Is dat dan de show waar de jury hun oordeel op geeft? Of is dat al gebeurd? Dat stukje snap ik niet zo goed.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:56 schreef Momo het volgende:
Hallo iedereen, ik ga zo kijken naar de juryshow, ik denk dat Greys al veel heeft uitgelegd over de acts vanmiddag. Als mij dingen opvallen, ga ik dat melden en ik geef elke act een cijfer voor de staging en vocals.
Normaal was dit altijd de show dat de jury hun scores gaf. Nu zijn de juryvotes weg van de halve finales. Al wordt er volgens mij wel een back up notering gemaakt in geval er morgen iets mis gaat bij de televote in een land.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat dan de show waar de jury hun oordeel op geeft? Of is dat al gebeurd? Dat stukje snap ik niet zo goed.
Veel plezier!
Komt omdat Eric Saade best heet is.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:08 schreef Momo het volgende:
Jammer dat de stream nu al zoveel vastloopt en ik heb goed internet.
quote:Op maandag 6 mei 2024 21:14 schreef Momo het volgende:
Postcard van Cyprus is gewoon een filmpje thuis dat ze Jus D'orange drinkt.
Hahaha ah neequote:Op maandag 6 mei 2024 21:14 schreef Momo het volgende:
Een typisch Cypriotisch tafereeltje.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:14 schreef Momo het volgende:
Sowieso Duncan maar ik hoop voor die andere Lenny Kuhrquote:Op maandag 6 mei 2024 21:20 schreef Fred_B het volgende:
Nederlandse postcard met S10 en Duncan erin?
CATS? Volgens mij doen ze geen winnaars.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:20 schreef Fred_B het volgende:
Nederlandse postcard met S10 en Duncan erin?
Moltiva is wel een winnaarquote:Op maandag 6 mei 2024 21:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
CATS? Volgens mij doen ze geen winnaars.
Oekrane heeft Wild Dances en Portugal Amar Pelos Dois zag ik op X voorbijkomen eerder vandaagquote:Op maandag 6 mei 2024 21:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ja, dit wordt wel krap. Er zit ook nog wel wat diaspora in Zweden, dus dat is 12 (Kroati) + 10 (Sloveni) + 6 (Zweden) is iets van 28 punten startpremie. Nog 22 te gaan. Ik denk ergens 9-11e.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:20 schreef molloot200 het volgende:
Denk echt dat de gemiddelde kijker dit aan het eind van de show vergeten is. Servi mag wel blij zijn met wat steun van Sloveni en Kroati maar is het genoeg?
Molitva zat bij Servi in elk geval.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Wat een contrast bij de huidige inzending.quote:
Die piepen er vaak net wel doorheen met wat diaspora inderdaadquote:Op maandag 6 mei 2024 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dit wordt wel krap. Er zit ook nog wel wat diaspora in Zweden, dus dat is 12 (Kroati) + 10 (Sloveni) + 6 (Zweden) is iets van 28 punten startpremie. Nog 22 te gaan. Ik denk ergens 9-11e.
Volgens mij werd het tot vervelens aan toe uitgelegd door de hosts, wat ik vanmiddag van Greys begreepquote:Op maandag 6 mei 2024 21:41 schreef grazz het volgende:
Hoe komt het eigenlijk over nu de finalisten er tussen zijn geplaatst? Staat er iets in beeld als finalist en dat stemmen niet mogelijk is?
Het was ook geen aanval op jou hoorquote:Op maandag 6 mei 2024 21:08 schreef DevK het volgende:
[..]
Jazeker! Was gewoon een niet zo'n geslaagd grapje + een update. Vind het al tof dat Joost en zijn vrienden het superleuk doen op alles.
In het jaar van Duncan, pre-corona, ging dit ook al zo... Dus niet per s een coronading.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:51 schreef Em31 het volgende:
Eigenlijk is het toch ook wel apart dat die online toegang er nog steeds is?
Maar wel lastiger en veel minder vaak. Nu kunnen de fans er allemaal heel makkelijk bij.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In het jaar van Duncan, pre-corona, ging dit ook al zo... Dus niet per s een coronading.
Eens. Dat deel is inderdaad veel minder leuk geworden.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:52 schreef grazz het volgende:
Toch mis ik het wel hoor, hoe we vroegah met zn allen de streams zaten mee te luisteren. Ook de aanwezigheid va de jury's in de semi maakt het spannend.. Wie zingt vanavond vals? Welk lied krijgt veel bijval vanuit het publiek? Hoe reageert men op NL?
Ja dit was altijd zo leuk.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:52 schreef grazz het volgende:
Toch mis ik het wel hoor, hoe we vroegah met zn allen de streams zaten mee te luisteren. Ook de aanwezigheid va de jury's in de semi maakt het spannend.. Wie zingt vanavond vals? Welk lied krijgt veel bijval vanuit het publiek? Hoe reageert men op NL? Alsnog is donderdag heel spannend. Ik denk ergens ook nog steeds dat we gaan winnen, maar uit zelf bescherming ga ik gewoon uit van een top 5. En als hij 6e wordt dan OPHEF @:Cyan9
Met publiek zag het er wel goed uit. Maar ik denk zelf dat niet de televote gaat winnen en ook niet in de top 5 komt van de jury. Dus dan denk je aan plaats 3-5 ofzo overal.quote:
Ja eigenlijk hebben we weer een winnaar nodig uit die regio, we zijn al 6 Balkanlanden verloren op ESF laatste jaren.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik hoop hetPaar balkanlanden terug en zo, een keer een niet-westerse winnaar.
Liveblog van Reddit is er nog niet helemaal uit:quote:
Bron: https://www.reddit.com/live/1cyt7kyzosm3o/quote:4 minuten geleden: Croatia is great. The excitement of the live audience lifts it like it did for Kaarija last year. Is it a winner? There's certainly a chance, but I'll have to wait until we get a stream without compression before I can make a proper judgement! /u/SkyGinge
5 minuten geleden: The crowd are really into Croatia. The call and response aspect of the chorus works so well with the crowd's answering Woh-oh. Massive reaction. /u/berserkemu
5 minuten geleden: and my CAT has joined me to appreciate Baby Lasagna /u/kate_royce
6 minuten geleden: Croatia got massive cheers throughout and at the end. Camerawork is chaotic, a lot of wide panning shots when I wish there was more of a focus on Marko and his natural charisma. The panning angle into the dance bit in the instrumental is still there. You can hear the audience doing the 'woahs' /u/SkyGinge
Welke ~4 gaan hoger eindigen?quote:Op maandag 6 mei 2024 21:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Met publiek zag het er wel goed uit. Maar ik denk zelf dat niet de televote gaat winnen en ook niet in de top 5 komt van de jury. Dus dan denk je aan plaats 3-5 ofzo overal.
quote:Op maandag 6 mei 2024 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Het is nou eenmaal veel leuker als je met zijn allen erover kunt tetteren hier.
Maar het is niet meer.Oh nee ik bedoelde de streams van de hoofden, niet deze stream.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Itali en Zwitserland denk ikquote:Op maandag 6 mei 2024 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Welke ~4 gaan hoger eindigen?
Oekrane, Zwitserland, die blauwe vogel en Itali?
Je moet onder andere invullen:quote:Op maandag 6 mei 2024 21:58 schreef Thrts het volgende:
Hoe krijgen twitteraars een licentie? Wat wordt eigenlijk als pers gezien?
Ja dat was altijd toch wat leuker he.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
Maar de charme van de hoofden is ook zoveel minder geworden nu er gn jurypunten gegeven worden. Nu hangt er toch veel minder van af.
Ja, jury lijkt een enorm probleem voor Nederland te worden.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Itali en Zwitserland denk ikOekraine als ze echt die diaspora weer kunnen aanzetten (beide dames zijn wel echt populair. Denk dat de jury Nederland wel echt laag gaat zetten...
Intressant dat je je echte werkgever moet invullen! Zouden ze daar een controle op doen? Of is dat vooral voor de 'echte' persquote:Op maandag 6 mei 2024 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet onder andere invullen:
- jaarlijks bereik qua views van je site
- aantal volgers op X
- aantal volgers op youtube bv als je het daarop aanvraagt
- je linkjes
- je echte (!) werkgever ook als dat niets met esf te maken heeft
etc
Blijft ook wel een klassieker tijdens de rehearsalweek: Land X heeft veel wide shots, gaat nu niet meer winnen. Vervolgens wint dat land alsnog met gemak omdat het de kijker totaal niet interesseert. Die hoort gewoon een leuk/goed liedquote:Op maandag 6 mei 2024 21:56 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Liveblog van Reddit is er nog niet helemaal uit:
[..]
Bron: https://www.reddit.com/live/1cyt7kyzosm3o/
Ik mis hoofden kijken tijdens de repetities. Dat niemand iets had gezien. Ook geen foto van een staging. lles was nieuw. En dan kregen we die lelijke tekeningen en zoquote:Op maandag 6 mei 2024 21:59 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ja het hoofdjes kijken had altijd wel wat heerlijk kneuterigs, mis dat wel.
Nu het hoofden kijken terwijl de mensen thuis via een stream kijken is toch niet hetzelfde als het perscentrum inkijken waar je ook de reactie daar een beetje hoort en overal chaos.
Als ik inlog in het press center bungelt er een soort conferentie card zeg maar in het scherm met daarop mijn naam en daaronder mijn echte werk. Ik moet er elke keer om lachen want die hebben hier niets mee te maken maar het moest toch echt ingevuld.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:02 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Intressant dat je je echte werkgever moet invullen! Zouden ze daar een controle op doen? Of is dat vooral voor de 'echte' pers
quote:Op maandag 6 mei 2024 22:03 schreef grazz het volgende:
[..]
Blijft ook wel een klassieker tijdens de rehearsalweek: Land X heeft veel wide shots, gaat nu niet meer winnen. Vervolgens wint dat land alsnog met gemak omdat het de kijker totaal niet interesseert. Die hoort gewoon een leuk/goed lied
Oh, is misschien dan ook een soort extra controle vraag? hahaquote:Op maandag 6 mei 2024 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik inlog in het press center bungelt er een soort conferentie card zeg maar in het scherm met daarop mijn naam en daaronder mijn echte werk. Ik moet er elke keer om lachen want die hebben hier niets mee te maken maar het moest toch echt ingevuld.Er stond letterlijk bij dat het ook moest als je werkgever niets met je reden van accreditatie te maken had haha.
Idd, doe eens je bst om meer te posten hierquote:Op maandag 6 mei 2024 22:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wie zitten er nu allemaal vanuit Malm te posten dan? (Veel te weinig hier geweest in de afgelopen tijd)
Jag ber om urskt.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:07 schreef grazz het volgende:
[..]
Idd, doe eens je bst om meer te posten hier
Maar het liedje is echt te mediocre voor de act.... Dus vermoed dat ze het of net met de hakken over de sloot halen of net niet halen..quote:Op maandag 6 mei 2024 22:10 schreef molloot200 het volgende:
Benieuwd hoe het grote publiek op de act van Finland gaat reageren, hij is natuurlijk wel geniaal bedacht
Mijn nichtje van 2 vertelde me van de week dat hij geen broek aan heeft. KAN TOCH NIET! zei ze. En toen liep ze lachend weg en begon ze te dansen.quote:
4e in de semi, maar in de finale gaat het denk ik toch wel enorm ondersneeuwen.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:10 schreef molloot200 het volgende:
Benieuwd hoe het grote publiek op de act van Finland gaat reageren, hij is natuurlijk wel geniaal bedacht
De grotere klappers komen er natuurlijk bij in de finale.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
4e in de semi, maar in de finale gaat het denk ik toch wel enorm ondersneeuwen.
Jammer dat het meme-land dit jaar niet weer vol meme-potentieel is gegaanquote:Op maandag 6 mei 2024 22:13 schreef Momo het volgende:
Zsob di Zdob en Epic Sax Guy bij Moldavie, meer iconisch kun je niet zijn.
-nvm- spuit elfquote:Op maandag 6 mei 2024 22:13 schreef Momo het volgende:
Zsob di Zdob en Epic Sax Guy bij Moldavie, meer iconisch kun je niet zijn.
Ze hadden Tudor Bumbac kunnen sturen, dat was zeker een Q geweest.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jammer dat het meme-land dit jaar niet weer vol meme-potentieel is gegaanVoelt voor mij bijna als de meest zekere NQ van dit jaar (samen met die andere terugkerende uit IJsland
)
quote:Op maandag 6 mei 2024 22:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hadden Tudor Bumbac kunnen sturen, dat was zeker een Q geweest.
Ik neig naar NQ nu. Ik vond het wat leeg op het podium. Vooral wolkenachtige graphics en dan de dansers. Niet mystiek genoeg. Vocaal wel heel goed. Plek 8-12 denk ik. Sloveni heeft wel Servi en Kroati die punten gaan geven, dat is al iets.quote:Op maandag 6 mei 2024 22:15 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Hoe was Slovenie? Gaan die zich kwalificeren denk je?
Dankjewel, sorry had over je eerdere post van Slovenie heen gelezen!quote:Op maandag 6 mei 2024 22:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik neig naar NQ nu. Ik vond het wat leeg op het podium. Vooral wolkenachtige graphics en dan de dansers. Niet mystiek genoeg. Vocaal wel heel goed. Plek 8-12 denk ik. Sloveni heeft wel Servi en Kroati die punten gaan geven, dat is al iets.
Er zijn gemakkelijk 10 sterkere nummers in de semi. Aan de andere kant gaat Moldavi inderdaad vaker door terwijl ik denk dat ze ernaast grijpenquote:Op maandag 6 mei 2024 22:18 schreef Momo het volgende:
Natalia Barbu, vocaal goed, graphics zijn best mooi zeker omdat het schijnbaar echt budget graphics zijn. Moet eerlijk zeggen dat mijn aandacht snel ergens anders naar ging. Moldavi heeft wel Portugal, Ierland en VK in de semi, maar denk ik eigenlijk geen Q.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |