MOrguh Koekiequote:
Snap ik, wees eerlijk en zeg het gewoon als je iets perongeluk kapot hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
En voor de goede orde, ik vind het niet erg dat de prullenbak stuk is, het mechanisme van de klep is stuk en dat ding is oud
Maar alles ik eergisteren app of alles goed is gegaan, dan mag je gewoon zeggen oh btw, weet niet hoe het is gebeurd maar de prullenbak gaat niet meer open
Maar ga er maar vanuit dat dat voelt als confrontatie en eng is
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik had vijf pagina's geschreven met plaatjes van hoe alles werkt enzo
Denk dat ze dat nog lekker zou vinden thoquote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:46 schreef Lovely het volgende:
Dingen kunnen stuk ga en ja om het te vertellen is wel een rot.. maar degene zal vast geen billenkoek krijgen
Dat zeg je nou wel...quote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:46 schreef Lovely het volgende:
Dingen kunnen stuk ga en ja om het te vertellen is wel een rot.. maar degene zal vast geen billenkoek krijgen
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk dat ze dat nog lekker zou vinden tho
quote:
Ik ga nergens heenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Blijf jij in bed want ik wil ook zo weer in bed
Wentelteefjes erbij?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Beschuitje etenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |