abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212376721
Ik heb vandaag en vroeger ook wel IQ tests gedaan, ze komen altijd uit op rond de 85 a 90 maar volgens mij is dat flauwekul. Ik voel me veel inteligenter dan dat en het gaat puur over blokjes en triangles en wat cijfers waarin je dan moet herkennen wat het volgende cijfer zou moeten zijn. Dat is toch geen manier om iemands inteligentie te meten? Doe iets wat meer met de praktijk te maken heeft, het echte leven in plaats van zoiets waarmee je nooit echt op die manier te maken hebt..
  zaterdag 10 februari 2024 @ 21:27:25 #2
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212376919
Ik hoop het wel ik heb meestal rond de 120. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_212377193
Opvallend dat vooral mensen met een laag IQ klagen over iq-tests. Accepteer gewoon dat je dommer bent dan gemiddeld. De meeste mensen schatten zichzelf hoger in dan gemiddeld. Iedereen heeft zijn eigen talenten, leg het naast je neer.

Mijn broertje ook, die kreeg een schok te verwerken toen hij uitkwam op 65-70. Zwakbegaafd dus. Is wel te merken hoor. Zijn reactie was 'Ja maar het telt niet echt want ik heb niet echt mijn best gedaan'...Right.

Al moet ik zeggen dat ik kneitererge faalangst had bij de mijne, de Wechsler, dat staat ook in het verslag omdat ik trillende handen had en een versnelde ademhaling, dus dat is mijn excuus :Y . Uitkomst was 116, wat ik vind passen bij hoe ik over mezelf denk.
Bij mij was vooral de trage reactietijd opvallend en dat haalt ook je score omlaag. Maar daar loop ik in het dagelijks leven ook tegenaan, mijn hele leven al.
Als eerstejaars psychologiestudent heb ik als proefpersoon Raven's Progressive Matrices en de Intelligence Structure Test moeten doen en toen scoorde ik 120 en 121. Daarvoor was ik ook wel nerveus maar had ik geen faalangst die me beperkte.

[ Bericht 46% gewijzigd door kuolema op 10-02-2024 21:52:41 ]
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_212377218
quote:
16s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik hoop het wel ik heb meestal rond de 120. :@
Meestal? Hoe vaak doe jij een officiële iq-test?
  zaterdag 10 februari 2024 @ 21:45:00 #5
459912 FlippingCoin
pi_212377313
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:41 schreef kuolema het volgende:

[..]
Nou ook weer niet heel vaak of zo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_212377348
Mensen die waarde hechten aan IQ testen hebben doorgaans een gebrek aan IQ.
Conscience do cost.
  zaterdag 10 februari 2024 @ 21:46:13 #7
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212377350
ik had hele hoge iq score, ergens in de 200
maar, ben 'n groot gedeelte verloren door hersenschade door contact met mavo
domme mensen zijn gevaarlijk, de meerderheid is dom, en daarom is leven in deze maatschappij geen makkie als je intelligent bent want de meeste zijn dom en snappen niet veel dus ben je vaak eenzaam en als ze weten dat je slim bent gaan ze je vaak pesten en testen
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_212377550
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:46 schreef sturmpie het volgende:
ik had hele hoge iq score, ergens in de 200
maar, ben 'n groot gedeelte verloren door hersenschade door contact met mavo
domme mensen zijn gevaarlijk, de meerderheid is dom, en daarom is leven in deze maatschappij geen makkie als je intelligent bent want de meeste zijn dom en snappen niet veel dus ben je vaak eenzaam en als ze weten dat je slim bent gaan ze je vaak pesten en testen
Oké laat maar, nu geloof ik niet meer in IQ-tests eigenlijk.
pi_212377575
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:19 schreef Masberum het volgende:
Ik heb vandaag en vroeger ook wel IQ tests gedaan, ze komen altijd uit op rond de 85 a 90 maar volgens mij is dat flauwekul. Ik voel me veel inteligenter dan dat en het gaat puur over blokjes en triangles en wat cijfers waarin je dan moet herkennen wat het volgende cijfer zou moeten zijn. Dat is toch geen manier om iemands inteligentie te meten? Doe iets wat meer met de praktijk te maken heeft, het echte leven in plaats van zoiets waarmee je nooit echt op die manier te maken hebt..
Soort Dunning-Kruger. Als ze altijd rond de 85-90 uitkomen, denk je dan echt dat die allemaal fout zijn?
Maar een algemene IQ-test zegt ook niet alles. En een IQ-test meet algemene intelligentie, niet praktische, toepasbare intelligentie relevant voor de dagelijkse bezigheden van degene die de test doet ;) .
pi_212377587
quote:
Drank maakt meer kapot dan je lief is...
pi_212377592
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Soort Dunning-Kruger. Als ze altijd rond de 85-90 uitkomen, denk je dan echt dat die allemaal fout zijn?
Maar een algemene IQ-test zegt ook niet alles. En een IQ-test meet algemene intelligentie, niet praktische, toepasbare intelligentie relevant voor de dagelijkse bezigheden van degene die de test doet ;) .
Wat is het verschil tussen die dan?
pi_212377610
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:55 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Drank maakt keer kapot dan je lief is...
Je bent erg volhoudend, daar hou ik van
  zaterdag 10 februari 2024 @ 21:56:32 #13
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212377624
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:53 schreef kuolema het volgende:

[..]
Oké laat maar, nu geloof ik niet meer in IQ-tests eigenlijk.
verstandig, 't beste is om onder de radar te blijven, dat niemand weet dat je intelligent, dan kunnen ze je niks maken.
het is 'n stuk veiliger als ze niet weten dat je slim bent, is ook goed om je dommer voor te doen dan je bent zodat je niet opvalt.

als je slim doet dan steek je als 't ware je hoofd boven 't maaiveld en als ze dat zien dan gaan ze letterlijk & figuurlijk proberen je hoofd af te maaien
pi_212377631
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:55 schreef Masberum het volgende:

[..]
Wat is het verschil tussen die dan?
Tussen welke?
pi_212377660
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:56 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Tussen welke?
Algemene niet praktische en toepasbare. Als je in het algemeen intelligent bent dan heb je toch die alle 3 te pakken?
  zaterdag 10 februari 2024 @ 22:00:28 #16
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212377727
't is echt levensgevaarlijk om slim te zijn, als de mavo weet dat je slim bent gaan ze je proberen kapot maken en soms zelfs vermoorden
pi_212377768
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Mijn dagelijkse bezigheden gaan moeizaam dus ik heb dan liever een IQ-test die het meet _O-
pi_212377889
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:57 schreef Masberum het volgende:

[..]
Algemene niet praktische en toepasbare. Als je in het algemeen intelligent bent dan heb je toch die alle 3 te pakken?
Niet echt. Je kunt geen test maken met voor iedereen praktische toepasbare vrage voor het dagelijkse leven.

Stel, je bent atoom wetenschapper, loopt geregeld tegen dingen op je werk aan die je niet snapt. Je maakt een algemene IQ test, en scoort 180. Dat begrijp je, omdat je geregeld te maken hebt met dingen die moeilijk kunt begrijpen, en kent de grenzen van je intelligentie.

Maar stel nu eens dat je vakkenvuller bent in de supermarkt. Je bent goed in je werk, snapt alles, maakt nooit fouten, wordt vaak gevraagd om dingen uit te leggen aan collegas, en je baas is erg blij met je. Je maakt een algemene iq-test en scoort 100. Je snapt dat niet, want in het dagelijks leven snap je alles, moet zelfs vaak dingen uitleggen aan anderen. Waarom schat die test je niet hoger in?
pi_212378026
quote:
16s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:45 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Welke dan?
  zaterdag 10 februari 2024 @ 22:14:14 #20
459912 FlippingCoin
pi_212378058
pi_212378127
quote:
En hoe kom je erbij dat deze officieel is? Nooit de WAIS (Wechsler) gedaan die iemand bij jou heeft afgenomen?
  zaterdag 10 februari 2024 @ 22:19:54 #22
459912 FlippingCoin
pi_212378170
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:17 schreef kuolema het volgende:

[..]
En hoe kom je erbij dat deze officieel is? Nooit de WAIS (Wechsler) gedaan die iemand bij jou heeft afgenomen?
Ik schreef niet officiele dat maak jij ervan juffie
pi_212378244
quote:
16s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:19 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik schreef niet officiele dat maak jij ervan juffie
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:41 schreef kuolema het volgende:

[..]
quote:
16s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:45 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
  zaterdag 10 februari 2024 @ 22:23:36 #24
459912 FlippingCoin
pi_212378253
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:23 schreef kuolema het volgende:

[..]
[..]
[..]

Ja dat schrijf jij dus ;)
  zaterdag 10 februari 2024 @ 22:24:45 #25
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_212378276
Op basis van je pohi vind ik het nog hoog, eigenlijk.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_212378286
quote:
16s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:23 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja dat schrijf jij dus ;)
En jij antwoordt erop zonder te zeggen dat het niet om officiële gaat terwijl ik dat wel benoem, dus mag ik ervan uitgaan dat je direct anwoordt op mijn vraag.
  zaterdag 10 februari 2024 @ 22:25:54 #27
459912 FlippingCoin
pi_212378290
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:25 schreef kuolema het volgende:

[..]
En jij antwoordt erop zonder te zeggen dat het niet om officiële gaat terwijl ik dat wel benoem, dus mag ik ervan uitgaan dat je direct anwoordt op mijn vraag.
Nouja ik hou je niet tegen of zo verder.
pi_212378315
IQ testen zijn overrated, CITO score is de echte shit.
pi_212378352
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:27 schreef Evangelion het volgende:
Waar kun je die nog terugvinden als je hem niet meer weet?
pi_212378360
Er zitten beperkingen aan IQ-tests, maar ze geven wel een indicatie van bepaalde cognitieve vaardigheden.

Verder is IQ een quotient met in de noemer je leeftijd. Dus hoe ouder je wordt, hoe lager je IQ wordt. Terwijl je niet per se minder intelligent bent geworden. Ik scoor meestal rond de 133, hoogbegaafd. Dat merk je op zich wel. Heb nooit veel voor school hoeven doen, gymnasium, brede interesses, enz. Maar er zitten ook nadelige kanten aan.

[ Bericht 25% gewijzigd door Ali_Kannibali op 10-02-2024 22:37:43 ]
pi_212396177
Wat de test vooral mist is het emotionele aspect en is daarnaast slechts een momentopname en zegt inderdaad niet zoveel over je werkelijke intelligentie en competenties. Een mooi voorbeeld is om eens te kijken het savant syndroom.

De meeste testen zijn dan ook erg rechtlijnig in de veronderstelling dat intelligentie een bepaalde norm is waaraan je moet voldoen waarin het emotionele totaal niet aan bod komt. Zo zou het zomaar kunnen dat je bij zulke test slecht scoort omdat je emotionele toestand op dat moment bepaalde inzichten blokkeert en aan je voorbij gaan. Dit heeft weer met fysiologie te maken zoals stofwisseling en je bloedsuikerspiegel, hierdoor kun je bv. al onbewust vermoeid of nerveus zijn.

Proefondervindelijk is aangetoond dat mensen en dieren met hongergevoel meer risico's nemen in hun beslissingen. Het tegenovergestelde met een volgevreten maag, het gevoel van over verzadigt zijn. Wat alle goede schakers wel kunnen beamen, werkt ook niet positief op je denkvermogen. Het vermoeid en maakt je laks. Ook andere emotionele aspecten die fysiologisch kunnen doorwerken doen uiteraard ook mee en kunnen de score significant beïnvloeden. Hoe en wat is voor iedereen strikt persoonlijk en moeilijk tot niet te meten.

Tegenwoordig doen ze wel hun best hier hokjes en maatstaven op los te laten maar ook dit werkt niet voor de volle 100%. Zo zou je in het hokje ADD geplaatst kunnen worden en deze mensen testen doorgaans niet bovengemiddeld tijdens zo'n test. Wat dan weer een moment opname is, ADD'rs kunnen zeer intelligent zijn het is maar net in welke periode in hun leven die test wordt afgenomen. :) Op het verkeerde moment vallen ze compleet door de mand en op het juiste moment zijn ze bovengemiddeld.

Intelligence goes a long way... :9

Ik heb een aantal jaren de taak OBP bij een ROC in de IT sector op me genomen. En daar werkten zeer hoog opgeleide docenten. En door die werd ik dan gebeld met de vraag om hulp want de computer doet het niet. Dan ging ik kijken en stond daar een melding op het beeldscherm met een hele simpele vraag en 2 opties om te kiezen "OK" en "Anuleren". Zolang je geen keuze maakt blijft de melding in het beeldscherm. En wanneer ik dan de vraag stelde "Lees eens wat daar staat en welke keuze zou je dan willen maken?" Dan werd ik aangekeken alsof ze het in Keulen hoorde donderen. :') Ook al nam ik het stokje over en leesde de vraag luid op voor, met de verklaring OK is JA en Anuleren is NEE, maar ze bleven me aanstaren alsof ik van een andere planeet kwam. -O- Dat noem ik dan nog eens selectieve intelligentie dan maakte ik de keuze voor hun door op OK te klikken en dan konden ze weer verder werken tot de volgende melding. Bij sommigen weet ik zeker dat ze bij de test dik over de 120 gescoord hebben. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Watuntrik op 12-02-2024 06:46:21 ]
  Miss 200.000.000! maandag 12 februari 2024 @ 06:46:56 #32
367000 roos94
pi_212396186
Mijn IQ is zo laag dat de test het niet kon meten -O-

<20 was de score.
pi_212404259
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 12 februari 2024 @ 21:16:56 #34
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_212405476
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:00 schreef sturmpie het volgende:
't is echt levensgevaarlijk om slim te zijn, als de mavo weet dat je slim bent gaan ze je proberen kapot maken en soms zelfs vermoorden
Klopt, mij hebben ze ook vermoord.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
  maandag 12 februari 2024 @ 21:22:01 #35
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212405540
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 21:16 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]
Klopt, mij hebben ze ook vermoord.
gecondoleerd.
heb je er iets van geleerd?
  maandag 12 februari 2024 @ 21:26:08 #36
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_212405600
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 21:22 schreef sturmpie het volgende:

[..]
gecondoleerd.
heb je er iets van geleerd?
Thx, was wel een domper.

Ik kom niet meer bij domme mensen in de buurt. Behalve hier op Fok! natuurlijk.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
  maandag 12 februari 2024 @ 21:47:33 #37
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_212405862
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 21:32 schreef sturmpie het volgende:

[..]
oké broeder
moedig van je dat je nog op Fok! actief bent
hou je taai
take care

nu nog 'n vraag: hoe kijk jij terug op 't feit dat je geboren bent op aarde ? is 't de moeite waard ?
Vanwege mn iq kan ik wel aardig inschatten hoe het op aarde zou zijn geweest als ik niet geboren was. En dan is het wel de moeite waard; vooral voor de rest van de bevolking. De aarde zou er niet best aan toe zijn zonder mij.
pi_212406360
IQ-testen zijn leuk, maar als je in een woestijn verdwaalt en je weet niet waar je water kan vinden dan ga je gewoon dood met een IQ van 180 ;) .

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:27 schreef Evangelion het volgende:
Mijn vader was leraar en had een aantal oefencito's, tot mijn verbazing kwam 90 procent van de vragen terug. Ik had een hele hoge score ^O^ .

[ Bericht 30% gewijzigd door Managarm op 12-02-2024 22:41:24 ]
pi_212406446
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 22:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Er zitten beperkingen aan IQ-tests, maar ze geven wel een indicatie van bepaalde cognitieve vaardigheden.

Verder is IQ een quotient met in de noemer je leeftijd. Dus hoe ouder je wordt, hoe lager je IQ wordt. Terwijl je niet per se minder intelligent bent geworden. Ik scoor meestal rond de 133, hoogbegaafd. Dat merk je op zich wel. Heb nooit veel voor school hoeven doen, gymnasium, brede interesses, enz. Maar er zitten ook nadelige kanten aan.
Krijg je niet een leeftijdstoeslag met een IQ-test?, een soort 65-plus ;) .
pi_212406518
quote:
Ik heb vandaag en vroeger ook wel IQ tests gedaan, ze komen altijd uit op rond de 85 a 90 maar volgens mij is dat flauwekul. Ik voel me veel inteligenter dan dat
Ja, dat is het Dunning-Krugereffect: https://nl.wikipedia.org/wiki/Dunning-krugereffect
pi_212406551
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 21:56 schreef sturmpie het volgende:

[..]
verstandig, 't beste is om onder de radar te blijven, dat niemand weet dat je intelligent, dan kunnen ze je niks maken.
het is 'n stuk veiliger als ze niet weten dat je slim bent, is ook goed om je dommer voor te doen dan je bent zodat je niet opvalt.

als je slim doet dan steek je als 't ware je hoofd boven 't maaiveld en als ze dat zien dan gaan ze letterlijk & figuurlijk proberen je hoofd af te maaien
Deden de oude Romeinen al. Die maakten er zelfs een heel spektakel van!

pi_212406585
quote:
Betalen voor de uitslag, beuhhh.

Congratulations!
You completed the test faster than 91% of people. Remarkable performance in "abstract reasoning".

Hahaha, mooie verkooptruc.
pi_212406738
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 22:33 schreef Managarm het volgende:
IQ-testen zijn leuk, maar als je in een woestijn verdwaalt en je weet niet waar je water kan vinden dan ga je gewoon dood met een IQ van 180 ;) .

Ja, maar evolutionair gezien geldt: hoe intelligenter, hoe beter. Slim zijn is altijd beter dan minder slim zijn (tenzij je er bijvoorbeeld te veel kracht voor moet inleveren).
pi_212406765
Ik weet niet of de IQ test echt klopt. Er zijn sowieso veel verschillende soorten intelligentie: muzikale intelligentie, fysieke intelligentie, taal-intelligentie, wiskunde-intelligentie, sociale intelligentie....
pi_212409686
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 23:12 schreef Libertarisch het volgende:
Ik weet niet of de IQ test echt klopt.
Een IQ test klopt wanneer je het relateert aan de taken die je met de gegeven opdrachten eventueel zou kunnen uitvoeren. :)

Maar ook over een hamer vasthouden en een spijker inslaan daar zou je logisch over na kunnen denken en daarna goed kunnen uitvoeren. Dit is op zich totaal simpel, meer als de hamer en spijker bekijken en het daarbij behorende ideale bewegingspatroon te analiseren is op zich geen rocket science. Niet voor niets is timmerman etc altijd een zogenaamd lagere opleiding geweest die men volgde bij de toenmalige LTS.

Maar ik wil ze de kost niet geven en heb het met eigen ogen gezien. Geef een hoogleraar in whatever een hamer en spijker met de opdracht 'Sla de spijker in de muur' en je ziet ze dan klunzen dan kun je afvragen hoe het mogelijk is dat wel zonder verwondingen op te lopen met mes en vork kunnen eten.

Onlangs een maat van mij, docent scheikunde, hoogste schaal, lid OR en afgestuurd HBO chemie, zijn toch geen domme jongens met zulke functies. Komt bij mij op bezoek met zijn draadloze stofzuiger (zón ding zonder slang) omdat ik techneut ben en hij niet bepaald. Afijn klacht was de stofzuiger gaat wel aan maar zuigt niet meer, in zijn beleving dus defect, of ik daar even naar wil kijken. Een hele intelligente man die niet voor een gaatje te vangen is, zou je zeggen. Maar het probleem was voor hem geen aanleiding om met verstopping te associëren. Er zit een schuifje naast de borstel, schuifje naar links en dan komt de borstel eruit daarachter zat een prop stof die de zuigmond geheel blokeerde. :') Probleem opgelost Docent scheikunde weer blij naar huis en zuigen maar.

Dat is nu net zo'n vraag die je niet bij een IQ test zult tegenkomen. Veel te simpel toch?
pi_212409706
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:37 schreef Watuntrik het volgende:

[..]
Een IQ test klopt wanneer je het relateert aan de taken die je met de gegeven opdrachten eventueel zou kunnen uitvoeren. :)

Maar ook over een hamer vasthouden en een spijker inslaan daar zou je logisch over na kunnen denken en daarna goed kunnen uitvoeren. Dit is op zich totaal simpel, meer als de hamer en spijker bekijken en het daarbij behorende ideale bewegingspatroon te analiseren is op zich geen rocket science. Niet voor niets is timmerman etc altijd een zogenaamd lagere opleiding geweest die men volgde bij de toenmalige LTS.

Maar ik wil ze de kost niet geven en heb het met eigen ogen gezien. Geef een hoogleraar in whatever een hamer en spijker met de opdracht 'Sla de spijker in de muur' en je ziet ze dan klunzen dan kun je afvragen hoe het mogelijk is dat wel zonder verwondingen op te lopen met mes en vork kunnen eten.

Onlangs een maat van mij, docent scheikunde, hoogste schaal, lid OR en afgestuurd HBO chemie, zijn toch geen domme jongens met zulke functies. Komt bij mij op bezoek met zijn draadloze stofzuiger (zón ding zonder slang) omdat ik techneut ben en hij niet bepaald. Afijn klacht was de stofzuiger gaat wel aan maar zuigt niet meer, in zijn beleving dus defect, of ik daar even naar wil kijken. Een hele intelligente man die niet voor een gaatje te vangen is, zou je zeggen. Maar het probleem was voor hem geen aanleiding om aan met verstopping te associëren. Er zit een schuifje naast de borstel, schuifje naar links en dan komt de borstel eruit daarachter zat een prop stof die de zuigmond geheel blokeerde. :') Probleem opgelost Docent scheikunde weer blij naar huis en zuigen maar.

Dat is nu net zo'n vraag die je niet bij een IQ test zult tegenkomen. Veel te simpel toch?
Of het zegt meer over zijn karakter dan over zijn IQ.
  dinsdag 13 februari 2024 @ 11:52:58 #47
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_212409871
quote:
Denk inderdaad niet dat ze kloppen. Afgaande op de topics die ik van jou tegenkom schat ik dat ze een punt of 10 te hoog zitten. Of je doet meer je best tijdens zo'n test dan op bij topics die je opent, dat kan natuurlijk ook.
Huilen dan.
pi_212409874
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:39 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Of het zegt meer over zijn karakter dan over zijn IQ.
Dus zoals ik eerder aanhaalde 'Selectief intelligent'? Theoretisch wil ik intelligent uitblinken en praktisch interesseert me niet daar wil ik dan wel weer dom in zijn?

Zou het je het dom kunnen noemen om zo eenzijdig te denken en te handelen? Slim is anders, toch?
pi_212410435
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 11:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Denk inderdaad niet dat ze kloppen. Afgaande op de topics die ik van jou tegenkom schat ik dat ze een punt of 10 te hoog zitten. Of je doet meer je best tijdens zo'n test dan op bij topics die je opent, dat kan natuurlijk ook.
Nou ja ik weet zelf wel dat het gewoon niet klopt, ik voel me niet dom en weet wel dat ik dat ook niet ben, zo'n testje gaat daar geen verandering in brengen, maar voelt wel aan als oplichting, ze willen je naar beneden halen met lage scores maar waarom weet ik niet, ik raak ze niet meer aan in ieder geval
pi_212410478
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2024 12:46 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou ja ik weet zelf wel dat het gewoon niet klopt, ik voel me niet dom en weet wel dat ik dat ook niet ben
Dat zegt natuurlijk exact niets.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')