Als de brug niet meer functioneel is op die manier, hoef je hem ook niet te bombarderen.quote:
Macron ownt dat stukje fake newsquote:Op maandag 6 mei 2024 22:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol
een van je bots knalt een onzinverhaal de wereld in over de Fransen en vervolgens begin je zelf zo te bibberen dat je de ambassadeur op het matje roept
#clownworld
Dat heeft niet te maken met de aanvallen, maar eerder met het feit dat de nieuwe treinroute naar Melitopol gewoon stukken korter is.quote:
Zo simpel is het natuurlijk niet. Als je de nieuwe route naar Melitopol kunt uitschakelen samen met deze brug dan kun je de bevoorrading natuurlijk wel een klap toebrengen. De vraag is eerder of het de moeite wel waard is.quote:Op maandag 6 mei 2024 23:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als de brug niet meer functioneel is op die manier, hoef je hem ook niet te bombarderen.
Ok, daar gaan we. 5 minuten geleden:quote:Op dinsdag 7 mei 2024 01:17 schreef Cilantro het volgende:
Zou mooi zijn als er nog wat vuurwerk te zien is bij de inauguratie van Putler.
Nepnieuws.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik las gisteren her en der dat het Franse vreemdelingen legioen 1500 man Oekraine in gaat sturen nabij de de frontlinie. Nu lijkt mij dit wel ver gaan maar zag dat TASS het ook opgepikt had.
Ja, natuurlijk pikken die dat op, of het nou waar is of niet maakt niet uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik las gisteren her en der dat het Franse vreemdelingen legioen 1500 man Oekraine in gaat sturen nabij de de frontlinie. Nu lijkt mij dit wel ver gaan maar zag dat TASS het ook opgepikt had.
Jammer was toch een leukere kop geweest.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 08:11 schreef Aether het volgende:
Nee, hij is niet geraakt.
Met kanonschoten en parade wordt Poetin opnieuw beëdigd
https://nos.nl/l/2519569
De Russen roepen al twee jaar dat ze tegen NAVO vechten. Nu ineens is er paniek in de tent bij die lui.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Weten we zeker dat dit geen comedysketch is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |