Precies. Decenia aan het staatsinfuus, daar moet je pas stamina voor hebbenquote:
Jij zit aan het staatsinfuus hè.. mind you. Ik betaal jouw nietszeggende baan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Decenia aan het staatsinfuus, daar moet je pas stamina voor hebben
Wat voor een werk doe je?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:32 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Jij zit aan het staatsinfuus hè.. mind you. Ik betaal jouw nietszeggende baan.
Soms krijg je dingen niet af in 6 uur, maar wel in 8. Dat lijkt me soms wel nuttig.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:24 schreef Fleischmeister het volgende:
Maximaal 8 uur inclusief de pauzes. Na 6 uur werken gaat de productiviteit sowieso hard omlaag, eigenlijk is het onzin om dan nog door te gaan.
Incl. pauze 8 uur. Wat erger is, is de reistijd van min. 1 uur heen en > 1 uur terug, want files. Ik ben minimaal 10 uur van huis: voor 7-enen de deur uit en om 5 uur a half zes weer thuis.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:34 schreef roos94 het volgende:
Hoelang duurt jouw werkdag? (Met/zonder pauze)
Dit.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:45 schreef nostra het volgende:
Zolang ik maar de vrijheid heb om dat zelf te bepalen, binnen de lichte grenzen die er inherent aan een dienstverband altijd zijn. Just make it happen, dat idee.
Ben je zelfs in je slaap nog aan het werk?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:10 schreef Janneke141 het volgende:
Ach, vorige week heb ik gewerkt van maandagmorgen kwart over acht tot vrijdagmiddag twee uur, met doorlopende verantwoordelijkheid tijdens de nachtrust en dus drie van de vier nachten halverwege er nog uit gemoeten. Toen was ik er wel een beetje klaar mee
Schoolreisje geweest?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:10 schreef Janneke141 het volgende:
Ach, vorige week heb ik gewerkt van maandagmorgen kwart over acht tot vrijdagmiddag twee uur, met doorlopende verantwoordelijkheid tijdens de nachtrust en dus drie van de vier nachten halverwege er nog uit gemoeten. Toen was ik er wel een beetje klaar mee
Nee, toen ik sliep toen sliep ik. Maar op het moment dat ik wakkergemaakt werd, telefonisch of fysiek, dan kon ik dat niet negeren.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ben je zelfs in je slaap nog aan het werk?![]()
Klinkt niet helemaal normaal
Oh gelukkig maar.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, toen ik sliep toen sliep ik. Maar op het moment dat ik wakkergemaakt werd, telefonisch of fysiek, dan kon ik dat niet negeren.
Wel nog aan de coke toch?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:05 schreef Jahr00n het volgende:
heb paar jaar op de zuidas 14 uur per dag gewerkt. was ook vol aan de coke om dat vol te houden. ben daar mee gestopt en werk nu als ambtenaar, veel chiller.
Pzc?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:04 schreef Poepz0r het volgende:
Ik rij 1-2 x p dag naar klanten thats it. Soms 4 uur, soms 6 uur whatever. Pauze neem ik wanneer ik wil.
Dit dus maar eigenlijk nog sterker. Ik piek tussen 10 en 14 uur en het is een uitzondering wanneer ik daarbuiten echt productief ben.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:24 schreef Fleischmeister het volgende:
Maximaal 8 uur inclusief de pauzes. Na 6 uur werken gaat de productiviteit sowieso hard omlaag, eigenlijk is het onzin om dan nog door te gaan.
quote:
Als je een kantoorbaan hebt is 6 uur per dag ideaal.quote:Uit meerdere studies is de afgelopen jaren gebleken dat mensen met een kantoorbaan niet langer dan 6 uur echt productief kunnen zijn. De 8-urige werkdag is gebaseerd op het verleden waarbij er nog meer productiewerk werd verricht. Tegenwoordig is er een kenniseconomie en zijn er meer kantoorbanen dan ooit tevoren.
Eerdere studies wezen uit dat het maken van meer uren een negatieve werking heeft. Een studie van de Stanford University in 2014 constateerde dat te veel werk de productiviteit naar beneden haalt. Een andere studie door het Families and Work Institute, stelde niet geheel verrassend dat oververmoeidheid op het werk tot meer fouten zal leiden. Een verkorte werkdag zou dus een voor de hand liggende oplossing zijn.
https://brandboostcompany(...)rk%20werd%20verricht.
Sluit precies zo aan als hoe ik het ervaar.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:40 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
[..]
Als je een kantoorbaan hebt is 6 uur per dag ideaal.
Jouw huis staat niet in dezelfde tijdzone als waar je werkgever gevestigd is schat ik zo in?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:09 schreef Lizayra het volgende:
Werk volledig vanuit huis.
Van 15:30-00:00 uur meestal.
Pauzes liggen vast, 2x kwartiertje van de baas en half uur onbetaald.
Dus 8 uur per dag werken maar overdag lekker vrij.
Merk wel dat de laatste 2 uur mijn concentratie minder wordt, 6 uur zo ideaal zijn denk ik.
Fout. Werk bij een grote bekende Nederlandse webshop op de klantenservice. Als de telefoonlijnen sluiten om 20 uur ga ik verder naar mails beantwoorden, of een enkele keer chatten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:10 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Jouw huis staat niet in dezelfde tijdzone als waar je werkgever gevestigd is schat ik zo in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |