Niets van gezien of gemerkt. Oss is nog wel een eindje hier vandaan .quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:47 schreef Domnivoor het volgende:
@:Gast_op_Afstand_GOA
Zie je de rook uit Oss?
quote:
Ik word daar altijd erg blij vanquote:
Daar zijn hele films vanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Een zeldzaam maar toch overal ter wereld voorkomend fenomeen:
Het regenen van levende vissen.
[ x ]
Watjes daar in rotterdan,quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:00 schreef pullup het volgende:
Wedstrijden in Rotterdam zijn na 16.30 afgelast wegens dreigend onweder. Ik ben weer thuis
Precies, het is niet alsof het een grote open vlekte is waar je een prachtige bliksemafleider bent als je rechtop staatquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Watjes daar in rotterdan,
wat kan je nou gebeuren in je bootje
roeien met de riemen die je hebt tot de streep...quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Watjes daar in rotterdan,
wat kan je nou gebeuren in je bootje
Joh, dan worden ze een keer opgeladen, gaan ze alleen maar sneller vanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, het is niet alsof het een grote open vlekte is waar je een prachtige bliksemafleider bent als je rechtop staat![]()
Das altijd mooi ,,, tis echt net in het niets daarquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:09 schreef pullup het volgende:
Hoop dat ze het allemaal overleven, ik kreeg een mooi ritje terug naar de bewoonde wereld dus was rap foetsie
Ik zoek even een foto op van een voorgaand jaarquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Das altijd mooi ,,, tis echt net in het niets daar
Ik zag de streams ...quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zoek even een foto op van een voorgaand jaar
Daar bij de Rotte en Zevenhuizen toch?quote:
Yupquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar bij de Rotte en Zevenhuizen toch?
Kan je prima schuilen. Riet zat waar je achter kanquote:
Tijdens de Dodenherdenking ....quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:33 schreef pullup het volgende:
Als ik nu naar het zuidwesten kijk gaat het hier ook zo goed los
Kan je vertellen dat het in het zuid-oosten ook vrij donker isquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:33 schreef pullup het volgende:
Als ik nu naar het zuidwesten kijk gaat het hier ook zo goed los
Oei jaquote:
Wij krijgen die rode shit zo langsquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je vertellen dat het in het zuid-oosten ook vrij donker is
Hoe vaak zal het fout gaan vanavond tijdens de dodenherdenking?quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe vaak zal het fout gaan vanavond tijdens de dodenherdenking?
Ik snap niet dat mensen daar zo mee bezig zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe vaak zal het fout gaan vanavond tijdens de dodenherdenking?
Ja ik ook niet ... Maar het regent inmiddels ...quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen daar zo mee bezig zijn
Hoe bedoel je zo mee bezig?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen daar zo mee bezig zijn
Ja das de natuur .. dat magquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik was muisstil om 20u00 maar mijn buik begon vreemde geluiden te maken hihi.
Ik keek naar de dienst op de Waalsdorpervlakte. Daar hoorde je tijdens de 2 minuten vogels die door floten.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik was muisstil om 20u00 maar mijn buik begon vreemde geluiden te maken hihi.
Was je wel binnen of ?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
Ik was gewoon echt 1 minuut voor sluitingstijd bij de AH,
even niet aan gedacht dat die eerder dicht ging.
Nee, had een aantal dingen nodig, de belangrijkste heb ik.quote:
OK eet smakelijkquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, had een aantal dingen nodig, de belangrijkste heb ik.
Aardappels worden nu gebakken
Stond in 6 minuten buiten, waarvan 3 in de wachtrij bij de kassa (die was sneller dan bij de zelfscan).
Toen ik naar buiten liepen werden de mensen die erin wilden wel geweigerd. En kwam er nog een heel aantal tegen die met een tas die kant op liepen
Ohquote:Op zondag 5 mei 2024 06:46 schreef Dotteke het volgende:
Kiek dan Pullup zegt alleen Drakin![]()
![]()
Ik tel niet mee
Hey Pullupquote:Op zondag 5 mei 2024 06:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh![]()
Zat helemaal niet op te lettenZag alleen de laatste post
Hele goedemorgen Dot
O lekker. Ik heb alleen nog maar koffie op.quote:Op zondag 5 mei 2024 06:51 schreef pullup het volgende:
Ik heb in ieder geval een eitje gekookt en mijn koffie is echt goed gelukt
Oh jee doe rustig aanquote:Op zondag 5 mei 2024 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker. Ik heb alleen nog maar koffie op.
ZIt met boezemfibrileren dan mag ik niet eten eigenlijk ook geen koffie maar daar zat ik aan toen het begon
Ja, doe je vanzelf welquote:
Vind ik ook wel een van de leukste hier in Nederlandquote:Op zondag 5 mei 2024 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, doe je vanzelf wel
Mooie vogeltjes weer Pullup. Hier achter het huis zitten momenteel veel roodborstjes, mooi om te zien. Vind het een parmantig vogeltje
Ja musjes zitten hier ook volop. Straks als het weer uitvliegtijd is krioelt het hier van de mussen die dan op de grond zitten te schreeuwen en moeders ze nog steeds voert. Heel leuk om te zien altijdquote:Op zondag 5 mei 2024 06:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Vind ik ook wel een van de leukste hier in Nederland
Ben eigenlijk ook wel fan van gewone musjes, die zijn nog net wat brutaler
Ja op een enkele demonstratie na, maar gelukkig geen incidentenquote:Op zondag 5 mei 2024 06:57 schreef pullup het volgende:
Dodenherdenking is gelukkig allemaal goed verlopen
Ja demonstreren is geen probleem wat mij betreft.quote:Op zondag 5 mei 2024 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja op een enkele demonstratie na, maar gelukkig geen incidenten
Ook niet mijn smaak, maar is wel leuk met die vogeltjesquote:Op zondag 5 mei 2024 06:58 schreef pullup het volgende:
Geinig shirt maar niet mijn smaak![]()
[ afbeelding ]
Hier ziet het er uit of het ieder moment kan gaan regenenquote:Op zondag 5 mei 2024 07:00 schreef pullup het volgende:
Alle regenzooi is verdwenen, geloof dat Friesland er nog wat last van heeft maar hier gaat het zo te zien weer mooi worden
Half bewolkt hierquote:Op zondag 5 mei 2024 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ziet het er uit of het ieder moment kan gaan regenen
Ja hier ook, voorals nog nog droog. Heb eigenlijk nog niet eens naar de berichten gekeken, zie zo wel wat er komt denk ik dan.quote:
Ik check het altijd wel, ben te lang buiten elke dagquote:Op zondag 5 mei 2024 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier ook, voorals nog nog droog. Heb eigenlijk nog niet eens naar de berichten gekeken, zie zo wel wat er komt denk ik dan.
Plezierige dag langs het water... nog winstkansen?quote:Op zondag 5 mei 2024 07:00 schreef pullup het volgende:
Alle regenzooi is verdwenen, geloof dat Friesland er nog wat last van heeft maar hier gaat het zo te zien weer mooi worden
Das natuurlijk belangrijkerquote:Op zondag 5 mei 2024 07:37 schreef pullup het volgende:
Denk het wel maar ik ga met de mannen trainen op de BB![]()
Er zit wellicht nog een wereldbeker in dus beter zijn ze fit
9 van de 10 keer klopt het niet. Heb nu standaard een regencape bij als ik verder weg moetquote:Op zondag 5 mei 2024 07:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik check het altijd wel, ben te lang buiten elke dag
Ja, maar volgens mij waren die niet live.quote:Op zondag 5 mei 2024 09:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hadden ze toen al onboard cams?? Kan ik me niets meer van herinneren.
Nee dat zeker niet ... races ook niet altijd volgens mij...quote:Op zondag 5 mei 2024 10:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij waren die niet live.
Ow, ik heb echt een heel ander beeld van Mars, 2 zelfs. Ze lijken hier beide niet opquote:
Kwam dit tegen... en moest aan je denkenquote:
En ook nog een pratende lantaarn.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kwam dit tegen... en moest aan je denken![]()
https://www.glk.nl/activiteiten/kasteelactiviteit/draken-kasteel
Mij fascineert vooral de " echte drakenschedel " die ze schijnen te hebbenquote:
Hebben ze drankin onthoofd?quote:Op zondag 5 mei 2024 12:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mij fascineert vooral de " echte drakenschedel " die ze schijnen te hebben
Dan mag je eindelijk je bed uitkomenquote:
Dan moet ik toch wat meer trainenquote:Op zondag 5 mei 2024 13:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog ff en je kunt mee doen met de 4daagse
Hey Marcquote:
Ziet er uit als Noord Spanjequote:
In "mijn" kringen is het algemeen bekend dat de beelden van Groenland komenquote:
Wie heeft het kaal geplukt?quote:Op zondag 5 mei 2024 17:17 schreef chufi het volgende:
Al helemaal kaal geplukt als ik die foto zo bekijk
Groen? 🤔quote:Op zondag 5 mei 2024 17:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In "mijn" kringen is het algemeen bekend dat de beelden van Groenland komen
Altijd al een vreemde naam gevonden voor iets wat onder het ijs ligtquote:
Je verwacht elk moment Clint te zien opduikenquote:Op zondag 5 mei 2024 17:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In "mijn" kringen is het algemeen bekend dat de beelden van Groenland komen
Clint!quote:Op zondag 5 mei 2024 17:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Je verwacht elk moment Clint te zien opduiken
En daardoor ben ik dus singlequote:Op zondag 5 mei 2024 12:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mij fascineert vooral de " echte drakenschedel " die ze schijnen te hebben
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 5 mei 2024 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Is er niet ergens ter wereld nog een ei?
Ah... mooiquote:Op zondag 5 mei 2024 19:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Ik heb er vrijdag wel een paar gelegd
Nee, door wie zou dat moeten?quote:Op zondag 5 mei 2024 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah... mooi
Maar niet bevrucht dus![]()
In de Drakensbergenquote:Op zondag 5 mei 2024 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Is er niet ergens ter wereld nog een ei?
Ach ik kan altijd nog een Ezel treffenquote:Op zondag 5 mei 2024 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja.. die is nu in kasteel Hernen![]()
Goeden chickie maar kansloos tegen Femkequote:
Heeft Femke niet zo'n kanaal, of doet die vooral rennen?quote:
Zit wat op insta te posten natuurlijkquote:Op zondag 5 mei 2024 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft Femke niet zo'n kanaal, of doet die vooral rennen?
Is toch andersquote:Op zondag 5 mei 2024 21:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit wat op insta te posten natuurlijk
https://www.instagram.com/femke_bol/?hl=nl
Iedereen zijn specialiteitquote:
Doe maar niet posten danquote:
Ooit dat BondiRescue gezien op tv? Over die strandwachten daar in Australie?quote:
daar zwemmen toch van die hongerige haaien ....quote:Op zondag 5 mei 2024 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ooit dat BondiRescue gezien op tv? Over die strandwachten daar in Australie?
Misschien evenquote:Op zondag 5 mei 2024 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ooit dat BondiRescue gezien op tv? Over die strandwachten daar in Australie?
Soms ook ja, was nu niet het gevalquote:Op zondag 5 mei 2024 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
daar zwemmen toch van die hongerige haaien ....
Nou ja, dat dus, op een dag dat ze het niet gedaan krijgenquote:
Postzegels als melkkoe. In de jaren '80 werkte dat nogquote:Op maandag 6 mei 2024 08:17 schreef pullup het volgende:
Op de een of andere manier lijkt me dit niet de oplossing![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)-verlies-voor-postnl
Ik had ook een leuke verzameling. Was meer gericht ip leuke kleurtjes en plaatjes dan op de investering helaasquote:Op maandag 6 mei 2024 09:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Postzegels als melkkoe. In de jaren '80 werkte dat nog![]()
Nu zijn er alternatieven. En postzegelverzamelaars sterven ook uit.
Bij mij hetzelfde. Ik heb mijn albums nog.quote:Op maandag 6 mei 2024 09:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had ook een leuke verzameling. Was meer gericht ip leuke kleurtjes en plaatjes dan op de investering helaas
Heb ze hier ook nog liggen. Ook die van mijn moeder.quote:Op maandag 6 mei 2024 09:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde. Ik heb mijn albums nog.
Ik heb mijn klimspullen niet bij mequote:Op maandag 6 mei 2024 10:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag net een wedstrijd speed climbing.. succes
Ziet eruit als zo'n bouwpakket met zo'n raam waar je dan zelf nog alle onderdelen uit moet knippen/snijdenquote:
Grondwaterpomp met buitendouche?quote:
klinkt aannemelijkquote:Op maandag 6 mei 2024 18:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Naar de overkant van een gedempte waterloop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 mei 2024 19:20 schreef Domnivoor het volgende:
3 keer NiksJa dat trok meteen mijn aandacht op de begraafplaats waar we toen warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik zie nu ene Phil C., dus je zit op het verkeerde kanaal te kijkenquote:
Handschoenen?quote:
Story of my lifequote:Op maandag 6 mei 2024 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie nu ene Phil C., dus je zit op het verkeerde kanaal te kijken
Ah is die weer op tvquote:Op maandag 6 mei 2024 21:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Story of my life![]()
Ik zie ene Hauptsturmführer Müntze.
Nee die hauptnogwatquote:
Ah die, Carice, dus matige film helaas.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Story of my life![]()
Ik zie ene Hauptsturmführer Müntze.
Leukquote:Op maandag 6 mei 2024 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah die, Carice, dus matige film helaas.
Ik zie een 80's flashback op Xite
Gekke is dat ik de vorige me nog herinner maar deze is wel een stuk strakker weerquote:
Tot ze aan je benen beginnen te knagen jaquote:
Thanks! Ik ben blij dat je vooruitgang hoort!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Gekke is dat ik de vorige me nog herinner maar deze is wel een stuk strakker weer
Ik maak me geen enorme zorgenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot ze aan je benen beginnen te knagen ja
Dit is een verwendequote:
Dat is vast alleen te pruimen als je Fok erbij hebtquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:33 schreef chufi het volgende:
Oh ja vanavond begint Eurovisie , donderdag zijn wij pas aan de beurt
Dat dus. Ik kijk er dus echt nooit naar, maar dit keer gaat iemand het streamen en zit er een chat bij met mensen die ik wel zo'n beetje ken. Dat maakt het alweer stukken leuker.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is vast alleen te pruimen als je Fok erbij hebt
Ja eigenlijk wel ...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is vast alleen te pruimen als je Fok erbij hebt
Ik ken iemand die op lokatie is , maar hoe die verslag gaat doen is nog de vraag.. vanuit de persruimte of ergens anders vandaan. Ze mogen de beelden niet laten zien ... Maar ondertussen heb ik al de 1e halve finale grotendeels gezien in een iets verkorte versie..quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat dus. Ik kijk er dus echt nooit naar, maar dit keer gaat iemand het streamen en zit er een chat bij met mensen die ik wel zo'n beetje ken. Dat maakt het alweer stukken leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken iemand die op lokatie is , maar hoe die verslag gaat doen is nog de vraag.. vanuit de persruimte of ergens anders vandaan. Ze mogen de beelden niet laten zien ... Maar ondertussen heb ik al de 1e halve finale grotendeels gezien in een iets verkorte versie..Er mag zoveel nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet wel dat copyrighted materiaal streamen onder civiele en niet onder strafrechtelijke zaken valt. Of dat eerste niet eens misschien. Zodra een platform weet dat er iemand verboden content streamt dan wordt die user er gewoon af gepleurd. Misschien dat als iemand er heel veel geld mee verdient, dat er maatregelen genomen kunnen worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij kunt het weten als onderdeel van het politietwitchcorps
Ja ik zie regelmatig streams verdwijnen en dan komt er weer een nieuwe onder een andere naam ...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik weet wel dat copyrighted materiaal streamen onder civiele en niet onder strafrechtelijke zaken valt. Of dat eerste niet eens misschien. Zodra een platform weet dat er iemand verboden content streamt dan wordt die user er gewoon af gepleurd. Misschien dat als iemand er heel veel geld mee verdient, dat er maatregelen genomen kunnen worden.
quote:
Yep, zo werkt dat.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik zie regelmatig streams verdwijnen en dan komt er weer een nieuwe onder een andere naam ...
Vooral die ogen als ie slikt zijn creepyquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:24 schreef tonja het volgende:
[..]
"De Heer heeft rare kostgangers"wtf lol.
Dat is eigenlijk waardoor ik het als kikker herkende. Dat slikken met de ogen doen ze allemaal. Ze gebruiken daadwerkelijk hun ogen om het voedsel naar de slokdarm te duwen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Vooral die ogen als ie slikt zijn creepy
Nee. Maar ik ga wel naar de universiteitsbibliotheek. En dan staan ze me in de weg.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
Gaan jullie ook demonsteren voor de palestijntjes? Of tegen de palestijntjes?
Pas je op met die terroristen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ga wel naar de universiteitsbibliotheek. En dan staan ze me in de weg.
Het zijn er niet zoveelquote:
Las dat de sfeer gemoedelijk wasquote:
Die wapenstok kan er echt veel dieper inquote:
Een gemoedelijk sfeertje zei ik alquote:
Lees het inderdaad morgen wel of ze er zijn kunnen blijvenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:22 schreef chufi het volgende:
We wachten af hoe hardhandig ze uiteen geslagen gaan worden
Is al wel een tijdje bezig hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ah kijk, bij de UvA begint het al
https://www.ad.nl/binnenl(...)bouw-bezet~a3cd4c38/
Die houden alles goed bijquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:02 schreef chufi het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)innengasthuisterrein
oud pupilletje van je ?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:12 schreef pullup het volgende:
Ik klik hem aan en zie meteen een reporter die ik ken ook nog`grappig
Jodelen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:53 schreef mario390 het volgende:
nu komt onze moment in
onze tv waar we gewonnen
hebben en julie zijn 2te
geworden
Yes van een paar jaar geleden, wist niet dat hij dit deed maar het was prima voor hemquote:
Jaaahaaaquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 07:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het antwoord reeds gegeve.. net zo vaag als Mario
Ik zag het jaquote:Op woensdag 8 mei 2024 07:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het antwoord reeds gegeve.. net zo vaag als Mario
Worst voor lange Ilsequote:Op woensdag 8 mei 2024 11:49 schreef chufi het volgende:
[..]
2 posts boven je zie je mn antwoord.....
Het is wat later op de dag en dan ben ik wat beter in puzzelen, heb het net geradenquote:
quote:
Dat heb ik ook. Komijnkaasquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 13:13 schreef spapaars het volgende:
Hier nog een vliegerbeest.
[ afbeelding ]
En nog 2 met vleugels
[ afbeelding ]
Maar of deze ook kan opstijgen?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |