quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stelletje bejaarden (incl. de plusser dus)
De coureurs wilden zelf zwaardere straffen dan 5 seconde. Dus dit seizoen wordt er zwaarder gestraft.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:04 schreef Tarado het volgende: Maar 20S voor speeding in pitlane, is dat normaal of dachten ze die extra 10s verdient Ham vanwege die start wel?
Beterschap.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik probeer de 22:00 uur te halen met barstende hoofdpijn
Effe vuurtje opstokenquote:
Eens!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij had 2 keer 10 moeten krijgen ipv 1 keer 20, belachelijke move bij de start.
Probeer een combinatie paracetamol en ibuprofenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Je moet ESF 2023 ook nog kijken toch?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Neem een kwalificer, of paracetemol is ook goedquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
ibuprofen mag ik niet hebben vanwege chronische ziekte die ik hebquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:18 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Probeer een combinatie paracetamol en ibuprofen
Ik ga straks even eten.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je moet ESF 2023 ook nog kijken toch?
Maar ga anders ff lekker liggen en rusten
Voor een sprintrace is dat relatief wel erg veel.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:18 schreef Dauthi het volgende:
[..]
De coureurs wilden zelf zwaardere straffen dan 5 seconde. Dus dit seizoen wordt er zwaarder gestraft.
Lijkt mij niet dat het uitmaakt of het een sprint race of reguliere race is qua straffen. Ik zou het veel matiger vinden als zaken in een sprintrace lichter of niet bestraft werden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Voor een sprintrace is dat relatief wel erg veel.
Meh.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ibuprofen mag ik niet hebben vanwege chronische ziekte die ik heb
Het gaat toch niet om het soort race, maar om het vergrijpquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Voor een sprintrace is dat relatief wel erg veel.
moet zeggen dat ik gisteravond ook aan het knikkebollen wasquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stelletje bejaarden (incl. de plusser dus)
Oh, dat is wel ellendig, bij mij het enige "huismiddel" dat helpt tegen hoofdpijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ibuprofen mag ik niet hebben vanwege chronische ziekte die ik heb
ja zo erg die mensen die werkenquote:
Wat een rare doelstelling.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
1 van mijn katten wekt mij gewoon rond 7 uurquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eens.
9 uur is een mooie tijd om op te staan doordeweeks, in het weekend wat later aub.
Eigen schuld, had je maar geen kat moeten nemen en dat is dus ook gelijk waarom ik een hond hebquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 van mijn katten wekt mij gewoon rond 7 uur
ik geef alleen een mening over mensen die vroeg op moeten ivm werkquote:
Beterschapquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb ook veel medelijden met zequote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik geef alleen een mening over mensen die vroeg op moeten ivm werk
Ja, maar de zwaarte van de straf is relatief aan de lengte van de race. Hoeft ook niet voor elk vergrijp te gelden maar even een chicane missen en dan 10 seconden in zo'n korte race is relatief zwaarder.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:22 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om het soort race, maar om het vergrijp
Maandag ben ik vrij gelukkig!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik gisteravond ook aan het knikkebollen was
maar vanmorgen wat langer blijven liggen en morgenvroeg ook... en dan maandagochtend gewoon heerlijk mopperen dat het vroeg is
Nee, sorry, dat is niet het geval, de straf is relatief aan het vergrijp. Dat het meer effect heeft, een straf, in een sprintrace is waar maar kan niet de maatstaf zijn omdat je anders gaat krijgen dat coureurs opzettelijk penalties gaan nemen zoals Russell dat vorig deed.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, maar de zwaarte van de straf is relatief aan de lengte van de race. Hoeft ook niet voor elk vergrijp te gelden maar even een chicane missen en dan 10 seconden in zo'n korte race is relatief zwaarder.
Texel is dicht bij DHquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maandag ben ik vrij gelukkig!![]()
Nogal off topic: maar ik rekende op enorm rotweer morgen gezien de voorspellingen afgelopen week. Nu blijkt het morgen toch droog te zijn![]()
Maar nu heb ik geen leuke plannen voor morgen.
Iemand nog een tip voor een leuk dagje uit? Op redelijke reisafstand van DH (dus erg noordelijk of zuidelijk of oostelijk valt af)?
Madurodamquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maandag ben ik vrij gelukkig!![]()
Nogal off topic: maar ik rekende op enorm rotweer morgen gezien de voorspellingen afgelopen week. Nu blijkt het morgen toch droog te zijn![]()
Maar nu heb ik geen leuke plannen voor morgen.
Iemand nog een tip voor een leuk dagje uit? Op redelijke reisafstand van DH (dus erg noordelijk of zuidelijk of oostelijk valt af)?
quote:
ik doe nog 3 daagjes en dan ben ik 17 of 18 dagen vrij ofzoquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je weet best in welke stad ik woon
Beterquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik doe nog 3 daagjes en dan ben ik 17 of 18 dagen vrij ofzo
Toch vind ik wel dat ze iets mogen doen met het feit dat straffen feitelijk 3x zo zwaar zijn tijdens een sprintrace.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, sorry, dat is niet het geval, de straf is relatief aan het vergrijp. Dat het meer effect heeft, een straf, in een sprintrace is waar maar kan niet de maatstaf zijn omdat je anders gaat krijgen dat coureurs opzettelijk penalties gaan nemen zoals Russell dat vorig deed.
Ga je samen met @Nattekat op vakantie?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik doe nog 3 daagjes en dan ben ik 17 of 18 dagen vrij ofzo
Hoeveel strafpunten?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:37 schreef Nizno het volgende:
Car 20 - 10 second time penalty applied as per in-race Stewards' decision - Leaving the track and gaining an advantage
Car 20 - 10 second time penalty applied as per in-race Stewards' decision - Leaving the track and gaining an advantage
Car 20 - 5 second time penalty applied as per in-race Stewards' decision - Track limits
KMag had er dus 35
nope. ex gaat als het goed is verhuizen dus ik ga even die kant op om wat troep alvast in te pakken/ op te ruimen/ klaar te zetten om weg te gooien..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga je samen met @:nattekat op vakantie?
die kan ik niet vinden. Kan alleen de prov einduitslag vinden waar dit op staatquote:
wow das idd geen klein beetje te snelquote:
Wow, gewoon de limiter niet aan ofzo? Of veel te laat? Soms krijgen ze al een straf hiervoor omdat ze er 0.1 km/u over gaan.quote:
quote:Car 44 exceeded the pit lane speed limit which is set at 80 km/h for this event by 10.7
km/h.
Per the Penalty Guidelines, the penalty for speeding in the pit lane during a sprint
session race by between 6-15km/h is a drive through. This is what we impose.
As the drive through penalty was imposed during the last three laps, it will be
converted to a 20 second time penalty per Article 54.3 (d) of the Formula One
Sporting Regulations.
Ik heb 25 dagen vrij.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga je samen met @:nattekat op vakantie?
3x 10 secquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:37 schreef Nizno het volgende:
Car 20 - 5 second time penalty applied as per in-race Stewards' decision - Track limits
KMag had er dus 35
Das ham iddquote:
Ook niet een klein beetje te hard. Best gek dat de stewards er zo lang over deden om straf op te leggen ...quote:
Waarschijnlijk omdat hij dan een drive through had moeten doen en dan reed de Mercedes helemaal achteraan. Dat kan natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook niet een klein beetje te hard. Best gek dat de stewards er zo lang over deden om straf op te leggen ...
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:50 schreef Questular het volgende:
morgen lekker om 22:00 uur de race kijken en om 22:10 rechtopzittend in slaap vallen
Dat lijkt mij inderdaad gepast maar ik hoop dat Magnussen ze dan ook mag vragen waarom ze niet tijdig de penalty van Hamilton hebben toegepast want eerlijk is eerlijk, dan had Magnussen ook niet hoeven verdedigen.quote:
Of waarom dit nu ineens gebeurt. Ik kan zo tig voorbeelden opzoeken van onsportief gedrag waar de stewards niets aan deden. Het is lachwekkend. En dan lees je dat een HeT iS nIeT EeRliJk verweer van Ham gisteren nog succes heeft gehad: https://www.fia.com/sites(...)e%20infringement.pdfquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad gepast maar ik hoop dat Magnussen ze dan ook mag vragen waarom ze niet tijdig de penalty van Hamilton hebben toegepast want eerlijk is eerlijk, dan had Magnussen ook niet hoeven verdedigen.
gisteren en morgen geloof ikquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Rijden de vrouwen nou ook dit weekend? En hoelaat dan?
En niet eens penalty points hiervoor?quote:
Over 5 minuten race 1.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Rijden de vrouwen nou ook dit weekend? En hoelaat dan?
FTFY!quote:
ah ja oke gisteren waren twee kwaliesquote:
Indirect levert hij Haas alweer punten op. Dat is wel wat Haas wil lijkt mequote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:13 schreef beantherio het volgende:
Kunnen we al speculeren over wie Magnussen gaat vervangen vanaf morgen?
Rare conclusie trekken ze weer "Andere teams deden het ook dus niemand krijgt straf"quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Of waarom dit nu ineens gebeurt. Ik kan zo tig voorbeelden opzoeken van onsportief gedrag waar de stewards niets aan deden. Het is lachwekkend. En dan lees je dat een HeT iS nIeT EeRliJk verweer van Ham gisteren nog succes heeft gehad: https://www.fia.com/sites(...)e%20infringement.pdf
Trainingen. Kwali was vanmiddagquote:
ow dan hebben ze veel uitzendtijd gekregen op skyquote:
Nouja, hoe Magnussen rijdt vind ik eigenlijk F1 onwaardig hoor. Die mag van mij optiefen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad gepast maar ik hoop dat Magnussen ze dan ook mag vragen waarom ze niet tijdig de penalty van Hamilton hebben toegepast want eerlijk is eerlijk, dan had Magnussen ook niet hoeven verdedigen.
eerst strollquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:37 schreef Perox het volgende:
[..]
Nouja, hoe Magnussen rijdt vind ik eigenlijk F1 onwaardig hoor. Die mag van mij optiefen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:37 schreef Perox het volgende:
[..]
Nouja, hoe Magnussen rijdt vind ik eigenlijk F1 onwaardig hoor. Die mag van mij optiefen.
En Sargeant erbij.quote:
Moeten we het op 1 (soort van-)race ophangen? Nog een verkorte ook nog?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mwah, die werd wel tiende in de sprintrace
Tiende in een sprintrace, als je het van dat soort kruimels moet hebben. De lat voor deze jongen ligt intussen wel heel laag.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mwah, die werd wel tiende in de sprintrace
De vraag is natuurlijk of dit alleen MAG is of toch ook het team. En dan rijst de essentile vraag of je als team 1 coureur mag opofferen om een andere in de punten te houden? Het is jammer want door dit soort gedrag zijn er zo direct nog meer regels nodig, terwijl als je gewoon een beetje normaal doet dit allemaal niet hoeft.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:16 schreef Nattekat het volgende:
Ohwww, zie je wel, ik wist het, Magnussen lag nog voor Yuki en Hamilton na dat gedoe.
Hij liet zichzelf expres terugzakken tot achter de twee om te voorkomen dat het punt naar Yuki zou gaan
Hier sluit ik me bij aanquote:
Dit is leuk voor 2 of 3 races, daarna gaat de publieke opinie ook tegen Haas werken.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:40 schreef Perox het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of dit alleen MAG is of toch ook het team. En dan rijst de essentile vraag of je als team 1 coureur mag opofferen om een andere in de punten te houden? Het is jammer want door dit soort gedrag zijn er zo direct nog meer regels nodig, terwijl als je gewoon een beetje normaal doet dit allemaal niet hoeft.
Olympische Spelen zijn pas in juliquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Guttegut Humphry is er ook een keertje hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |