Only Teardropsquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik af en toe ook, want ik geloof niet dat we vaak meegemaakt hebben dat na elke repetitie de reactie twijfelend/niet super positief was, maar de odds meteen maar beter werden.
Ja, dat was ook echt de gedoodverfde winnaar. Het was al een hit voor het ESF in meerdere landen, de act was al bekend van Melodifestivalen en Loreen had natuurlijk al gewonnen.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:16 schreef laxus13 het volgende:
Kroatië gaat dit gewoon wnnnen mark my words
Oh ja dat hoop ik ook maar ik ben al blij met een top 10 noteringquote:
Mooi maar geen idee wat ze zeggen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.omropfryslan.(...)unstwurk-yn-ljouwert
Graffiti kunstwerk met Joost erop in Leeuwarden
Als het AR is wordt het in de TV stream toegevoegd, en is het optreden on stage dus vrij statisch (wat we ook al gezien hebben). Neem aan dat er meekijk-schermen zijn in de zaal, dus mensen krijgen er vast wel iets van mee, maar een feestende massa zoals in Tilburg verwacht ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:33 schreef Funhouse het volgende:
Ik ben vooral heel benieuwd naar de eerste show met publiek morgen. In de eerste halve finale was Kroatië duidelijk de publieksfavoriet, maar ik denk dat er in de arena nog veel heftiger gereageerd gaat worden op Joost (tenzij de staging echt super klein/statisch is).
Ah chillquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Er is een NL switch, dus: https://www.omropfryslan.(...)stwerk-in-leeuwarden
Er is nog ruimte voor 1 iemand toch? Of mag dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:42 schreef GeorgeM het volgende:
Ben ook zo benieuwd wanneer die laatste troef bekend wordt
Je mag nu niks meer echt veranderen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Er is nog ruimte voor 1 iemand toch? Of mag dat dan weer niet.
Denk het niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Er is nog ruimte voor 1 iemand toch? Of mag dat dan weer niet.
Ja, ik denk dat van de voorbije 15 jaar Kroatië alleen mee zou doen voor de winst in 2011, 2013 en 2018.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:32 schreef Spumonisal het volgende:
Ik heb ook een beetje het gevoel van het zal wel Kroatië worden. Niet omdat ik er echt een winnaarsgevoel bij krijg per se, maar meer omdat het het de verwachte winnaar is nu. En ik snap ook wel waarom. Sterk, catchy nummer met een degelijke staging. En ik gun het ze want nog nooit gewonnen als zelfstandig land (Riva uit Kroatië won in 1989 namens Joegoslavië). En ik gun het ze.
Maar ik vind het niet zo'n obvious winnaar als Loreen was of een Käärijä zou zijn geweest. En Kroatië had het afgelegd tegen die twee als het vorig jaar ingestuurd was.
En wat zou er anders moeten winnen in dit magere jaar? Dan ik er een paar opnoemen, maar overal valt wel op te merken dus ja ik geef Kroatië ook de meeste kansen nu
Dan moet het iets zijn wat wij nog niet gezien hebben.quote:
Gerard Joling met een pauwenmantel _0_quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:42 schreef GeorgeM het volgende:
Ja, het zal geen prop op het podium of een extra persoon zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dan moet het iets zijn wat wij nog niet gezien hebben.
Straks is het de ondertitelingquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:42 schreef GeorgeM het volgende:
Heel safe om deze uit te kiezen en er iets over te posten, zegt ook iets over hoe onvoorspelbaar dit jaar is trouwens.quote:
Teun föhn?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:48 schreef Ama het volgende:
Ik zou het leuk vinden als Teun in the greenroom zit bij team NL.Want de finale haalt Joost sowieso wel. Hij is wel mee naar Zweden.
Nee joh die oudere kijkers gaan ook voor iets anders, Frankrijk, Portugal etc.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:47 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Heel safe om deze uit te kiezen en er iets over te posten...
En toen bleek uiteindelijk de oudere kijkers massaal in te schakelen en allemaal op Hera te stemmen..(hoe hysterisch zou dat zijn.)
Ja, kan me niet voorstellen dat hij dat maar zo roept terwijl het niet waar is om de menseh enthousiast te maken ofzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Straks is het de ondertiteling
Nee maar hij zei toch iets van ‘dan gaan jullie mij weer bellen’. Er moet toch iéts spannends nog komen.
Ik ben ermee gestopt. Ik zie het wel allemaal hoe het gaat lopen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:51 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb steeds de neiging om op die stomme odds te klikken, maar ik doe het niet.
#coldturkey
Ja dat is realistischer maar ik dacht noem de meest onrealistische winnaar die niemand zag aankomenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee joh die oudere kijkers gaan ook voor iets anders, Frankrijk, Portugal etc.
Gisteren handelde Nederland even op 42. Henk op standje Brienenoord dit-dat.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:51 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb steeds de neiging om op die stomme odds te klikken, maar ik doe het niet.
#coldturkey
Ik ook al sinds de neerwaartse spiraal werd ingezet, gelukkig heb ik de nummer 3 screenshot nog hahaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben ermee gestopt. Ik zie het wel allemaal hoe het gaat lopen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben ermee gestopt. Ik zie het wel allemaal hoe het gaat lopen.
Thanks Fredquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gisteren handelde Nederland even op 42. Henk op standje Brienenoord dit-dat.
Waarschijnlijk is een mistrade, maar die blijven op Betfair gewoon staan.
Terwijl haar nummer ook maar matig was. Haar nieuwe nummer is veel beter. Maarja Loreen=Loreenquote:
Als ik het gisteren zo zag, iets van max 8-9 mensen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:53 schreef Ama het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoeveel mensen er in the greenroom mogen zitten bij je?
Die heb ik ook zo'n 40x gecheckt volgens mij alleen vandaag alquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:51 schreef GeorgeM het volgende:
#coldturkey
Je lacht je toch dood als Paul Elstak daar toch op de bank blijkt te zitten.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:58 schreef Momo het volgende:
Dus de vijf mensen uit de act. Gover, Teun en misschien nog 2/3 mensen?
De Duolingo vogel erbij!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:58 schreef Momo het volgende:
Dus de vijf mensen uit de act. Gover, Teun en misschien nog 2/3 mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |