Het kwam op mij over alsof je zijn manier om te rouwen veroordeelt en de manier waarop hij dat in de act verwerkt, niet hem zelf. Daarom zei ik ook hoe en wanneer dat mag. Omdat het in je posts lijkt dat je het allemaal teveel vindt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:05 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom wil je doen alsof ik hem veroordeel, ik vind het erg voor hem.
Daarom gaat hij gewoon meedoen om de winst, ongeacht de odds nu. Dat kan niet anders gezien de populariteit van het nummerquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:50 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ x ]
Joosts eerste repetitie TT is trouwens inmiddels 3.2M keer bekeken dit is 500K meer dan de nummer 2 (Griekenland). The numbers game dus wat betreft streams (ook buitenlandse), en views is hij momenteel wel hard aan het winnen. Zelfs Joosts karaoke video is 1.9M keer bekeken, de tweede (Polen) heeft 1M minder views.
Hahaha leuk. Ik kan slecht tegen de manier van praten van de interviewer maar hij was wel erg lief tegen Joost en wat doet Joost dit soort dingen echt enórm goed hoor. Heel sympathiek en geïnformeerd komt hij over.quote:
En hij en Joost allebei als kinderen in een snoepwinkel, dit hele avontuur al. Zo lief!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:56 schreef Greys het volgende:
Wat ziet Gover er allemachtig keurig uit bij dat persmoment.Een echte Creative Supervisor haha. Mooi.
[ afbeelding ]
San Marino staat er nu net op, misschien komt het nog of morgen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:39 schreef d_elise het volgende:
Het viel me trouwens op dat Joost als enige van de artiesten die gisteren gerepeteerd hebben, geen AMA op Reddit heeft.. Ook een bewuste keuze? Niet dat zo'n clipje iets bijzonders is, maar het valt wel op
Leuk altijd dat Aran hier meeleestquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:05 schreef Mika024 het volgende:
Op boulevard werd net ook verteld dat ze er vanuit gaan dat Joost in een videogame terecht komt in de tv registratie. Aran vroeg dit aan Joost maar zoals we hem kennen ging die er niet echt op in.
Stefanoquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:56 schreef Greys het volgende:
Wat ziet Gover er allemachtig keurig uit bij dat persmoment.Een echte Creative Supervisor haha. Mooi.
[ afbeelding ]
Ja ik vind dat hele team het enórm leuk doen. Alles.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:02 schreef d_elise het volgende:
[..]
En hij en Joost allebei als kinderen in een snoepwinkel, dit hele avontuur al. Zo lief!
en had hij nog hardgelopen met Joost, of moest hij achter Joost aanrennen?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:05 schreef Mika024 het volgende:
Op boulevard werd net ook verteld dat ze er vanuit gaan dat Joost in een videogame terecht komt in de tv registratie. Aran vroeg dit aan Joost maar zoals we hem kennen ging die er niet echt op in.
Dat gaan ze de komende dagen een keer doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:07 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
en had hij nog hardgelopen met Joost, of moest hij achter Joost aanrennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |