Druk met wat?quote:Op maandag 6 mei 2024 10:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hi Dotteke.. je hebt het er maar weer druk mee
Ik zit te denken, de laatste keer was volgens mij begin dit jaar oid (?)quote:Op maandag 6 mei 2024 10:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.. zeker omdat het al even geleden is en dan is het heerlijk om elkaar weer te zien.
Bij de lidl deze week zijn wel verspil me nietsjes, maar boeien hoe ze er uit zienquote:Op maandag 6 mei 2024 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Ohh kun je dat ook invriezen! dat wist ik niet.... komen deze week nog ergens in de aanbieding dan maar wat inslaan en invriezen
Voor in de soep gaat heel goed maar om zo te eten vries ik nooit in. Ik snijd ze dan ook al in stukjes en dan kun je ze ook al bevroren in de soep doen. Ik denk niet dat asperges om zo te eten uit de vriezer lekker is. Ze worden dan toch wat slap denk ik maar voor in de soep maakt dat niet uit.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Ohh kun je dat ook invriezen! dat wist ik niet.... komen deze week nog ergens in de aanbieding dan maar wat inslaan en invriezen
Hoiquote:Op maandag 6 mei 2024 10:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hay
Hier nog nooit asperges gegetenjullie maken me nieuwsgierig (alleen zo duur... ).
Er zijn r's die doen dat maar 1 keerquote:Op maandag 6 mei 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet maar er zijn er die er nachten voor opblijven
He ze hebben daar asperges in de aanbieding die er raar uitzien?quote:Op maandag 6 mei 2024 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de lidl deze week zijn wel verspil me nietsjes, maar boeien hoe ze er uit zien
Haha ja... onder mijn steen groeien er geen aspergesquote:Op maandag 6 mei 2024 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ohhh waaaat nog nooit gegeten![]()
Zijn mensen die er niet veel aan vinden.... heeft geen hele sterke smaak.. maar zelf vind ik ze heerlijk![]()
nu zijn ze vaker in de aanbieding en ja.. nog wel duur voor een groentesoort.
En uhm ik ga ook nog voor het gemak en koop ze het liefst geschild
nee ik denk dat ze om zo te eten niet lekker zijn als je ze ingevroren hebt maar idd voor een soepje is het prima.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor in de soep gaat heel goed maar om zo te eten vries ik nooit in. Ik snijd ze dan ook al in stukjes en dan kun je ze ook al bevroren in de soep doen. Ik denk niet dat asperges om zo te eten uit de vriezer lekker is. Ze worden dan toch wat slap denk ik maar voor in de soep maakt dat niet uit.
maar dat weet je nietquote:Op maandag 6 mei 2024 10:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ja... onder mijn steen groeien er geen asperges
Misschien ooit eens proberen
Het is heerlijkquote:Op maandag 6 mei 2024 10:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hay
Hier nog nooit asperges gegetenjullie maken me nieuwsgierig (alleen zo duur... ).
Heb mij dat nooit aangewend om een hele nacht op internet te gaan zitten als ik niet kon slapenquote:Op maandag 6 mei 2024 10:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Er zijn r's die doen dat maar 1 keer![]()
![]()
sliep toen sowieso al heel slecht dan is het wel een leuke afleiding.
Die maakte mijn moeder soms idd. Die waren smerig... dus daarom tel ik ze niet mee. Blik/potgroentes zijn in mijn beleving niet representatief voor de daadwerkelijke groentesmaakquote:Op maandag 6 mei 2024 10:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee ik denk dat ze om zo te eten niet lekker zijn als je ze ingevroren hebt maar idd voor een soepje is het prima.
Wel eens zo'n potje gekocht
Ja! Ik ga het eens proberen. Vrijdag even kijken of ze er dan nog betaalbaar zijn. Ze mogen van mij best lelijk zijn.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is heerlijkwel prijzig idd maar ik koop het als ze in de reclame in en nu blijken ze bij Lidl heel goedkoop te zijn. Spapaars zei dat. Daar zijn de kromme en niet zo’n mooie nu maar 2,49 voor 750 gram. Ze zijn dan niet zo recht maar dat doet aan de smaak niets af. Nu het moment om het eens te proberen
Gezellig hoorquote:Op maandag 6 mei 2024 10:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit te denken, de laatste keer was volgens mij begin dit jaar oid (?)
Ik heb de randjes al voorgesorteerd, dan kunnen we direct beginnen
Het is ook maar een kleine twee maanden dat ze er zijn dus dan wil ik er wel een aantal keercvsn genieten. In die tijd zijn ze ook altijd wel ergens in de reclame gelukkig want anders is het natuurlijk wel erg duur.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ohhh waaaat nog nooit gegeten![]()
Zijn mensen die er niet veel aan vinden.... heeft geen hele sterke smaak.. maar zelf vind ik ze heerlijk![]()
nu zijn ze vaker in de aanbieding en ja.. nog wel duur voor een groentesoort.
En uhm ik ga ook nog voor het gemak en koop ze het liefst geschild
Ik heb zo'n plaat en ik vind het in de avond heel erg fijnquote:Op maandag 6 mei 2024 10:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gezellig hoor![]()
Het is voor mij al heel lang geleden dat ik heb gepuzzeld. Ik heb eens een keer heel goedkoop puzzels van Anton Pieck kunnen kopen maar die zitten nog geseald in de doosDacht dan koop ik er zo’n mat bij die je dan onder de bank kunt schuiven maar is er nog steeds niet van gekomen.
In een rolletje ham zoals vroeger met een verjaardagquote:Op maandag 6 mei 2024 10:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee ik denk dat ze om zo te eten niet lekker zijn als je ze ingevroren hebt maar idd voor een soepje is het prima.
Wel eens zo'n potje gekocht
Ik heb dat ook heel erg met spinazie.. zo vies uit de vriezer of potje en totaal andere smaak als dat je verse spinazie gebruikt.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die maakte mijn moeder soms idd. Die waren smerig... dus daarom tel ik ze niet mee. Blik/potgroentes zijn in mijn beleving niet representatief voor de daadwerkelijke groentesmaak
Maakt ook echt niets uit en met de smaak al helemaal niet.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Ik ga het eens proberen. Vrijdag even kijken of ze er dan nog betaalbaar zijn. Ze mogen van mij best lelijk zijn.
nee en jij slaapt sowieso al niet zo veel.. ik zet nu ook niet meer snel de gsm aan als ik niet kan slapen.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb mij dat nooit aangewend om een hele nacht op internet te gaan zitten als ik niet kon slapen
Nee is het ook niet.. ik eet alleen rode kool of rode bietjes uit een pot.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die maakte mijn moeder soms idd. Die waren smerig... dus daarom tel ik ze niet mee. Blik/potgroentes zijn in mijn beleving niet representatief voor de daadwerkelijke groentesmaak
Jaquote:Op maandag 6 mei 2024 10:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb dat ook heel erg met spinazie.. zo vies uit de vriezer of potje en totaal andere smaak als dat je verse spinazie gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |