Precies. Dat hakken ook. Je ziet NIET het begin zeg maar.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:01 schreef TheVulture het volgende:
Slim stukje om te lanceren qua emotie en nog steeds niets prijs te geven
René Froger heeft ooit zelf het vuurwerk betaald toch? AVROTROS heeft daar helemaal geen geld voor manquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:57 schreef Em31 het volgende:
Gaat daar dus ook niet helemaal tekeer met vuur/vuurwerk, gewoon alles rood.
Noujaaaaaa
Ik vind pyro's echt zo'n goedkoop grote stappen snel thuis effect (ook al is het focking duur). Blij dat daar niet voor gegaan isquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:57 schreef Em31 het volgende:
Gaat daar dus ook niet helemaal tekeer met vuur/vuurwerk, gewoon alles rood.
Noujaaaaaa
Aran zegt wel vaker dingen op basis van zijn onderbuikgevoel.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou een mogelijkheid kunnen zijn zei Aran
Fijn dat ze inderdaad op geen enkele manier voor spektakel zorgenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:04 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik vind pyro's echt zo'n goedkoop grote stappen snel thuis effect (ook al is het focking duur). Blij dat daar niet voor gegaan is
Wat moet hij anders vertellen als Boulevard wel een item van 5 minuten wil hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Aran zegt wel vaker dingen op basis van zijn onderbuikgevoel.
Heb je een keer zo'n nummer.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
René Froger heeft ooit zelf het vuurwerk betaald toch? AVROTROS heeft daar helemaal geen geld voor man
Omdat ze niets willen weggevenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:09 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Waarom zou je van het hele lied dit laten zien? En niet het refrein ?
Dat hakken daar zie je niet alles van.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:10 schreef d_elise het volgende:
Van dat hakgedeelte had ik inderdaad ook meer verwacht, maar het outro mét ondertiteling en het camerashot op het einde vind ik echt heel goed en dat slaat natuurlijk ook goed aan bij jury's (hoop ik)
Pinoquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:07 schreef GeorgeM het volgende:
Vogel is een karakter uit een kinderboek dat jij vroeger las.
Dat vond ik wel grappig. Maar ja het kan nog alle kanten op. Ik zag dat hij heftig stond te zweten.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:07 schreef GeorgeM het volgende:
Het laatste stukje net bij Sophie & Jeroen.
Dat hakken vond ik ook jammer.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Outro is precies goed zo, dat HAKKUHdeel ben ik absoluut nog niet van overtuigd. Wel benieuwd naar het complete plaatje!
Appie staat waarschijnlijk te koken in zijn kippenpak.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vond ik wel grappig. Maar ja het kan nog alle kanten op. Ik zag dat hij heftig stond te zweten.
Ik had vandaag niet meer dan een tipje van de sluier verwacht e reken nog steeds op iets dat de verwachtingen waarmaakt. Joost die amper van zijn plek komt, is niet des Joosts. Daar is een reden voor.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Fijn dat ze inderdaad op geen enkele manier voor spektakel zorgen
Podium kleine 40-50 graden logisch dat ze zweten met al die lampen etcquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Appie staat waarschijnlijk te koken in zijn kippenpak.
Mogen ze shots wijzigen nog dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:16 schreef Greys het volgende:
Ik denk/hoop dat we ook in dit stukje nog dingen niet zien.
(Want ik vind dat rode licht bij dat hakken en Stuntje zo pontificaal in beeld ipv gave visuals een beetje mweh, daarom denk ik dat we daar straks iets anders gaan zien.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |