Shots waarschijnlijk niet, maar kan zijn dat ze daar nu de LED even hebben uitgelaten ofzo.quote:
Voor spektakel zorgen doe je als het erom gaat, en dat kan Joost. Dat weet jij ook.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Fijn dat ze inderdaad op geen enkele manier voor spektakel zorgen
Zo atypisch voor Joost dat het enorm verdacht is inderdaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:15 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik had vandaag niet meer dan een tipje van de sluier verwacht e reken nog steeds op iets dat de verwachtingen waarmaakt. Joost die amper van zijn plek komt, is niet des Joosts. Daar is een reden voor.
Juryleden zien de camerabeelden van de Juryshow. Dus de tv beelden daarvan zeg maar.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
Maar kan het tegenwoordig met augmented reality dan? Kon dat vroeger ook al? Zien jury's die augmented reality ook?
quote:
Dat is wel te hopen, want op het moment dat 20.000 man in de zaal uit hun dak gaan aan het einde van dat hak-gedeelte, wil je dat zien in plaats van een close-up van een man met een gitaar en een zorgwekkende haarlijn.quote:
Ja zie de interval act met Glennis Grace en Afrojack. Dat was AR met die brugquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
Maar kan het tegenwoordig met augmented reality dan? Kon dat vroeger ook al? Zien jury's die augmented reality ook?
Virtual Reality wordt pas op het laatste moment toegevoegd in beeld. Er kon zomaar ineens een heel leger virtuele hakkers in beeld verschijnen na "Welkom in Europa Jongh!" Bijvoorbeeld.quote:
Op het ESF kan je niet zoals bij een concert alle kanten op vliegen want dan loop je de camera uit. Maar ik vond dit ook wel heel verdacht op één plekje.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:18 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zo atypisch voor Joost dat het enorm verdacht is inderdaad.
Denk dat dat shot van Stuntje blijft daar, ze hebben die close up nodig voor die schakeling naar Joost in spotlight.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen, want op het moment dat 20.000 man in de zaal uit hun dak gaan aan het einde van dat hak-gedeelte, wil je dat zien in plaats van een close-up van een man met een gitaar en een zorgwekkende haarlijn.
Ik ga dit niet eens aanklikken.quote:
Boeiend, hij heeft ook de meeste likes.quote:
Er zijn nog geen dress rehearsals geweest. Dus in dit stadium kunnen er nog steeds dingen worden aangepast. Maar het oorspronkelijke plan is wel het uitgangspunt uiteraard.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:18 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je mag niet echt meer dingen veranderen. Al zullen er soms wel uitzonderingen zijn als de techniek bijvoorbeeld faalt. Volgens mij had iemand paar jaar terug toch nog een andere jurk gekozen.
Ik zou er niet van uitgaan dat ineens alles anders is straks. Deze fase is voor de laatste puntjes op de i.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:24 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Er zijn nog geen dress rehearsals geweest. Dus in dit stadium kunnen er nog steeds dingen worden aangepast. Maar het oorspronkelijke plan is wel het uitgangspunt uiteraard.
Preciesquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:27 schreef Greys het volgende:
In de korte beelden van de eerste repetitie zag je Joost zelf flink hakken voor een licht wit scherm met op dat scherm een stukje van een hakkende persoon als projectie op de LED. Dus het wordt sowieso niet alleen dit met dat rode licht.
Als hij op plek 31 staat, staat hij dus niet bovenaan als meest gehaat, toch? Als je hier als nummer 1 staat heb je het echt verknald.quote:
Ik denk niet dat er gebruik gemaakt kan worden van AR, dan hadden andere acts, zoals die van de UK dat ook wel gedaan. Slimme camerashots met bijpassende visuals is denk ik het hoogsthaalbare. In het filmpje van de eerste rehearsal zie je daar een voorbeeld van bij 'bus naar Polen, al was dat denk ik niet het definitievequote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:20 schreef Aadrianus het volgende:
Virtual Reality wordt pas op het laatste moment toegevoegd in beeld. Er kon zomaar ineens een heel leger virtuele hakkers in beeld verschijnen na "Welkom in Europa Jongh!" Bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |