Er vloog nog wel een camera door het beeld.quote:
Of dit is zijn laatste oefening van de 30 minuten (qua zweethoofd) of hij stuitert het hele podium over.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:09 schreef NailQueen het volgende:
Einde is mooi. Joost heeft alleen een zweetkop
Zij zingt nogal schel hier inderdaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:24 schreef Greys het volgende:
Vond Noorwegen en Estland echt niet heel best overkomen in de officiële recap.
Ja, ik heb ook het idee dat semi 2 veel gevoeliger is voor verrassingen. In semi 1 zou Servië of Cyprus kunnen sneuvelen, maar dat is met een middenmootliedje vanaf een vroege startpositie altijd wel mogelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:09 schreef molloot200 het volgende:
Voor mijn gevoel is semi 2 moeilijker te voorspellen dan semi 1, terwijl de bookies toch anders doen vermoedenDaar is het gat tussen de nummer 10 en 11 érg groot, en bij semi 1 niet
En net nog eens rehearsals van semi 1 gekeken vanaf een laptop in plaats van een telefoontje, ik zie echt nog steeds niet in dat Cyprus zo'n zekere qualifier is volgens jullieIk zie het gewoon écht niet blijkbaar.
België zou er zomaar eens uit kunnen vallen door zijn slechte vocals.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook het idee dat semi 2 veel gevoeliger is voor verrassingen. In semi 1 zou Servië of Cyprus kunnen sneuvelen, maar dat is met een middenmootliedje vanaf een vroege startpositie altijd wel mogelijk.
In semi 2 is het voor Nederland, Israël, Zwitserland, Armenië, Griekenland, Noorwegen en Georgië redelijk zeker. Maar het is met België, Oostenrijk, Estland, Albanië, Letland en zelfs San Marino nog een heel gevecht om de laatste drie plaatsen.
Dat snap ik #stoeipoesquote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:59 schreef Nexum het volgende:
Georgië schiet van 10 naar 8 in de semi 2 odds
Chanel wie right?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |