Jawel, wie A zegt moet ook B zeggenquote:Op zondag 5 mei 2024 23:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan hier een foute grap over maken.
Doe het niet
Anders wordt Whisker boosquote:Op zondag 5 mei 2024 23:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan hier een foute grap over maken.
Doe het niet
Dit maakt voor het kampioenschap niets uit nee.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:14 schreef RAVW het volgende:
Max , als het nu eindigt zo als het nu is loopt hij gewoon punten uit op de nummer 2 en 3 :-)
Precies, daarom fluit nu maar af.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit maakt voor het kampioenschap niets uit nee.
Net alsof iemand er aan twijfelt dat is sowieso wel WDC wordtquote:Op zondag 5 mei 2024 23:14 schreef RAVW het volgende:
Max , als het nu eindigt zo als het nu is loopt hij gewoon punten uit op de nummer 2 en 3 :-)
niet fan van norris?quote:
Misschien toch wat aero kwijt na het raken van het paaltjequote:Op zondag 5 mei 2024 23:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max ligt niet aan de leiding en het is meteen de auto volgens de commentatoren.
Vanaf het begin al ja, wel apart.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:14 schreef Peterselieman het volgende:
Max verliest het allemaal in de eerste sector
Max klaagt al het hele weekend over de auto.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Misschien toch wat aero kwijt na het raken van het paaltje
ja dat weet ik maar die doet niet mee....quote:
Wat denk jij dan? Als we zo gaan redeneren dan kan jouw holmaatje HAM er geen reet meer van al 3 jaar.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat boeit hem bijzonder weinigquote:Op zondag 5 mei 2024 23:14 schreef RAVW het volgende:
True.quote:
Welk cijfer geef jij deze baan?quote:Op zondag 5 mei 2024 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Op elke andere baan hadden we nu echt een leuke race gehad. Dit valt gewoon weer helemaal dood.
hmm had jou nou net een papayafan gevonden als tweede keuzequote:
Ach dat valt toch best wel mee, ze gunnen het Norris ook al meerdere malen gezegd, het is niet alsof je Belgisch wieler commentaar zit te luisteren.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kut auto. Ontsla die Adrian Newey maar.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max klaagt al het hele weekend over de auto.
i saw what you did there...quote:Op zondag 5 mei 2024 23:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Als we zo gaan redeneren dan kan jouw holmaatje HAM er geen reet meer van al 3 jaar.
Het is ook een enorme zeikerd.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max klaagt al het hele weekend over de auto.
Mispoes!quote:Op zondag 5 mei 2024 23:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm had jou nou net een papayafan gevonden als tweede keuze
Ik ben de 'Norris-fan' hier volgens mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |