Iene miene mutte .....quote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo maar even boodschappen doen
Heb 7 nieuwe Disney tassen, welke zal ik mee nemen
Tas nummer 4quote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Alle 7quote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Weet niet of mijn bed lekker is. Heb het eigenlijk nooit geproefdquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En dan in iedere tas twee dingen
Oh dat is minderquote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, maar krijg dan last van mijn heup
Vast nog een hoop bla bla dat het niet zo simpel werkt :")quote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
ALs de prijzen stijgen zijn ze een dag van te voren al omhoog, maar als het daalt ........
De olieprijs is snel gezakt naar het laagste niveau in bijna twee maanden. Zoals gewoonlijk wordt de prijsdaling nog niet doorgegeven bij de benzinepompen, maar een flinke verlaging lijkt in het verschiet te liggen.
https://www.telegraaf.nl/(...)t-doorgeven-voordeel
Dat hoop ik ook nietquote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:52 schreef JustinK het volgende:
Het is niet te heupen dat ik daar ook last van krijg
Is een ellende, ik ben daar vaak al twee na het slapen van wakker, Tel daar de rest bij en dat is de reden dat ik altijd vroeg er uit benquote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:52 schreef JustinK het volgende:
Het is niet te heupen dat ik daar ook last van krijg
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een ellende, ik ben daar vaak al twee na het slapen van wakker, Tel daar de rest bij en dat is de reden dat ik altijd vroeg er uit ben
Ze strijken daardoor nog even wat meer winst opquote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vast nog een hoop bla bla dat het niet zo simpel werkt :")
Het is niet anders. Ik weet niet beter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |