Alles goed gescheiden?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:19 schreef GGMM het volgende:
ik bracht even een vuilniszak naar de vuilnisbak (buiten), mis ik 2 doelpunten.
Ik ben woedend
Vooral de week ervoor.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Roda heeft toch wel een tikkie gehad vrijdag.
Gooi je ze bij de grote bak van de snackbar in of gebruik je een eigen bak?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:19 schreef GGMM het volgende:
ik bracht even een vuilniszak naar de vuilnisbak (buiten), mis ik 2 doelpunten.
Ik ben woedend
Waarom zou ik helemaal naar de snackbar lopen?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gooi je ze bij de grote bak van de snackbar in of gebruik je een eigen bak?
Die moeten hierna tegen de winnaar van Emmen - Dordt toch? Ik denk dat de winnaar daarvan een goede kans maakt op promotie.quote:
Dat lijkt mij niet handiger dan mijn huidige situatie eigenlijk.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik helemaal naar de snackbar lopen?
We hebben hier tegenwoordig in paar straten zo'n ding dat je met een pasje je vuilnis daarin kan gooien. (Dan weet je wat je kan verwachten in Friesland over een jaar of 3)
Yes.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die moeten hierna tegen de winnaar van Emmen - Dordt toch? Ik denk dat de winnaar daarvan een goede kans maakt op promotie.
Maar dat is tegenwoordig Jong Feyenoord.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:26 schreef GGMM het volgende:
Ik zou Dordrecht wel een keer in de Eredivisie willen zien.
Vanaf nu juich ik voor Dordrecht.
De laatste keer wonnen ze van Ajax.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:26 schreef GGMM het volgende:
Ik zou Dordrecht wel een keer in de Eredivisie willen zien.
Vanaf nu juich ik voor Dordrecht.
Gakpogodquote:Op maandag 13 mei 2024 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De laatste keer wonnen ze van Ajax.
En was het verder vrij kansloos.
Ohquote:Op maandag 13 mei 2024 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dat is tegenwoordig Jong Feyenoord.
Wat heb jij eigenlijk een walgelijke smaak.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Doe dan maar Excelsior gewoon. Ook voor Piebe-Guido uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |