Misschien voor de vakantiequote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je mag hontie van hier ook ophalen![]()
Zonder hontie zou ik niet gaan wandelenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien voor de vakantie
Nee, ik moet gewoon in mn eentje kunnen wandelen, zelfdiscipline afstoffen enzo
Een homofiele fries die pro europa is.quote:
🥦quote:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een homofiele fries die pro europa is.
Voor meer dingen is het belangrijk dat Nederland pro Europa is. Of heb je zin om elk jaar met natte voeten te zitten?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nederland heeft niet echt een keuze, voor de economie is pro Europa zijn de beste optie
De afschuw is wel grappigquote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ach we sturen in ieder geval iets grappigs dit jaar
Ik had tot een paar jaar geleden nooit gedacht dat ik lopen leuk zou vinden, maar leegt mijn hoofd het geeft tegelijk energie, maar ik moest wel een drempel over in het beginquote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat goed, ik moet ook gaan lopen. Maar elke keer heb ik weer iets anders, of gewoon geen zin
Leuk de kinderboerderij, genieten met de kleindochter! Ik kwam er graag met mn neefje en nichtje, maar de pubers willen niet meer mee. Nu kom ik er alleen hier nog af en toe met workshops en trainingen (er zit een restaurant met zaaltje dat je kan huren bij).
Nederland is best goed voorbereid op het stijgen van de zeespiegelquote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor meer dingen is het belangrijk dat Nederland pro Europa is. Of heb je zin om elk jaar met natte voeten te zitten?
Voor Nederland al helemaal belangrijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor meer dingen is het belangrijk dat Nederland pro Europa is. Of heb je zin om elk jaar met natte voeten te zitten?
Ik woon aan zee, maar maak me er nog niet echt druk om.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nederland is best goed voorbereid op het stijgen van de zeespiegel
Nu nog de rivieren in toom houden
Aan zeequote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik woon aan zee, maar maak me er nog niet echt druk om.
Why not?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan dit jaar geen Eurovisie kijken
Jouw naam schreeuwt in mijn hoofd Hawaii dus jij moet aan Zee wonenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik woon aan zee, maar maak me er nog niet echt druk om.
Die doet dit jaar voor ons land het songfestivalquote:
Huh..je hebt kleinkinderen?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat goed, ik moet ook gaan lopen. Maar elke keer heb ik weer iets anders, of gewoon geen zin
Leuk de kinderboerderij, genieten met de kleindochter! Ik kwam er graag met mn neefje en nichtje, maar de pubers willen niet meer mee. Nu kom ik er alleen hier nog af en toe met workshops en trainingen (er zit een restaurant met zaaltje dat je kan huren bij).
Knap dat je drempel over gegaan bentquote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had tot een paar jaar geleden nooit gedacht dat ik lopen leuk zou vinden, maar leegt mijn hoofd het geeft tegelijk energie, maar ik moest wel een drempel over in het begin
Nog steeds een andere tijdzone?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |