Hulk is gewend te racen, Ham is gewend aan +50pk +75pk en +100pk drukknopjes en autopilot.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:19 schreef Sabata het volgende:
op initiële acceleratie loopt Hulk gewoon van Lewis weg, pas op de DRS komt ie dichtbij
Ging in eerste instantie over het incident in de eerste ronde, daar doelde ik op met geen straf, maar ook de valse start is inmiddels bekekenquote:
gemiste kansquote:
Schandequote:
Oh dan blijf ik thuisquote:
Nee. Maar ze hadden hier alleen oven/airfryer bitterballenquote:
Alles wat nu achter Ocon rijdt (behalve Albon) mag wel de F1 uit. Waardeloos.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:20 schreef tripel7 het volgende:
Danny kan eindelijk ff gloaten dat hij toch mooi geen 20ste meer is
quote:
om awarness vragen vind ik niet direct klagenquote:
Het is iig niet de hulk.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:21 schreef R-woud93 het volgende:
Russell gaat er weer iemand afkegelen vandaag.
quote:Op zondag 5 mei 2024 22:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik was vanochtend op een kinderverjaardag een toen waren er zelfs bitterballen.Lekker ontbijt.
iddquote:Op zondag 5 mei 2024 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
om awarness vragen vind ik niet direct klagen
Goede post ja.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alles wat nu achter Ocon rijdt (behalve Albon) mag wel de F1 uit. Waardeloos.
Lekker Norris in zijn nekquote:Op zondag 5 mei 2024 22:23 schreef franske19 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat die lock up goed is geweest voor de bandjes.
jij denkt dat Max niet harder kan?quote:Op zondag 5 mei 2024 22:23 schreef -XOR- het volgende:
Opvallend dat VER niet uitloopt op PIA terwijl LEC en SAI in diens nek hijgen.
Verstappen is gewoon lekker aan het cruisen.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:23 schreef -XOR- het volgende:
Van mij mag deze eruit volgend jaarquote:
Misschien aan het managen.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:23 schreef -XOR- het volgende:
vind het wel vroeg om te cruisen.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Waarom? Lekker banden sparen zoquote:
Max heeft geen haast, en de RBR is niet zo heel dominant op dit circuit dit weekendquote:Op zondag 5 mei 2024 22:23 schreef -XOR- het volgende:
In feite een vervanging van Long Beach. En men heeft heeeeel lang nodig gehad om rond het Hard Rock Cafe terrein plek te vinden, geen enkel district van de stad wou eigenlijk mee werkenquote:
Laat ze er de Formule E maar op rijdenquote:
Dit is beter dan Long Beach.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:25 schreef Sabata het volgende:
[..]
In feite een vervanging van Long Beach. En men heeft heeeeel lang nodig gehad om rond het Hard Rock Cafe terrein plek te vinden, geen enkel district van de stad wou eigenlijk mee werken
Heftig, het leven is geen krentenbol.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Jezus wat stoor ik me hieraan, beter nokken ze met die overlay
uhuquote:Op zondag 5 mei 2024 22:26 schreef Xylos het volgende:
De Red Bull oogt een stuk minder dominant deze race
het leven is geen zoete krentenbol (=het is niet altijd zo mooi, iedereen heeft wel eens tegenvallers)quote:
Het is nu geen seconde per rondje uitlopenquote:
Als het maar een krentenbol met pindasaus is!quote:Op zondag 5 mei 2024 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
het leven is geen zoete krentenbol (=het is niet altijd zo mooi, iedereen heeft wel eens tegenvallers)
het leven is net een krentenbol, met af en toe een hard stukje (=het leven is niet een en al geluk maar kent soms ook tegenslag)
Whut?quote:Op zondag 5 mei 2024 22:28 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat we blij mogen zijn dat het geen Daytona is....die Amerikanen kunnen geen circuits maken
Er liggen een paar prachtige circuits in dat land. Waarvan er op dit moment maar eentje in gebruik is als F1 baan.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:28 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat we blij mogen zijn dat het geen Daytona is....die Amerikanen kunnen geen circuits maken
Dit is geen circuit maar een parkeerplaatsquote:Op zondag 5 mei 2024 22:28 schreef HiDiHo het volgende:
Laguna Secaquote:Op zondag 5 mei 2024 22:28 schreef HiDiHo het volgende:
Krentenbol met kaasquote:Op zondag 5 mei 2024 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
het leven is geen zoete krentenbol (=het is niet altijd zo mooi, iedereen heeft wel eens tegenvallers)
het leven is net een krentenbol, met af en toe een hard stukje (=het leven is niet een en al geluk maar kent soms ook tegenslag)
Kevin Schwantz was toch best oké, als initiële ontwerper van COTA. Tilke heeft er weinig aan kunnen verklotenquote:Op zondag 5 mei 2024 22:28 schreef HiDiHo het volgende:
Texas is wel geslaagd en Indy ook wel vroeger alleen niet voor Ralf Schumacher in 2005 of 2006.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:28 schreef HiDiHo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |