Werd tijd. Topic is al bijna vol gepost. 4-1 trouwens.quote:
EK / [oefenwedstrijd 6 juni] Nederland - Canadaquote:Op maandag 3 juni 2024 15:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
schopje EK forum; Want het is een voorbereidingswedstrijd voor het EK
Je bent te laat.quote:Op maandag 3 juni 2024 16:01 schreef Paul het volgende:
[..]
EK / [oefenwedstrijd 6 juni] Nederland - Canada
Dat dacht ik dus ook maarja
quote:
ok fansquote:Op maandag 3 juni 2024 16:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ging net reageren dat @:zipportal bijna een maand eerder was
ik ben trots op hoe lullie het moderatorschap hebben overgenomen van Lenny Leonard en van mijquote:
Ik bedoel je voorspelling van de uitslag.quote:Op maandag 3 juni 2024 16:11 schreef Paul het volgende:
[..]
ik ben trots op hoe lullie het moderatorschap hebben overgenomen van Lenny Leonard en van mij
3-1quote:Op maandag 3 juni 2024 16:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik bedoel je voorspelling van de uitslag.
Maar dank.
EK / Het Nederlands elftal #18 We worden kampioenquote:Op maandag 3 juni 2024 15:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
schopje EK forum; Want het is een voorbereidingswedstrijd voor het EK
Ik had een woedende reactie verwacht, maar het valt wel meequote:Op maandag 3 juni 2024 16:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
EK / Het Nederlands elftal #18 We worden kampioen
Je mag de OP ook wel updaten als je wil.
quote:Op maandag 3 juni 2024 16:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik had een woedende reactie verwacht, maar het valt wel mee
quote:Op maandag 3 juni 2024 18:49 schreef Nober het volgende:
In oranjekloffie naar de stembus donderdagavond. [ link | afbeelding ]
Ondanks dat Canada kansloos ten onder ging afgelopen WK, speelde het wel heel aantrekkelijk voetbal. Wel een voetballand in opkomst.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:09 schreef TLC het volgende:
Als je niet tegen Canada wint hoef je sowieso niet naar t EK te gaan
Die komen we op het EK toch niet tegen.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:09 schreef TLC het volgende:
Wereldkampioenschap 1974quote:Op maandag 3 juni 2024 20:09 schreef TLC het volgende:
Stoker.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:43 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd wat forum moderator @:Coco tegen forumgebruikster @:Pisces29 heeft
3-0
Dat moeten ze ook aan mij overlaten..quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Krijgen we dit hele EK van die karige OP's allen?
De vraag moet zijn; Waar blijft jouw nostradamus topic?quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
5-0quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:42 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
6 juni 20:45 Nederland - Canada | NPO3
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch 3-0
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
Geen idee.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De vraag moet zijn; Waar blijft jouw nostradamus topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Piet Grijs, Raoul Chapkis, Jan Eter en Battusquote:
Klap in het gezicht van @Zipportalquote:Op woensdag 5 juni 2024 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die deel ik graag uit aan iemand die dit hele toernooi heel 'edgy' tegen het Nederlands elftal gaat juichen om te trollen!quote:
2-1quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:42 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:GGMM 3-0
@:Mexicanobakker 2-0
@:tong80 2-0
@:Bezsen 5-0
We missen toch nog wat middenvelders in dit potje?quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:09 schreef Simmertje het volgende:
Vooral benieuwd of we PATRONEN gaan zien. Weet nog steeds niet waar ik Nederland moet plaatsen in mijn voetbalpoules.
Is Koopmeinders er ook nog niet bij?quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We missen toch nog wat middenvelders in dit potje?
Die gozert heet Koopmeiners.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Koopmeinders er ook nog niet bij?
De OP is waarschijnlijk leuker dan de wedstrijd zelf.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Excuus voor mijn moddervette vingers.quote:
dat kan gebeuren. Maar om op je vraag terug te komen; zeker voor de wedstrijden van NL wil ik wel een mooie OP maken alleen vaak heeft iemand die per se als eerste een topic wil openen al een paar plaatjes erin gezet met een wikipediatekst erbij. Mocht dit niet zo zijn dan wil ik best mijn best doen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Excuus voor mijn moddervette vingers.
Nee, die krijgt nog rust geloof ik.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Koopmeinders er ook nog niet bij?
Ja, daar had ik vorige twee toernooien ook een enkele keer last van, gelukkig kijkt niemand graag naar Mexico - Saudi-Arabië of Kroatië - Schotland.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
dat kan gebeuren. Maar om op je vraag terug te komen; zeker voor de wedstrijden van NL wil ik wel een mooie OP maken alleen vaak heeft iemand die per se als eerste een topic wil openen al een paar plaatjes erin gezet met een wikipediatekst erbij. Mocht dit niet zo zijn dan wil ik best mijn best doen.![]()
Je kan er ook alvast een maken (ala zipportal) en later de OP uitbreiden.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
dat kan gebeuren. Maar om op je vraag terug te komen; zeker voor de wedstrijden van NL wil ik wel een mooie OP maken alleen vaak heeft iemand die per se als eerste een topic wil openen al een paar plaatjes erin gezet met een wikipediatekst erbij. Mocht dit niet zo zijn dan wil ik best mijn best doen.![]()
4-0quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:42 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus 2-1
1-0quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:42 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-0quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:42 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
4-0 al het kruit verschieten voor het echt begint.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:42 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Een ding moet je Frank de Boer meegeven, die hield zijn kruit goed droog in de voorbereidende oefenwedstrijden.quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:26 schreef Tarado het volgende:
4-0 al het kruit verschieten voor het echt begint.
Ik zag net die 2-2 van hem voorbij komen tegen Frankrijk in groepsfase euro 2000, hij had wel een trap en was sowieso een goeie speler, de rest laat ik aan Co Adriaanse over.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een ding moet je Frank de Boer meegeven, die hield zijn kruit goed droog in de voorbereidende oefenwedstrijden.
Die wedstrijd ging toch nergens meer over?quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zag net die 2-2 van hem voorbij komen tegen Frankrijk in groepsfase euro 2000, hij had wel een trap en was sowieso een goeie speler, de rest laat ik aan Co Adriaanse over.
Zo'n beetje de minst verdiende nederlaag op een groot toernooi. 2 strafschoppen gemist in 90 minuten. 2 ballen op de paal. 60 minuten tegen 10 man. En 3 strafschoppen gemist in de strafschoppenserie. En 80 % balbezit.quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:38 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Die wedstrijd ging toch nergens meer over?
De uitschakeling tegen Italië dat toernooi doet nog altijd een beetje pijn.
Hij was meer dan goed. Samen met Ruud Krol de beste linksachter die we hebben gehad. Werden niet voor niets daarna allebei laatste man. Bij Barcelona en bij Ajax.quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zag net die 2-2 van hem voorbij komen tegen Frankrijk in groepsfase euro 2000, hij had wel een trap en was sowieso een goeie speler, de rest laat ik aan Co Adriaanse over.
Ja, dat toernooi en evengoed EK 92 had Nederland eigenlijk moeten winnen ☹️☹️.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo'n beetje de minst verdiende nederlaag op een groot toernooi. 2 strafschoppen gemist in 90 minuten. 2 ballen op de paal. 60 minuten tegen 10 man. En 3 strafschoppen gemist in de strafschoppenserie. En 80 % balbezit.
Zeker. Ook het EK-76. Nederland haalde in die tijd twee keer de WK-finale. Maar in de halve finale EK-76 tegen de Tsjechen werden we genaaid door Clive Thomas de scheids uit Wales. Twee rode kaarten voor van Hanegem en Neeskens. En de Tsjechen scoorden na een groffe tackel op Cruijff die niet werd bestraft. Degene die hem tackelde werd later wereldberoemd door de strafschop in de finale. Panenka.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:25 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ja, dat toernooi en evengoed EK 92 had Nederland eigenlijk moeten winnen ☹️☹️.
Wedstrijdritme opdoen lijk me de voornaamste reden en je kunt de wedstrijden gebruiken om bepaalde koppels/opstellingen uit te proberen richting het EK. Niks mis met dit soort wedstrijden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:10 schreef Simmertje het volgende:
Als er maar geen blessures komen. Vraag mij echt af wat je hebt aan oefenwedstrijden tegen respectievelijk Canada en IJsland. Zijn nou niet echt tegenstanders van het niveau die je gaat treffen op het EK. Alleen maar extra risico op blessures dus.
Wijnaldumquote:Op donderdag 6 juni 2024 09:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Vermoedelijke opstelling Oranje: Verbruggen; Dumfries, De Ligt, Van Dijk, Aké; Schouten, Veerman, Wijnaldum; Simons, Memphis, Gakpo.
Ik denk dat - als Frenkie op tijd fit wordt - het mogelijk wel eens Frenkie, Reijnders en Wijnaldum gaat worden voor de balans (en ervaring) op het middenveld. Koeman is en blijft zeer gecharmeerd van Wijnaldum.quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:27 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wijnaldumvoor de rest prima opstelling. Maar mag hopen dat hier normaal Reijnders zou staan.
Belachelijk ja. Niet te verkopen naar een Veerman en Schouten ook die een top seizoen hebben gedraaid.quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk dat - als Frenkie op tijd fit wordt - het mogelijk wel eens Frenkie, Reijnders en Wijnaldum gaat worden voor de balans (en ervaring) op het middenveld. Koeman is en blijft zeer gecharmeerd van Wijnaldum.
Ik hoop stiekem dan ook dat Wijnaldum bijzonder tegen gaat vallen vanavond / maandag. Dan zal Koeman zich hopelijk wel gaan bedenken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Belachelijk ja. Niet te verkopen naar een Veerman en Schouten ook die een top seizoen hebben gedraaid.
Dat weten we niet aangezien geen van ons naar die Saudische league zit te kijken. Uiteindelijk is die daar aanvoerder en speelt die alles, zegt in ieder geval dat die nog goed fit is voor zijn leeftijd. Het is ook niet dat je heel vrolijk wordt van de alternatieven.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wijnaldum basis op het EK kan echt niet.
Jij denkt dat Koeman wel naar die competitie kijkt?quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat weten we niet aangezien geen van ons naar die Saudische league zit te kijken. Uiteindelijk is die daar aanvoerder en speelt die alles, zegt in ieder geval dat die nog goed fit is voor zijn leeftijd. Het is ook niet dat je heel vrolijk wordt van de alternatieven.
Nou met Koopmeiners, Schouten, Veerman en Reijnders heb je een weelde aan keuzes als bondscoach. Stuk voor stuk gelijkwaardig of beter dan Wijnaldum.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is ook niet dat je heel vrolijk wordt van de alternatieven.
Met zo'n lijst namen is het een wonder dat Koeman nog niet op de Brienenoord staat.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nou met Koopmeiners, Schouten, Veerman en Reijnders heb je een weelde aan keuzes als bondscoach. Stuk voor stuk gelijkwaardig of beter dan Wijnaldum.
Daar heb je mensen voor als bondscoach, die je daarna een keurig rapportje sturen of een tape met wat beelden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij denkt dat Koeman wel naar die competitie kijkt?
Alleen als ze een TV hebben op de golfbaan.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij denkt dat Koeman wel naar die competitie kijkt?
Veerman zelfs de meeste assist in Europa en Reijnders nieuweling van het jaar in de serie-A. Koopmeinders trouwens ook top in Italië.quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Belachelijk ja. Niet te verkopen naar een Veerman en Schouten ook die een top seizoen hebben gedraaid.
Jawel hoor. We zitten slecht in de voorhoede spelers. Middenveld of verdediging keuze genoeg.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat weten we niet aangezien geen van ons naar die Saudische league zit te kijken. Uiteindelijk is die daar aanvoerder en speelt die alles, zegt in ieder geval dat die nog goed fit is voor zijn leeftijd. Het is ook niet dat je heel vrolijk wordt van de alternatieven.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nou met Koopmeiners, Schouten, Veerman en Reijnders heb je een weelde aan keuzes als bondscoach. Stuk voor stuk gelijkwaardig of beter dan Wijnaldum.
Mitlintat enzo idd.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met zo'n lijst namen is het een wonder dat Koeman nog niet op de Brienenoord staat.
[..]
Daar heb je mensen voor als bondscoach, die je daarna een keurig rapportje sturen of een tape met wat beelden.
Samen met Marco.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alleen als ze een TV hebben op de golfbaan.
Veerman-Schoutenquote:Op donderdag 6 juni 2024 17:38 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dan ga ik kijken! Jammer dat Til er niet bij zit. Als je dan toch Wijnaldum meeneemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |