Straks is het de ondertitelingquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:42 schreef GeorgeM het volgende:
Ben ook zo benieuwd wanneer die laatste troef bekend wordt
Heel safe om deze uit te kiezen en er iets over te posten, zegt ook iets over hoe onvoorspelbaar dit jaar is trouwens.quote:
Teun föhn?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:48 schreef Ama het volgende:
Ik zou het leuk vinden als Teun in the greenroom zit bij team NL.Want de finale haalt Joost sowieso wel. Hij is wel mee naar Zweden.
Nee joh die oudere kijkers gaan ook voor iets anders, Frankrijk, Portugal etc.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:47 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Heel safe om deze uit te kiezen en er iets over te posten...
En toen bleek uiteindelijk de oudere kijkers massaal in te schakelen en allemaal op Hera te stemmen..(hoe hysterisch zou dat zijn.)
Ja, kan me niet voorstellen dat hij dat maar zo roept terwijl het niet waar is om de menseh enthousiast te maken ofzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Straks is het de ondertiteling
Nee maar hij zei toch iets van ‘dan gaan jullie mij weer bellen’. Er moet toch iéts spannends nog komen.
Ik ben ermee gestopt. Ik zie het wel allemaal hoe het gaat lopen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:51 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb steeds de neiging om op die stomme odds te klikken, maar ik doe het niet.
#coldturkey
Ja dat is realistischer maar ik dacht noem de meest onrealistische winnaar die niemand zag aankomenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee joh die oudere kijkers gaan ook voor iets anders, Frankrijk, Portugal etc.
Gisteren handelde Nederland even op 42. Henk op standje Brienenoord dit-dat.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:51 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb steeds de neiging om op die stomme odds te klikken, maar ik doe het niet.
#coldturkey
Ik ook al sinds de neerwaartse spiraal werd ingezet, gelukkig heb ik de nummer 3 screenshot nog hahaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben ermee gestopt. Ik zie het wel allemaal hoe het gaat lopen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben ermee gestopt. Ik zie het wel allemaal hoe het gaat lopen.
Thanks Fredquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gisteren handelde Nederland even op 42. Henk op standje Brienenoord dit-dat.
Waarschijnlijk is een mistrade, maar die blijven op Betfair gewoon staan.
Terwijl haar nummer ook maar matig was. Haar nieuwe nummer is veel beter. Maarja Loreen=Loreenquote:
Als ik het gisteren zo zag, iets van max 8-9 mensen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:53 schreef Ama het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoeveel mensen er in the greenroom mogen zitten bij je?
Die heb ik ook zo'n 40x gecheckt volgens mij alleen vandaag alquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:51 schreef GeorgeM het volgende:
#coldturkey
Je lacht je toch dood als Paul Elstak daar toch op de bank blijkt te zitten.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:58 schreef Momo het volgende:
Dus de vijf mensen uit de act. Gover, Teun en misschien nog 2/3 mensen?
De Duolingo vogel erbij!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:58 schreef Momo het volgende:
Dus de vijf mensen uit de act. Gover, Teun en misschien nog 2/3 mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |