Goedemorgenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet weten waarom
Even terug gelezen ik dacht dat ik wat gezegd had, niet dus
Bij deze goedemorgen
Was zo druk aan de klets dat ik het niet doorhad jou nog geen goedemorgen gezegd te hebben. Mijn excuusquote:
Wat ga je doen?quote:
Ga jij ook actief wordenquote:
Kan gebeuren excuses aanvaardquote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was zo druk aan de klets dat ik het niet doorhad jou nog geen goedemorgen gezegd te hebben. Mijn excuus
Monster actief en jij ook actief? Ga je rozenblaadjes snuivenquote:
quote:
Dotquote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Monster actief en jij ook actief? Ga je rozenblaadjes snuiven
quote:
Dat komt door je kleurtje.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:12 schreef SwJ het volgende:
Ik negeer altijd mensen. Kan toch niet op iedereen gaan zitten reageren
Reageren op kree heb je al een dagtaak aanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:12 schreef SwJ het volgende:
Komt omdat hij altijd het laatste woord wil hebbenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Reageren op kree heb je al een dagtaak aan
Opgelost middels een topicpointer.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zie m wel verschijnen in de lijst met regels
Ik vind hem en zijn liedje echt helemaal niets aan.quote:
Er zit een verschil tussen niet kunnen en willen. Maar ik vind het wel heerlijk rustig als niet iedereen op mij wil reageren.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:12 schreef SwJ het volgende:
Ja zo is datquote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen niet kunnen en willen. Maar ik vind het wel heerlijk rustig als niet iedereen op mij wil reageren.En punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |