Misschien kan je aan je begeleider vragen of je nu een sticker op je voorhoofd mag.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:50 schreef PSVCL het volgende:
Ga ik toch weer gelijk krijgen ( ´´Als Slot iemand meeneemt uit NL, is het Bakayoko´´ -PSVCL)
[ x ]
Volgens mij is dat een speler van PSV dus donder gewoon op naar je eigen topic.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:50 schreef PSVCL het volgende:
Ga ik toch weer gelijk krijgen ( ´´Als Slot iemand meeneemt uit NL, is het Bakayoko´´ -PSVCL)
[ x ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een speler van PSV dus donder gewoon op naar je eigen topic.
Moeten zij weten.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:24 schreef UedaMANIA het volgende:
Jongens, Liverpool wil een speler van PSV hebben
Jij bent zelf willekeur.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom is die knul dan ook zo'n fan van alle vage aankopen maar jankt ie altijd over Stengs, Wieffer en Beelen.
Die kiest zijn favoriete spelers en pispaaltjes puur op willekeur volgens mij.
Zou niet weten wat Slot met hem moet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:50 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
op de bank zettenquote:
Ik heb nu een déjà vu.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:21 schreef UedaMANIA het volgende:
Onwetende mensen hier die niet weten dat Liverpool transfers doet op basis van data en niet per se veel luistert naar de trainer.
Ik schater
Hoezo noem je jezelf eigenlijk UedaMANIA?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:21 schreef UedaMANIA het volgende:
Onwetende mensen hier die niet weten dat Liverpool transfers doet op basis van data en niet per se veel luistert naar de trainer.
Ik schater
Arme Slot, straks haalt Liverpool nog Branco vd Boomen.quote:
Ben ook een fan van Minteh maar Baka is vooralsnog verder in zn ontwikkeling, ( rijper voor de PL )quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind Minteh een betere speler dan Bakayoko
Minteh duidelijk een betere techniek en meer snelheid dan bakayoko
ik vind bakayoko wel een goede speler voor de eredivisie en vooral als hij op de rand van de zestien staat, maar hij komt toch wat snelheid tekort voor de echte top in Engeland
In engeland is het in de omschakel momenten sprake van hoge balsnelheid. Ik weet niet of bakayoko mee zou kunnen in dat tempo
ik vind hem ook wel een beetje lomp overkomen
@:psvcl
Omdat hij volgend seizoen de eerste spits is van Feijenoordquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoezo noem je jezelf eigenlijk UedaMANIA?
Wat Klaas zegt klopt gewoon, Bakayoko ook nauwelijks gezien in de Europese topwedstrijden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben ook een fan van Minteh maar Baka is vooralsnog verder in zn ontwikkeling, ( rijper voor de PL )
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:29 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat Klaas zegt klopt gewoon, Bakayoko ook nauwelijks gezien in de Europese topwedstrijden.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:24 schreef UedaMANIA het volgende:
[..]
Omdat hij volgend seizoen de eerste spits is van Feijenoord
Je kijkt dit seizoen voor het eerst naar de Eredivisie? Dat is een utopie.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:29 schreef UedaMANIA het volgende:
Al deze spelers moeten ook 1 op 1 vervangen worden als ze vertrekken.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:29 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat Klaas zegt klopt gewoon, Bakayoko ook nauwelijks gezien in de Europese topwedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |