Dan kom je uit het midden oosten Frankrijk naar de Efteling en heb je dat park niet eerst gegoogled?quote:Op maandag 6 mei 2024 10:38 schreef quirina het volgende:
Ja hoor de Efteling heeft weer eens mensen boos gemaakt.
Eerst die Kanibaal met die kookpotten. Mocht niet meer.
Toen de Chinese poppetjes en Afrikaanse poppetjes van het carnaval festival. Werden mensen boos van.
Toen moest de droomvlucht eraan geloven want elfjes zijn niet alleen maar blank.
En nou is de Fata Morgana aan de beurt.
Efteling-bezoeker uit Midden-Oosten walgt van Fata Morgana: 'Misselijkmakend en aanstootgevend'
https://www.looopings.nl/(...)GW6p14IKftbFSO0RjhcF
Blijf lekker thuis met je kinderen.
Dit dus. Website zorgt zelf voor extra aandacht door juist die review eruit te pikken...quote:
quote:Op maandag 6 mei 2024 10:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit dus. Website zorgt zelf voor extra aandacht door juist die review eruit te pikken...
Lekker negeren gewoon als het maar eentje is.
Lekker wegkijken.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit dus. Website zorgt zelf voor extra aandacht door juist die review eruit te pikken...
Lekker negeren gewoon als het maar eentje is.
En je hebt geen treinabonnementquote:
Jij met je rare treinobsessie. Heremeteit ze zien je al aankomen daar bij de NS. Scheer je weg !!quote:
Ja, en ze zijn best blij met me!quote:Op maandag 6 mei 2024 11:55 schreef Dario_Hopman het volgende:
[..]
Jij met je rare treinobsessie. Heremeteit ze zien je al aankomen daar bij de NS. Scheer je weg !!
Is er tenminste nog iemand blij met jouquote:
Natuurlijk omdat ze poen krijgen van jou. Betaal je de conductrice ook nog wat extra geld om dr natte poes te mogen likken daar in de 1e klas eigenlijk?quote:
Plompzakker.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Is er tenminste nog iemand blij met jou
Drie geile jonge kniptrices betalen mij om aan mijn lollie te mogen likken.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:59 schreef Dario_Hopman het volgende:
[..]
Natuurlijk omdat ze poen krijgen van jou. Betaal je de conductrice ook nog wat extra geld om dr natte poes te mogen likken daar in de 1e klas eigenlijk?
Dat was je moeder vannacht ook.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Is er tenminste nog iemand blij met jou
Natuurlijk in je natte dromen meid. Als er iemand is die moet dokken bij de NS dan ben jij het wel. Vergeet dat niet.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Drie geile jonge kniptrices betalen mij om aan mijn lollie te mogen likken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLB users wanneer 1 buitenlander klaagt over een attractie in de efteling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk aan het milieu voordat u deze post print.
Omgeving Geleen kwam je toch vandaan?quote:
Een hoop mensen delen die gevoelens bij een bezoek aan het midden oosten.quote:Het vrolijke dagje uit veranderde door de mystieke vaartocht in een nachtmerr
HAHAAAAA!quote:Op maandag 6 mei 2024 12:07 schreef Dario_Hopman het volgende:
[..]
Natuurlijk in je natte dromen meid. Als er iemand is die moet dokken bij de NS dan ben jij het wel. Vergeet dat niet.☝️
quote:Op maandag 6 mei 2024 12:51 schreef Näsenbar het volgende:
KLB users wanneer er wereldwijd miljoenen kinderen leven in honger en armoede:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLB users wanneer 1 buitenlander klaagt over een attractie in de efteling:Jij bent echt superieur. Ik buig voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak jij alvast een topic aan voor de hongerige negerkindjes in Afrika? Kunnen we voortaan alleen daarin posten en de overige topics hier sluiten.Je bent een waardeloze agent.
Nu mogen we van de woke gemeenschap al niet eens meer klagen over wat we willenquote:Op maandag 6 mei 2024 14:09 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Jij bent echt superieur. Ik buig voor jou.
Maak jij alvast een topic aan voor de hongerige negerkindjes in Afrika? Kunnen we voortaan alleen daarin posten en de overige topics hier sluiten.
quote:Op maandag 6 mei 2024 14:09 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Jij bent echt superieur. Ik buig voor jou.
Maak jij alvast een topic aan voor de hongerige negerkindjes in Afrika? Kunnen we voortaan alleen daarin posten en de overige topics hier sluiten.
quote:Op maandag 6 mei 2024 15:39 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Aldus Varkenshart over de vagina
Leuk verhaal.quote:Op maandag 6 mei 2024 15:37 schreef SemperLibertas het volgende:
In mijn jongere jaren heb ik ooit een keer een hele dag knetterstoned in de Droomvlucht gezeten.
Ok, dat was het. groetjes
Ik voorzie gouden tijden voor de KLBquote:Op maandag 6 mei 2024 16:32 schreef Danny het volgende:
Letterlijk over ALLES zal uiteindelijk geklaagd gaan worden. Dat is omdat
A) klagers hun zin krijgen
B) mensen steeds creatiever worden in het vinden van groot onrecht waar dat er eigenlijk niet is
C) niemand ze erop aan durft te spreken en mensen in een poging mee te deugen beweren dat het allemaal niet uitmaakt (terwijl als het niet uitmaakte het ook niet veranderd hoefde te worden)
Holle Bolle Gijs fat shamen!quote:Op maandag 6 mei 2024 16:29 schreef LordofLeaves het volgende:
Dat er nog niemand heeft geklaagd over dat downie Volk van Laaf.
In Amerika noemen ze zo iets een Karen.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:32 schreef Danny het volgende:
Letterlijk over ALLES zal uiteindelijk geklaagd gaan worden. Dat is omdat
A) klagers hun zin krijgen
B) mensen steeds creatiever worden in het vinden van groot onrecht waar dat er eigenlijk niet is
C) niemand ze erop aan durft te spreken en mensen in een poging mee te deugen beweren dat het allemaal niet uitmaakt (terwijl als het niet uitmaakte het ook niet veranderd hoefde te worden)
Dat is niet lief!quote:
Ik ging er gewoon in toen ik 6 jaar was hoor. Ik weet niet van welke planeet jij komt?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:50 schreef knoopie het volgende:
Ik vraag mij vooral af wat de doelgroep van die attractie is. Voor kleinere kinderen (onder de zes jaar ongeveer) is het te donker en luguber, met schreeuwende en schietende mensen, krokodillen en leeuwen die naar je toekomen, en een gigantische reus waar je onderdoor moet. Maar voor de grotere kinderen (en helemaal volwassenen) is het veel te saai, langzaam en nep.
Waarschijnlijk komen wij allemaal van een andere planeet dan jijquote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:43 schreef Dario_Hopman het volgende:
[..]
Ik ging er gewoon in toen ik 6 jaar was hoor. Ik weet niet van welke planeet jij komt?
Want?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:55 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen wij allemaal van een andere planeet dan jij
Limburg toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:22 schreef Dario_Hopman het volgende:
[..]
Toevallig kom ik inderdaad ergens anders vandaan.Als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op maandag 6 mei 2024 15:39 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Aldus Varkenshart over de vagina
Arm beest.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 14:58 schreef Dario_Hopman het volgende:
[..]
Nee meid ik kom uit mijn moeders poesje vandaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |