quote:Op zaterdag 4 mei 2024 01:00 schreef Masberum het volgende:
Maar mensen zien dat niet in omdat ze zelf door hun domheid niet kunnen inzien hoe intelligent je bent. Wat is dan de volgende stap om te nemen? Ze alsnog proberen te overtuigen (wat helpt dat jou als persoon?)? Je niveau verlagen zodat je meer aansluiting hebt..? Hoe ervaren jullie dit, ik spreek dus tegen mensen met een ver bovengemiddeld IQ.
Neequote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:23 schreef Evangelion het volgende:
Daar hoef jij je geen zorgen over te maken, TS.
hoop intelligente antwoorden ookquote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat een diversiteit aan reacties voor TS om uit te kiezen. Mooi hoor, dat FOK!
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 01:00 schreef Masberum het volgende:
Maar mensen zien dat niet in omdat ze zelf door hun domheid niet kunnen inzien hoe intelligent je bent. Wat is dan de volgende stap om te nemen? Ze alsnog proberen te overtuigen (wat helpt dat jou als persoon?)? Je niveau verlagen zodat je meer aansluiting hebt..? Hoe ervaren jullie dit, ik spreek dus tegen mensen met een ver bovengemiddeld IQ.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:19 schreef Masberum het volgende:
Ik heb vandaag en vroeger ook wel IQ tests gedaan, ze komen altijd uit op rond de 85 a 90
Oh, daarom ben je nog steeds opzoeknaarvriendenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 01:18 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Als iemand met een iq van 159 zeg ik je dit:
Jij kunt niemand overtuigen. Niet van je zogenaamde intelligentie. Niet van je opvattingen of je zienswijze. En jezelf "dommer" voordoen is kansloos. Dus blijf in je eigen bubbel van "slimheid", en laat anderen met rust.
In schoolcijfers is dat een acht en een half of negen. Indrukwekkend TS.quote:quote:
0s.gif
Op zaterdag 10 februari 2024 21:19 schreef Masberum het volgende:
Ik heb vandaag en vroeger ook wel IQ tests gedaan, ze komen altijd uit op rond de 85 a 90
Is het ook niet vrij dom om je druk te maken over de perceptie van mensen die je zelf als dom beschouwt?quote:Maar mensen zien dat niet in omdat ze zelf door hun domheid niet kunnen inzien hoe intelligent je bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |