SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet DotIk ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
ja heb 12 jaar geschilderd in een open atelier. Merk dat ik het thuis niet snel oppak.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Doe je dat zelf ook?
Ik ben totaal niet creatief. Wel met de Kerst.. dan pak ik altijd wel uit.
Nou dat dus.. maar wat er staat is soms zooo ongeloofwaardig.. of ze posten wat en komen dan niet meer terug..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat mensen dit soort dingen delen op een forum
Ik kijk net even en alleen die topic titelsquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat mensen dit soort dingen delen op een forum
je hebt gewoon gekaaptquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:53 schreef lojanda het volgende:
Ik dacht ik open maar gewoon want Dotteke ziet het toch weer niet
Nou dat dus hahaha dat zegt soms al genoegquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kijk net even en alleen die topic titels
Nou dan kun je wel zeggen dat je creatief bentquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja heb 12 jaar geschilderd in een open atelier. Merk dat ik het thuis niet snel oppak.
Encaustic art/ wasschilderen doe ik wel vaker. Dat kan gewoon op een tafel.
Beeldhouwen vind ik leuker om te doen maar degene die er les in gaf is ermee gestopt.
[..]
Nou dat dus.. maar wat er staat is soms zooo ongeloofwaardig.. of ze posten wat en komen dan niet meer terug..
Denk dat er soms wat gepost wordt om te kijken wat anderen zeggen , hoe ver anderen zich dan open stellen.. met hun verhaal.. dus om te trollen..
quote:
Ik was creatief, haken, breien, naaien, aqurellen, tekenen, gitaar spelenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mijn hobby is een beetje lezen.. niet erg creatief dus![]()
Ben jij ook creatief?
creatief bezig is een beter woord hahaha vind het gewoon leuk om met mn handen bezig te zijn en in iets op te gaan..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou dan kun je wel zeggen dat je creatief bent
Dat is rot dat je het niet meer kunt doen omdat je lichaam niet meer meewerkt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was creatief, haken, breien, naaien, aqurellen, tekenen, gitaar spelen
Maar ik kan niet veel meer het geeft allerlei klachten aan mijn lijf.
Lezen heb ik veel gedaan maar door een iets kan ik mij niet echt meer goed concentreren op het verhaal. Dan lees ik en een paar pagina's verder denk ik o jee wat was dat ook weer en moet ik weer een paar bladzijdes terug
Maar ik kan nog wel mopperen dat ik het niet meer kanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is rot dat je het niet meer kunt doen omdat je lichaam niet meer meewerkt.
Ik kom veel in Culi maar post er niet veel. Vind het wel leuk om inspiratie op te doenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou dat dus hahaha dat zegt soms al genoeg
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik kan nog wel mopperen dat ik het niet meer kanDus dat is mijn nieuwe hobby mopperen
![]()
Nee hoor sta gelukkig niet zo in het leven. Ik denk altijd wat niet kan kan niet
Nee, ben niet zo mopperkontquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
open maar een moppertopic ergensalhoewel dat is klaagbak natuurlijk haha
Dat is wel een gezonde instelling die je hebt.
Waar zit je dan nog steeds in dat geldzaken topic?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:01 schreef Iceage het volgende:
Ik heb weer eens bonje met Lienekien. zal Leandra haar zo wel komen helpen![]()
![]()
Wat vervelend Dot, je bent dus wel heel creatief maar je lichaam laat het niet toequote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was creatief, haken, breien, naaien, aqurellen, tekenen, gitaar spelen
Maar ik kan niet veel meer het geeft allerlei klachten aan mijn lijf.
Lezen heb ik veel gedaan maar door' iets' kan ik mij niet echt meer goed concentreren op het verhaal. Dan lees ik en een paar pagina's verder denk ik o jee wat was dat ook weer en moet ik weer een paar bladzijdes terug
yepquote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar zit je dan nog steeds in dat geldzaken topic?
Had het al gezienquote:
Dat lijkt me echt heerlijk om daar dan helemaal in op te gaan. Dat lijkt me ook zo ontspannen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
creatief bezig is een beter woord hahaha vind het gewoon leuk om met mn handen bezig te zijn en in iets op te gaan..![]()
met klei ook dingen gedaan maar dat ligt me niet zo.
Sta ik ook in je testamentquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sta ik ook in je testament
Dottert van Fok! krijgt mijn schriftje wat ik bij hou over FOK!
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik kan nog wel mopperen dat ik het niet meer kanDus dat is mijn nieuwe hobby mopperen
![]()
Nee hoor sta gelukkig niet zo in het leven. Ik denk altijd wat niet kan kan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |