Die zit al bij Newcastle Hans.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Waarom staan de Europese topclubs in de rij voor Baka en niet voor Minteh? Minteh moet die stappen nog zetten.. heeft wel de potentie.
Je kan ook maar beter zo’n stap maken dan denken dat je naar een echte topclub kan, zeker voor het blinde paard Bakayoko of welke eredivisiespeler dan ook trouwensquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat predikaat topclub is ook aan inflatie onderhevig.
De van Dijk route is sportief gezien de beste. Sowieso gewoon 150 wedstrijden in de benen hebben en met kop en schouders er bovenuit steken. Ik vind Vertonghen misschien nog wel het beste voorbeeld daarvan. Aanvoerder, 220 duels dan naar het buitenland. Die stond ook meteen basis.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan ook maar beter zo’n stap maken dan denken dat je naar een echte topclub kan, zeker voor het blinde paard Bakayoko of welke eredivisiespeler dan ook trouwens
Die speelde dan ook in de subtop.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
De van Dijk route is sportief gezien de beste. Sowieso gewoon 150 wedstrijden in de benen hebben en met kop en schouders er bovenuit steken. Ik vind Vertonghen misschien nog wel het beste voorbeeld daarvan. Aanvoerder, 220 duels dan naar het buitenland. Die stond ook meteen basis.
En dan is het voor aanvallers nog een heel stuk moeilijkerquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
De van Dijk route is sportief gezien de beste. Sowieso gewoon 150 wedstrijden in de benen hebben en met kop en schouders er bovenuit steken. Ik vind Vertonghen misschien nog wel het beste voorbeeld daarvan. Aanvoerder, 220 duels dan naar het buitenland. Die stond ook meteen basis.
Wat is een utopie?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kijkt dit seizoen voor het eerst naar de Eredivisie? Dat is een utopie.
Ik vind Gakpo echt veel beter dan die Bakayoko inderdaad. Gakpo speelt bij gebrek aan beter als spits omdat die Nunez nog steeds geen Engels spreekt en niet snapt wat er gevraagd wordt van hem qua drukzetten.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan is het voor aanvallers nog een heel stuk moeilijker
Ik ben best een Gakpofan bijvoorbeeld, maar die zou bij een echt goed Liverpool ook nauwelijks spelen
Interpreteerde het verkeerd. Meende te lezen dat in 1 op 1 dat je doelt op dezelfde kwaliteit binnen halen als je verkoopt. Maar kan natuurlijk ook op positiequote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:57 schreef UedaMANIA het volgende:
[..]
Wat is een utopie?
Een speler halen als een ander vertrekt?
Ik dicht Wieffer de beste kansen toe wat dat betreft. Dat is sowieso een type speler die andere beter laat voetballen. Daar zijn trainers gek op.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan is het voor aanvallers nog een heel stuk moeilijker
Ik ben best een Gakpofan bijvoorbeeld, maar die zou bij een echt goed Liverpool ook nauwelijks spelen
Blind paardquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan ook maar beter zo’n stap maken dan denken dat je naar een echte topclub kan, zeker voor het blinde paard Bakayoko of welke eredivisiespeler dan ook trouwens
Antony was ook ooit gewild. Maar ok ook helemaal niet relevant. Hij gaat PSV een hoop opleveren. Eigenlijk zou het daarna ook helemaal niet moeten boeien hoe die het verder doet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Blind paard![]()
Als er iets is wat baka niet is is het een blind paard. Daarom is ie juist gewild.
Alleen door Ten Hag volgens mij , en vanwege de ajaxtax viel het bedrag zo hoog uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Antony was ook ooit gewild. Maar ok ook helemaal niet relevant. Hij gaat PSV een hoop opleveren. Eigenlijk zou het daarna ook helemaal niet moeten boeien hoe die het verder doet.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:29 schreef zoekeenleven het volgende:
ga anders lekker over bakyoko praten in het psv topic?
Rechtsbuiten moet ook wel, maar die komt vast op 4.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:29 schreef UedaMANIA het volgende:
Geertruida en Gimenez gaan weg.
Ik zeg het nog een keer, het lijstje qua prioriteiten, mijns inziens:
1) Rechtsback
2) 10
3) Tweede spits
Dit alles in de veronderstelling dat Bijlow & Wellenreuther, Trauner, Hancko, Hartman, Paixiao, Wieffer blijven. Al deze spelers moeten ook 1 op 1 vervangen worden als ze vertrekken.
Minteh is al eigendom van de engelse topclub Newcastle united die hem voor meer dan 10 miljoen kocht.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Waarom staan de Europese topclubs in de rij voor Baka en niet voor Minteh? Minteh moet die stappen nog zetten.. heeft wel de potentie.
De weg plavuizen. Juist ja.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zie hier de subtiele campagne om de weg te plavuizen voor de schoonzoon.
Lul toch niet zo dom man.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zie hier de subtiele campagne om de weg te plavuizen voor de schoonzoon.
Dat was het eerste seizoen dat ik voetbal keek en die goal waarbij hij hem eerst met z'n knie meenam probeerde ik altijd na te doen op het pleintjequote:
blijven oefenenquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was het eerste seizoen dat ik voetbal keek en die goal waarbij hij hem eerst met z'n knie meenam probeerde ik altijd na te doen op het pleintje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |