SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door grazz op 05-05-2024 18:20:11 ]All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:
Dank je!quote:Op zondag 5 mei 2024 17:30 schreef grazz het volgende:
[..]
https://eurovision.tv/event/malmo-2024/participants
Met dank aan @Pisces29quote:Op zondag 5 mei 2024 17:30 schreef grazz het volgende:
[..]die houden we erin hoor als iemand nog eens zeurt over de act
Ja je kon merken dat dit echt een "moetje" was en dat hij ook doorhad dat de interviewer eigenlijk totaal niet genteresseerd was. Goed opgelost zo 😂 Ook echt 180 graden anders dan gisteren, toen er wel echt leuke interviews verschenen.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb Joost nog niet eerder zo gehoord. Groot gelijk dat je er dit van maakt als dit is wat je krijgt.
even testenquote:Op zondag 5 mei 2024 17:30 schreef grazz het volgende:
[..]die houden we erin hoor als iemand nog eens zeurt over de act
PAKAAAAAAKquote:Op zondag 5 mei 2024 17:34 schreef nik4ever het volgende:
[..]
even testen![]()
We zakken zo erg in the odds door die vogel we hadden net zo goed Mia en Dion weer kunnen sturen.
()
Pinoquote:
quote:Op zondag 5 mei 2024 17:57 schreef Fred_B het volgende:
Positief nieuws uit de UK:
[ x ]
De Britse 12 publiekspunten gaan dus naar Kroati en we schrijven Duitsland op als de verrassing.
Vind sowieso veel landen erg positief. Strookt niet met de bookmakers. Daarom gaan we winnenquote:Op zondag 5 mei 2024 18:21 schreef d_elise het volgende:
Ik vind het sowieso wel opvallend dat de meeste reacties uit de UK heel positief zijn! Geen idee of dat de eurofan bubbel is of dat 'we' daadwerkelijk (veel) punten van ze gaan krijgen, maar leuk is het wel
In de UK zijn ze nogal gedesillusioneerd na de Brexit, dus Europa(pa) spreekt ze wel aanquote:Op zondag 5 mei 2024 18:21 schreef d_elise het volgende:
Ik vind het sowieso wel opvallend dat de meeste reacties uit de UK heel positief zijn! Geen idee of dat de eurofan bubbel is of dat 'we' daadwerkelijk (veel) punten van ze gaan krijgen, maar leuk is het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |