Hulk is gewend te racen, Ham is gewend aan +50pk +75pk en +100pk drukknopjes en autopilot.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:19 schreef Sabata het volgende:
op initiële acceleratie loopt Hulk gewoon van Lewis weg, pas op de DRS komt ie dichtbij
Ging in eerste instantie over het incident in de eerste ronde, daar doelde ik op met geen straf, maar ook de valse start is inmiddels bekekenquote:
gemiste kansquote:
Schandequote:
Oh dan blijf ik thuisquote:
Nee. Maar ze hadden hier alleen oven/airfryer bitterballenquote:
Alles wat nu achter Ocon rijdt (behalve Albon) mag wel de F1 uit. Waardeloos.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:20 schreef tripel7 het volgende:
Danny kan eindelijk ff gloaten dat hij toch mooi geen 20ste meer is
quote:
om awarness vragen vind ik niet direct klagenquote:
Het is iig niet de hulk.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:21 schreef R-woud93 het volgende:
Russell gaat er weer iemand afkegelen vandaag.
quote:Op zondag 5 mei 2024 22:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik was vanochtend op een kinderverjaardag een toen waren er zelfs bitterballen.Lekker ontbijt.
iddquote:Op zondag 5 mei 2024 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
om awarness vragen vind ik niet direct klagen
Goede post ja.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alles wat nu achter Ocon rijdt (behalve Albon) mag wel de F1 uit. Waardeloos.
Lekker Norris in zijn nekquote:Op zondag 5 mei 2024 22:23 schreef franske19 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat die lock up goed is geweest voor de bandjes.
jij denkt dat Max niet harder kan?quote:Op zondag 5 mei 2024 22:23 schreef -XOR- het volgende:
Opvallend dat VER niet uitloopt op PIA terwijl LEC en SAI in diens nek hijgen.
Verstappen is gewoon lekker aan het cruisen.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:23 schreef -XOR- het volgende:
Van mij mag deze eruit volgend jaarquote:
Misschien aan het managen.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:23 schreef -XOR- het volgende:
vind het wel vroeg om te cruisen.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Waarom? Lekker banden sparen zoquote:
Max heeft geen haast, en de RBR is niet zo heel dominant op dit circuit dit weekendquote:Op zondag 5 mei 2024 22:23 schreef -XOR- het volgende:
In feite een vervanging van Long Beach. En men heeft heeeeel lang nodig gehad om rond het Hard Rock Cafe terrein plek te vinden, geen enkel district van de stad wou eigenlijk mee werkenquote:
Laat ze er de Formule E maar op rijdenquote:
Dit is beter dan Long Beach.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:25 schreef Sabata het volgende:
[..]
In feite een vervanging van Long Beach. En men heeft heeeeel lang nodig gehad om rond het Hard Rock Cafe terrein plek te vinden, geen enkel district van de stad wou eigenlijk mee werken
Heftig, het leven is geen krentenbol.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Jezus wat stoor ik me hieraan, beter nokken ze met die overlay
uhuquote:Op zondag 5 mei 2024 22:26 schreef Xylos het volgende:
De Red Bull oogt een stuk minder dominant deze race
het leven is geen zoete krentenbol (=het is niet altijd zo mooi, iedereen heeft wel eens tegenvallers)quote:
Het is nu geen seconde per rondje uitlopenquote:
Als het maar een krentenbol met pindasaus is!quote:Op zondag 5 mei 2024 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
het leven is geen zoete krentenbol (=het is niet altijd zo mooi, iedereen heeft wel eens tegenvallers)
het leven is net een krentenbol, met af en toe een hard stukje (=het leven is niet een en al geluk maar kent soms ook tegenslag)
Whut?quote:Op zondag 5 mei 2024 22:28 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat we blij mogen zijn dat het geen Daytona is....die Amerikanen kunnen geen circuits maken
Er liggen een paar prachtige circuits in dat land. Waarvan er op dit moment maar eentje in gebruik is als F1 baan.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:28 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat we blij mogen zijn dat het geen Daytona is....die Amerikanen kunnen geen circuits maken
Dit is geen circuit maar een parkeerplaatsquote:Op zondag 5 mei 2024 22:28 schreef HiDiHo het volgende:
Laguna Secaquote:Op zondag 5 mei 2024 22:28 schreef HiDiHo het volgende:
Krentenbol met kaasquote:Op zondag 5 mei 2024 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
het leven is geen zoete krentenbol (=het is niet altijd zo mooi, iedereen heeft wel eens tegenvallers)
het leven is net een krentenbol, met af en toe een hard stukje (=het leven is niet een en al geluk maar kent soms ook tegenslag)
Kevin Schwantz was toch best oké, als initiële ontwerper van COTA. Tilke heeft er weinig aan kunnen verklotenquote:Op zondag 5 mei 2024 22:28 schreef HiDiHo het volgende:
Texas is wel geslaagd en Indy ook wel vroeger alleen niet voor Ralf Schumacher in 2005 of 2006.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:28 schreef HiDiHo het volgende:
Ah. Ik ken hem dankzij een nieuwe collega pas sinds kort en vind hem fantastisch.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
2004quote:Op zondag 5 mei 2024 22:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Texas is wel geslaagd en Indy ook wel vroeger alleen niet voor Ralf Schumacher in 2005 of 2006.
Gatverdamme!!quote:
Ja dat...werkt niet voor F1quote:Op zondag 5 mei 2024 22:29 schreef Xylos het volgende:
[..]
Dit is geen circuit maar een parkeerplaats
Maar elk weekend in Vegas racen is ook zo wat.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er liggen een paar prachtige circuits in dat land. Waarvan er op dit moment maar eentje in gebruik is als F1 baan.
Jij bent zeker de leukste thuis?quote:Op zondag 5 mei 2024 22:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar elk weekend in Vegas racen is ook zo wat.
Dan zal je kip met kerriesaus en zwarte kersen ook niks vinden..quote:
Franse troepquote:Op zondag 5 mei 2024 22:31 schreef Nober het volgende:
[..]
2004 en 2005, doelde op 2005 en het Michelin drama.
road Americaquote:
Miami bedoelde je duidelijk niet en de matigheid van Austin lijkt me ook niet, met die onnatuurlijk scherpe eerste bocht, die rare sector daarna, het inspiratieloze rechte stuk naar een scherpe bocht, etc.quote:
Vind kerriesaus sowieso al niksquote:Op zondag 5 mei 2024 22:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan zal je kip met kerriesaus en zwarte kersen ook niks vinden..
Is wel een hele goede combinatie
quote:Op zondag 5 mei 2024 22:31 schreef Nober het volgende:
[..]
2004 en 2005, doelde op 2005 en het Michelin drama.
warm fruitquote:Op zondag 5 mei 2024 22:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan zal je kip met kerriesaus en zwarte kersen ook niks vinden..
Is wel een hele goede combinatie
Prachtige baan joh, cotaquote:Op zondag 5 mei 2024 22:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Miami bedoelde je duidelijk niet en de matigheid van Austin lijkt me ook niet, met die onnatuurlijk scherpe eerste bocht, die rare sector daarna, het inspiratieloze rechte stuk naar een scherpe bocht, etc.
Echt zo'n baan gemaakt door iemand die denkt dat een baan fantastisch wordt als je álle mogelijk leuke elementen bij elkaar in één baan flikkert.quote:
Dat zijn ook mensen.quote:
En toch werkt het behoorlijk goed, veel mooie gevechten gezien.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt zo'n baan gemaakt door iemand die denkt dat een baan fantastisch wordt als je álle mogelijk leuke elementen bij elkaar in één baan flikkert.
Zat Maxflix te kijkenquote:
Singapore 2008 memoriesquote:Op zondag 5 mei 2024 22:38 schreef Mano_ het volgende:
Big brain Max: (V)SC veroorzaken voor een snelle stop
Iets met Piquet Jr, Alonso, Briatore en Renaultquote:Op zondag 5 mei 2024 22:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hmm daar heb ik geen actieve herinneringen aan.
Oh natuurlijkquote:Op zondag 5 mei 2024 22:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Iets met Piquet Jr, Alonso, Briatore en Renault
Di vallen weg als ze pittenquote:Op zondag 5 mei 2024 22:41 schreef Peterselieman het volgende:
Ik verwacht dat Max het nog lastig gaat krijgen met de McLarens
zat 0.3s bij om naar de vleugel te kijkenquote:
Tijd voor AIquote:
Crashgatequote:Op zondag 5 mei 2024 22:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Iets met Piquet Jr, Alonso, Briatore en Renault
Net bij het gevecht tussen Norris en Perez stond er continu een naamtagje boven beide auto's.quote:
Die hebben wel versere bandenquote:
Max is de boel aan het afbreken.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:43 schreef Nizno het volgende:
kaas ham kroketjes gefrituurd.
Nog wat gemist hier?
Max reed de paal eruitquote:Op zondag 5 mei 2024 22:43 schreef Nizno het volgende:
Nog wat gemist hier?
Max wilde een nog snellere stop door een paaltje eruit te rijden maar VSC was te kort om te profiterenquote:Op zondag 5 mei 2024 22:43 schreef Nizno het volgende:
Nog wat gemist hier?
goed bezig, moet hij bij meer van die USA tracks doenquote:
de rest ook nietquote:Op zondag 5 mei 2024 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, Hamilton kan het niet meer zien.
Koop een brilquote:Op zondag 5 mei 2024 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, Hamilton kan het niet meer zien.
Een paal komt soms zomaar op.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:45 schreef _UserName_ het volgende:
Na 27 ronden+ VT + sprintkwali + sprint + kwali de baan niet kennen
of juist niet in dit gevalquote:
Van mij hoeft die inderdaad niet meer.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:46 schreef 3rr0r het volgende:
Die Ruth praat zo onduidelijk, niet geschikt voor tv.
Feitelijk heeft hij gewoon gelijkquote:Op zondag 5 mei 2024 22:46 schreef Zorro het volgende:
Als er een paaltje staat kan Ham de kerb zien, en anders niet.
Bijzonder.
Blessedquote:Op zondag 5 mei 2024 22:45 schreef _UserName_ het volgende:
Na 27 ronden+ VT + sprintkwali + sprint + kwali de baan niet kennen
Bij Lewis wel, als er een SC hiervoor komtquote:
Merc was net iets langzamer toch?quote:
Dat ie het niet ziet? Ja, maar dan ook niet MET paaltje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |