Bedankt voor je vraag. Mijn vorige bank heeft er twintig jaar gestaan en een grotere bank zal er denk ik niet komen. Een kleinere zou niet zo'n probleem zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:45 schreef valentijn101 het volgende:
Ik ben altijd een beetje huiverig met maatwerk. Wat als je over een paar jaar je bank moet vervangen en de nieuwe bank een andere afmeting heeft?
Het worden vitrinekastjes. Ik heb allerlei vazen en dergelijke, die ik graag in het zicht wil hebben. Dus ik hoef er niet echt makkelijk bij te kunnen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:03 schreef hilliebillie het volgende:
Hoe praktisch is kastruimte boven je bank? Ik zou dat niet doen. Dan moet je altijd op je bank staan om iets te pakken.
Dank je wel. Groen moet er zeker in komen ja.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:07 schreef SemperLibertas het volgende:
Vul je kastjes met plantjes en groen, dat zal de kamer goed doen.
Dank je wel voor het meedenken. Ja, die neem ik ook even mee. Ene gelijke diepte maakt het inderdaad wel rustiger.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:06 schreef Serinde het volgende:
Ik vind het een beetje gek eruit zien dat de kast aan de rechterkant onder dieper is. Als je wilt dat het groter lijkt, denk ik dat het beter is om de kast overal even diep te laten zijn, geeft meer rust?!
Snap ik. De breedte is in elk geval ongeveer vijf meter.quote:Omdat we maar een beperkt deel van de woonkamer zien, kan ik me er niet zo goed een voorstelling van maken.
Ja, ik snap dat je dat zegt. Daar worstel ik ok zelf mee. De reden dat ik zo'n divider wil, is dat ik er bijvoorbeeld mijn drinken op kan zetten waneer ik op de bank zit (de leuning van de bank is daar te instabiel voor.) En ik wil er een paar vazen neer zetten die daar mooi zouden staan.quote:De verhouding bank/kast vind ik zelf ook vreemd en het kastje tegen de leuning zou ik ook weglaten. Nu is het echt een ingebouwde bank ofzo?!
Bedankt. Ik heb inmiddels bedacht dat ik wil dat het een zwevende kast wordt. Iets van 20 cm van de vloer. Dan zie je meer van de - houten - vloer. Het lijkt me dat het er luchtiger uitziet.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:36 schreef Chandler het volgende:
Ik zou iig voor voldoende ruimte zorgen tussen bank en er boven hangende kastjes.
Meer dan in je tekening.
Ja, klopt.quote:Verder is het leuk hoor maatwerk, maar is ook een best kostenplaatje!
Ook met zo'n plankje erover?quote:Op donderdag 9 mei 2024 10:20 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, ik snap dat je dat zegt. Daar worstel ik ok zelf mee. De reden dat ik zo'n divider wil, is dat ik er bijvoorbeeld mijn drinken op kan zetten waneer ik op de bank zit (de leuning van de bank is daar te instabiel voor.)
Dat wilde ik ook tippen. Of eventueel zoiets, in superveel modellen verkrijgbaar:quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:25 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ook met zo'n plankje erover?
https://www.ikea.com/nl/n(...)ing-bamboe-40417577/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |