nummer af
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
24quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jawel, want bij post 300 had ik nog 2 (en dan nog 1 post te gaan na posten), dus was post 301 eigenlijk 0.quote:
Waar is nummer 1 gebleven?
2“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga je mee naar de Teltopics?quote:
106“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je houdt me voor de gek neem ik aanquote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Jawel, want bij post 300 had ik nog 2 (en dan nog 1 post te gaan na posten), dus was post 301 eigenlijk 0.
Waar is nummer 1 gebleven?
Lijkt me dat je dit wel begrijptTrust nobody![]()
Met jou?quote:![]()
Nee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb zo mijn reden daarvoor.quote:
Eh nee?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je houdt me voor de gek neem ik aan
Lijkt me dat je dit wel begrijpt
Begrijpen we elkaar verkeerd dan.
Krijg ineens het nummer Let it go in mijn hoofd.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Heer Killem.quote:
Ah, fijn. Ik vreesde alquote:
(maar dan zou ik sowieso niet het Touwtjetrekken uitkiezen![]()
)
Oh nicequote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:41 schreef aeque het volgende:
Krijg ineens het nummer Let it go in mijn hoofd.![]()
Maar is dat een slaapliedje dan... Hm. *peinst.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Alles kan een slaapliedje zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nice![]()
Maar is dat een slaapliedje dan... Hm. *peinst.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik noemde t getal dat onderaan wordt genoemd, nog .. posts tot t topic sluit. Mijn post was dus 3. Jouwe 2. En dan nog 1 post en dan sluit t topic. Waar jij 0 postte was dat dus die ene.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh nee?
Begrijpen we elkaar verkeerd dan.
[ afbeelding ]Trust nobody![]()
Ik moet eigenlijk wel gaan slapen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Merkenlepeltopic? Win ik ook van je.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, fijn. Ik vreesde al
(maar dan zou ik sowieso niet het Touwtjetrekken uitkiezen![]()
)
En ik postte eigenlijk dat het topic dicht IS!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik noemde t getal dat onderaan wordt genoemd, nog .. posts tot t topic sluit. Mijn post was dus 3. Jouwe 2. En dan nog 1 post en dan sluit t topic. Waar jij 0 postte was dat dus die ene.![]()
(nog 0 posts te gaan, want hoeveel er nog zijn tot het topic sluit, is na sluiting niet meer te zien.
Er zat wel een gedachte achter mijn cijfertje 0)
Lekker hequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik lepel al een hele tijd niet meer. ... Alleen nog crewlidtelspel, en als ik zin heb, het Alfabet-spelquote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Merkenlepeltopic? Win ik ook van je.
Nu gaat ze huilen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:47 schreef Sally het volgende:
[..]
En ik postte eigenlijk dat het topic dicht IS!![]()
(nog 0 posts te gaan, want hoeveel er nog zijn tot het topic sluit, is na sluiting niet meer te zien.
Okéquote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:47 schreef Sally het volgende:
[..]
En ik postte eigenlijk dat het topic dicht IS!![]()
Trust nobody![]()
Nou, doe es.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Denk aan je gezondheid!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Waar dan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:53 schreef Sally het volgende:
[..]Wil je nog een keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou ja dat gezellig is ook nog maar de vraag natuurlijkquote:
Als iedereen aardig doet is het gezelligquote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja dat gezellig is ook nog maar de vraag natuurlijkTrust nobody![]()
Oh ja hoorquote:
Ja hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja dat gezellig is ook nog maar de vraag natuurlijk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* FreshFruit dweilt even de sybian droog“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
A river ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Al klaar?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:55 schreef FreshFruit het volgende:
* FreshFruit dweilt even de sybian droog
Kan nog net voor ik ga slapen![]()
Zo leer je nog eens wat hier.quote:
Oh, jij wist het ook nog niet?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik wel. Het internet heeft mij jaren geleden al verpest.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oehquote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wel. Het internet heeft mij jaren geleden al verpest.![]()
Hoort erbij..quote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Prima. Wel meer last van jeuk dan gisteren.
Geen koorts?
Thuis van werk?Trust nobody![]()
Volgend jaar Sterre of Boer Harm naar EFSThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vragen vragen...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet plassen maar te lui om op te staan.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zoek een oordokter.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Past bij je.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
*zoekt dekking!quote:
Luiwammes.quote:
quote:
Nee, geen koorts. Thuis gewerkt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoort erbij..
Geen koorts?
Thuis van werk?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Werk je nog wel?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Of ga vooral niet, kan je straks dweilenquote:
Of je bed verschonen
Lekker,een Sally Bolk.quote:
GOE he.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Blij dat ik nog niet in bed lig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moest toch nog dweilen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Of ga vooral niet, kan je straks dweilen
Of je bed verschonen
Kies maar.Je werkt niet meer he?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik kijk n filmpje over keukens
En doe eens aardig
Of negeer me gewoon“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Genoeg shit in m’n lichaam om alles te onderdrukken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Fijn dat je je niet heel ziek voelt
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Je mag niet belangstellend zijn...quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Het werkt blijkbaarquote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Genoeg shit in m’n lichaam om alles te onderdrukken.
Trust nobody![]()
Succes verder.quote:![]()
En ik wens je te negeren.En val ook anderen niet lastig in DM.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat deed je al de hele tijdquote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Succes verder.![]()
En ik wens je te negeren.En val ook anderen niet lastig in DM.
Ga vooral doorTrust nobody![]()
Is dit waar HC!? Mij DM je nooit!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Succes verder.![]()
En ik wens je te negeren.En val ook anderen niet lastig in DM.
Daar is de Witte Ridder.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je kunt me ook echt negeren. In plaats van toch de hele tijd reageren en sneren via anderen.quote:
Of doe gewoon aardig.Trust nobody![]()
Noem je mij werkeloos?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je ooit iets origineels bedacht? Of kopieer je alleen maar uitspraken van anderen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoop voor je dat dat snel overgaatquote:
Zou ook niet weten wat daartegen werkt..
Maar krabben is vast n slecht ideeTrust nobody![]()
mooi tijdstip voor een relletjeYou had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Waarom?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
mooi tijdstip voor een relletje![]()
Jou heb ik nog nooit gezienTrust nobody![]()
De DTS-geboden:
7. Gij zult geen lange tenen hebben en overal een sneer in zien; gij bekijkt het dts-leven positief.
[...]
11. Gij zult niet sneren en/of uitlokken, maar bij voorkeur negeren.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je werkt toch niet? Vrijwilligers werk is wat mij betreft wel werk, dus misschien loop ik achterquote:![]()
Jij sneert als de beste.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je kunt me ook echt negeren. In plaats van toch de hele tijd reageren en sneren via anderen.
Of doe gewoon aardig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan er goed mee omgaan. Heb nog geen enkele keer gekrabd.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoop voor je dat dat snel overgaat
Zou ook niet weten wat daartegen werkt..
Maar krabben is vast n slecht ideeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
#doeslief ftw.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:24 schreef Sally het volgende:
De DTS-geboden:
7. Gij zult geen lange tenen hebben en overal een sneer in zien; gij bekijkt het dts-leven positief.
[...]
11. Gij zult niet sneren en/of uitlokken, maar bij voorkeur negeren.
Trust nobody![]()
Ik sneer echt helemaal nietquote:
Ik zeg alleen dat het niet leuk is wat je doet
Plus.. negeer me dan als je mij zo vervelend vindtTrust nobody![]()
Ik heb mijn investeringen waar ik van kan leven.En voor de rest gaat het je niks aan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Je werkt toch niet? Vrijwilligers werk is wat mij betreft wel werk, dus misschien loop ik achter“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Even zoeken wat die glazen pan is. Weet jij dat @devzero? Zag t al in 2 filmpjes over Amerika.Trust nobody![]()
Prima toch. Maar ga niet aan andere vragen of ze nog werken als ze een paar nachtjes hier zitten. Dat gaat jou niks aanquote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb mijn investeringen waar ik van kan leven.En voor de rest gaat het je niks aan.![]()
Tijd voor bed. Houden jullie het rustig hier?
Waarom vraag je dan aan mij of ik werk? Met welke intentie?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb mijn investeringen waar ik van kan leven.En voor de rest gaat het je niks aan.Trust nobody![]()
Bij deze,en ga lekker zo door om anderen te naaien.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik sneer echt helemaal niet
Ik zeg alleen dat het niet leuk is wat je doet
Plus.. negeer me dan als je mij zo vervelend vindt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:27 schreef aeque het volgende:
Tijd voor bed. Houden jullie het rustig hier?Trust nobody![]()
glazen pan?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:27 schreef HappyCharly het volgende:
Even zoeken wat die glazen pan is. Weet jij dat @:devzero? Zag t al in 2 filmpjes over Amerika.![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij deze,en ga lekker zo door om anderen te naaien.![]()
Hoor wie het zegt
Trust nobody![]()
Bolk
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-05-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. loveislikeakiss / 641 / +109 / +0 / 1318 / 1539
2. JustinK / 328 / +68 / +0 / 1843 / 1984
3. HappyCharly / 303 / +71 / +7 / 1005 / 1152
4. kree / 200 / +0 / +0 / 953 / 1124
5. Dr.Mikey / 158 / +65 / +0 / 402 / 497
6. Lovely / 154 / +14 / +0 / 874 / 967
7. aloa / 138 / +12 / +0 / 1231 / 1326
8. MizzezAmy / 99 / +10 / +0 / 606 / 703
9. devzero / 83 / +4 / +0 / 331 / 396
10. FreshFruit / 71 / +13 / +5 / 705 / 777
11. Kissingbird / 70 / +8 / +0 / 774 / 808
12. Superbadeendje / 64 / +8 / +0 / 390 / 449
13. KillemWieft / 64 / +10 / +1 / 264 / 326
14. aeque / 59 / +45 / +10 / 109 / 131
15. greysbones / 55 / +16 / +0 / 451 / 475
16. Shii / 49 / +3 / +3 / 175 / 197
17. Rob / 43 / +2 / +0 / 203 / 235
18. ieniminimuis / 41 / +6 / +1 / 336 / 374
19. Bally-b / 40 / +2 / +0 / 129 / 153
20. drakin / 40 / +2 / +0 / 219 / 233SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiėle liefje van @ieniminimuis O+![]()
Maar vertel het mij eens, shiba inu op tijd gekocht?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb mijn investeringen waar ik van kan leven.En voor de rest gaat het je niks aan.You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Finlux“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh, nooit gezien. Lijkt me niet fijn koken, als je niet oppast, dan "schrikt" het glas van te sterkte temperatuurverschillen en ligt dat ding in stukken op je aanrechtquote:![]()
Als ik 'm weer tegenkom ga ik onthouden wat ze erover zeggenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken alleen dit soort dingen, maar die heb je in nederland ook
[ afbeelding ]Trust nobody![]()
Nee deze is speciaal om iets lang in te laten kokenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, nooit gezien. Lijkt me niet fijn koken, als je niet oppast, dan "schrikt" het glas van te sterkte temperatuurverschillen en ligt dat ding in stukken op je aanrechtTrust nobody![]()
Vastgoed.Crypto is me te link.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Maar vertel het mij eens, shiba inu op tijd gekocht?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ahw nice. Fysiek of beursgenoteerd vastgoed?quote:You had my curiosity but now you have my attention...
..
..![]()
Rare fransenquote:The vision of see-through glass pans that originated in France in 1983.
Thermal shock resistant "Pyroserum" construction is characterized by resistance to sudden temperature changes.
The beautiful and sophisticated amber color design allows you to clearly see the condition of your food during heating and preserved foods. Never miss the time of cooking.![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Slow cooker?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee deze is speciaal om iets lang in te laten koken
Mijn nieuwe ienieminimuis-UIMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Met een partner een aantal pandjes waar we verhuren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
ahw nice. Fysiek of beursgenoteerd vastgoed?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slow Charly“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Fijn die hulpgroepen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh, het is helemaal niet om te koken. Het is een soort van luchtverfrisserquote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:37 schreef HappyCharly het volgende:
https://www.shopltk.com/e(...)ed-9a4b-0242ac110005
Dit is het!!![]()
Jij zegt het.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:37 schreef HappyCharly het volgende:
Ben vergeten hoe ik plaatjes moet plakken
Echt???quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, het is helemaal niet om te koken. Het is een soort van luchtverfrisser![]()
Trust nobody![]()
Simmer down!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, het is helemaal niet om te koken. Het is een soort van luchtverfrisserProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat laatste kunnen we het over hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt.
Doe eens gewoon aardig of tenminste neutraal.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan herhaal ik ook maar wat.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:24 schreef Sally het volgende:
De DTS-geboden:
[...]
11. Gij zult niet sneren en/of uitlokken, maar bij voorkeur negeren.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat laatste kunnen we het over hebben.
Trust nobody![]()
quote:quote:What is the point of a simmer pot?
A simmer pot is a clever, all-natural way to waft a pleasant aroma throughout your entire house. Just put the ingredients into a saucepan, cover with water and let simmer. The heat and steam will welcome your guests — or even help them feel like they've been transported somewhere else.![]()
Ik ga even pissen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
https://www.amazon.com/Gl(...)istant/dp/B09JP1VHD1quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:41 schreef devzero het volgende:
way to waft a pleasant aroma throughout your entire house. Just put the ingredients into a saucepan, cover with water and let simmer. The heat and steam will welcome your guests — or even help them feel like they've been transported someOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Kennelijk ook om te koken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:43 schreef Sally het volgende:
[..]
https://www.amazon.com/Gl(...)istant/dp/B09JP1VHD1![]()
![]()
Nu ja, jij was er nog niet.quote:
Maar voor nu; rustig aan met de popcorn en de kussens, kindertjes.![]()
Trusten!
Waarom ?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, jij was er nog niet.
Trusten!Trust nobody![]()
Heng hengThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trusten damesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:43 schreef Sally het volgende:
[..]
https://www.amazon.com/Gl(...)istant/dp/B09JP1VHD1Dat geloof ik wel, hoewel het verschil waarschjinlijk minimaal is met gietijzeren pannen.quote:The glass cookware set is made of food-grade high borosilicate glass, 100% lead-free, non-toxicis, is healthier than plastic or stainless steel cooking set.Die persoon heeft nog nooit lasagne in een glazen overschotel gemaakt. Dat kan behoorlijk vast gaan zittenquote:EASY TO CLEAN: Clear pots for cooking does not stain or retain odors as will metal and plastic cookware.![]()
Waarom zijn de bananen krom.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Het was een grapjequote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, jij was er nog niet.
Trusten!![]()
![]()
Ze groeien naar het licht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iddquote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Die persoon heeft nog nooit lasagne in een glazen overschotel gemaakt. Dat kan behoorlijk vast gaan zitten![]()
Of kippenbouten met vel (![]()
) ...
![]()
![]()
Ze zitten in een te klein jasjequote:
Reken ik ook goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe je best.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
RVS is ook prima.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:45 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Dat geloof ik wel, hoewel het verschil waarschjinlijk minimaal is met gietijzeren pannen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:quote:Maar dan komt de zwaartekracht om de hoek kijken. De banaan groeit omhoog en de zwaartekracht trekt hem omlaag. Bananen gooien alles wat ze hebben in de strijd om naar boven te blijven groeien. En dat doen ze fantastisch. Dat bananen krom zijn (een mooiere vorm is er niet), komt door de zwaartekracht.![]()
Ga zelf ook maar slapen morgen weer werkenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oké slaap lekker Mikeyquote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga zelf ook maar slapen morgen weer werkenTrust nobody![]()
Jij hoeft niet meer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Truste gozer!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga zelf ook maar slapen morgen weer werkenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Is toch zo?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh, thuisserver ligt er uit .quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja precies dat..
Groot leeg vlak..
Even nog n keer kijken![]()
Hoe gaat het met je?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe kan ik nou geloven dat je oprecht bent als je 10 minuten geleden nog onaardig deedquote:Trust nobody![]()
Dat is aan jou.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou geloven dat je oprecht bent als je 10 minuten geleden nog smeerde?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat gaf ik als adviesquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu even niet. Maar als thuisserver weer up is (in de ochtend?) dan zal die wel een update doen van alle posts van vannachtquote:![]()
Doe even niet beef zoeken.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah okéquote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu even niet. Maar als thuisserver weer up is (in de ochtend?) dan zal die wel een update doen van alle posts van vannacht
Anders ging ik slapen
Trust nobody![]()
Zie ik ook bij jou en krijg geen antwoord.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij weet best veel, hč? Weet je toevallig hoe ze van die time lapse bak filmpjes maken? Alsof de camera in de oven zit. Soms ook met shots van boven.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar dan kun je je soep niet mooi zien borrelenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik doe neutraal vriendelijk tegen jouquote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie ik ook bij jou en krijg geen antwoord.
Als jij dat ook terug doet loopt het een stuk soepelerTrust nobody![]()
Beter wel.. daar is t pas.. 9 uur?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dank je! Ik ga over 2 a 3 uren wel slapen, want inderdaad straks gewoon werken.Trust nobody![]()
Maar dus geen werk meer?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik doe neutraal vriendelijk tegen jou
Als jij dat ook terug doet loopt het een stuk soepeler“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Glazen oven?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij weet best veel, hč? Weet je toevallig hoe ze van die time lapse bak filmpjes maken? Alsof de camera in de oven zit. Soms ook met shots van boven.
Trust nobody![]()
Bolk ze meid.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Misschien ben ik toch zieker dan ik denk. Normaliter zou ik lekker meedoen.quote:
Geen zin in gedoe deze nacht laat het los.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb geen flauw idee. Een camera in de oven lijkt me sterk. Misschien dat er speciale lensen met een glasvezel kabel bestaan die de oven in kunnen. Of iemand die wel zijn ovendeur goed schoon houdt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij weet best veel, hč? Weet je toevallig hoe ze van die time lapse bak filmpjes maken? Alsof de camera in de oven zit. Soms ook met shots van boven.
Maar ik heb dat soort filmpjes ook gezien. Wel een beetje een soort van food porn![]()
![]()
![]()
Doe maar gewoon aardigquote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Misschien ben ik toch zieker dan ik denk. Normaliter zou ik lekker meedoen.
En hoop dat je je snel beter voeltTrust nobody![]()
Morgen tandartsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hou je erbuiten danquote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen zin in gedoe deze nacht laat het los.Trust nobody![]()
Goh. Gaat goed.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 02:24 schreef Sally het volgende:
De DTS-geboden:
[...]
Big smileyquote:
Bepaal jij dat?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sneer
Sneer logo #1010
1) Bedekte hatelijke opmerking 2) Bijtende opmerking 3) Bitse opmerking 4) Bitsheid 5) Gemene opmerking 6) Giftige opmerking 7) Grauw 8) Grijns 9) Grijnslach 10) Hartelijke opmerking 11) Hatelijke opmerking 12) Hatelijkheid 13) Honende grijnslach 14) Honende opmerking 15) Honende schampere opmerking
Gevonden op https://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/Sneer/1Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Gewoon niet doen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze is er heel goed in,en als je er iets van zegt huilie huilliequote:Op dinsdag 7 mei 2024 03:02 schreef Sally het volgende:
Sneer
Sneer logo #1010
1) Bedekte hatelijke opmerking 2) Bijtende opmerking 3) Bitse opmerking 4) Bitsheid 5) Gemene opmerking 6) Giftige opmerking 7) Grauw 8) Grijns 9) Grijnslach 10) Hartelijke opmerking 11) Hatelijke opmerking 12) Hatelijkheid 13) Honende grijnslach 14) Honende opmerking 15) Honende schampere opmerking
Gevonden op https://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/Sneer/1“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Negeer was de andere optie. Rijmt op Sneerquote:Op dinsdag 7 mei 2024 03:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is er heel goed in,en als je er iets van zegt huilie huillie
Jij doet nu huilie huilie.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 03:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is er heel goed in,en als je er iets van zegt huilie huillie
En ik ben geen hulptroep. Ik houd gewoon niet van dit soort achterbakse beschuldigingen.![]()
Goed idee even ontspannenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 03:04 schreef HappyCharly het volgende:
Denk wel tijd voor n boekje op t gras in t parkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe de groeten aan meneer de teek.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 03:04 schreef HappyCharly het volgende:
Denk wel tijd voor n boekje op t gras in t parkProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gewoon TRs zetten, ben daar al mee begonnenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 03:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Jij doet nu huilie huilie.
En ik ben geen hulptroep. Ik houd gewoon niet van dit soort achterbakse beschuldigingen.![]()
slaap zequote:Op dinsdag 7 mei 2024 03:06 schreef Shii het volgende:
En nu ga ik slapen. Morgen genoeg aan m'n hoofd.![]()
Queer rijmt ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 03:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Negeer was de andere optie. Rijmt op SneerProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mooi boek van Dennis SchoutenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slaap lekker en sterjte/ succes morgen!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 03:06 schreef Shii het volgende:
En nu ga ik slapen. Morgen genoeg aan m'n hoofd.Trust nobody![]()
Beer, maar dat is een engels woordquote:![]()
En in combinatie met verkeer is dat toch niet zo verstandig![]()
Wat een domme vraag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blijkbaar was er vroeger in Amerika in de jaren vijftig een nieuwe uitvinding..quote:Op dinsdag 7 mei 2024 03:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Beer, maar dat is een engels woord![]()
En in combinatie met verkeer is dat toch niet zo verstandig
Een bierkoelkast voor in de auto
Handig voor in de file![]()
Trust nobody![]()
Ik wil hem wel lezen.quote:
Maar voorlopig nog rustig aan doen met geld.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In de jaren vijftig waren er geen files“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ScherpThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga Dennis zijn boek ook wel kopen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bibliotheek?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 03:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil hem wel lezen.
Maar voorlopig nog rustig aan doen met geld.![]()
Ik leen hem wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan je lezen wat dit inhoudt?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Zo’n Mercedes S-klasse heeft achterin een koelkastje.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 03:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah dat zal de reden zij dat t geen succes werd
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 03:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zo’n Mercedes S-klasse heeft achterin een koelkastje.
[ afbeelding ]
Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: