Stengs heeft mij juist positief verrast. Eigenlijk de enige speler die wel eens een wedstrijd echt openbrak. Hij heeft alleen een beetje de pech dat ie zijn explosiviteit en intensiteit in de duels kwijt is door zijn rotte knie. Nu is ie ondanks dat ie veel nuttige meters maakt een beetje afhankelijk van of zijn acties lukken en ja, dat lukt niet altijd.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Al heel het seizoen eerlijk gezegd
Ondanks een paar positieve uitschieters
Ben jij Sjaak Troost toevallig?quote:Op zondag 5 mei 2024 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind dat feyenoord een serieuze poging moet doen om pavlides te halen voor volgend seizoen
euda mag verkocht worden wat mij betreft
2 goede middenvelders halen
2 goede verdedigers halen
doorselecteren
geld zat
Rustig aan Martin.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind dat feyenoord een serieuze poging moet doen om pavlides te halen voor volgend seizoen
Komt gewoon kwaliteit en mentaliteit tekort om bij ons wekelijks uit te blinken. Zou mooi zijn als we hem deze zomer nog kunnen verkopenquote:Op zondag 5 mei 2024 21:19 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Eens, was al niet tevreden met de aankoop en ben er nog steeds niet blij mee. Is ook niet iemand die je voor veel geld gaat verkopen, dus je zit er jaren aan vast ook.
Wel grappig ja, je moet hem eigenlijk juist op de bank zetten in de grotere potjesquote:Op zondag 5 mei 2024 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stengs heeft mij juist positief verrast. Eigenlijk de enige speler die wel eens een wedstrijd echt openbrak. Hij heeft alleen een beetje de pech dat ie zijn explosiviteit en intensiteit in de duels kwijt is door zijn rotte knie. Nu is ie ondanks dat ie veel nuttige meters maakt een beetje afhankelijk van of zijn acties lukken en ja, dat lukt niet altijd.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |