Het is PEC maar.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL SANTI GOD
JAquote:
Mij niet, sterker nog: hij bevestigd elke negatieve vooroordeel die ik hadquote:Op zondag 5 mei 2024 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stengs heeft mij juist positief verrast. Eigenlijk de enige speler die wel eens een wedstrijd echt openbrak. Hij heeft alleen een beetje de pech dat ie zijn explosiviteit en intensiteit in de duels kwijt is door zijn rotte knie. Nu is ie ondanks dat ie veel nuttige meters maakt een beetje afhankelijk van of zijn acties lukken en ja, dat lukt niet altijd.
Dan weet ik niet echt wat je verwachtte. Heeft het echt prima gedaan. Kan mij geen 10 met betere statistieken herinneren eigenlijk, en voetballend ook een vooruitgang.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Mij niet, sterker nog: hij bevestigd elke negatieve vooroordeel die ik had
Goed blijven wachten op de keeperquote:Op zondag 5 mei 2024 21:26 schreef snabbi het volgende:
door het midden - kan er niet blij om zijn eigenlijk
Wij beleven voetbal echt op een totaal andere manier merk ik.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stengs heeft mij juist positief verrast. Eigenlijk de enige speler die wel eens een wedstrijd echt openbrak. Hij heeft alleen een beetje de pech dat ie zijn explosiviteit en intensiteit in de duels kwijt is door zijn rotte knie. Nu is ie ondanks dat ie veel nuttige meters maakt een beetje afhankelijk van of zijn acties lukken en ja, dat lukt niet altijd.
Daar ben ik het niet mee eens, in de wedstrijden waar het heel dichtbij elkaar ligt is hij nou net zo’n speler die aan één moment genoeg kan hebben.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel grappig ja, je moet hem eigenlijk juist op de bank zetten in de grotere potjes
Eens. Ben best blij met hem, maar dat had ik voor dit seizoen niet gedacht. Heeft Europees ook echt een paar geweldige potjes gespeeld.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan weet ik niet echt wat je verwachtte. Heeft het echt prima gedaan. Kan mij geen 10 met betere statistieken herinneren eigenlijk, en voetballend ook een vooruitgang.
Arend is het niet met je eens, en ik dus ook nietquote:Op zondag 5 mei 2024 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, in de wedstrijden waar het heel dichtbij elkaar ligt is hij nou net zo’n speler die aan één moment genoeg kan hebben.
Onze Pool was echt een stuk beter hoor, vooral met het drukzettenquote:Op zondag 5 mei 2024 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan weet ik niet echt wat je verwachtte. Heeft het echt prima gedaan. Kan mij geen 10 met betere statistieken herinneren eigenlijk, en voetballend ook een vooruitgang.
Jij hebt er echt kijk op.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Onze Pool was echt een stuk beter hoor, vooral met het drukzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |