Ah heel erg underwhelming ditquote:Op maandag 6 mei 2024 16:00 schreef Greys het volgende:
Postcard, ze zoemen in op het land van bovenaf op de wereldkaart, daarna een paar fragmentjes van oudere inzendingen van dat land. Daarna een soort selfie video van de artiest, Cyprus in dit geval. Daarna nog wat korte portretbeelden van de artiest en dat is het.
Ik ben benieuwd wie dat voor Nederland zijn !quote:Op maandag 6 mei 2024 16:00 schreef Greys het volgende:
Postcard, ze zoemen in op het land van bovenaf op de wereldkaart, daarna een paar fragmentjes van oudere inzendingen van dat land. Daarna een soort selfie video van de artiest, Cyprus in dit geval. Daarna nog wat korte portretbeelden van de artiest en dat is het.
Sienekequote:Op maandag 6 mei 2024 16:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie dat voor Nederland zijn !
Gooi daarvan af en toe iets hier ajbquote:Op maandag 6 mei 2024 16:01 schreef Rebel- het volgende:
Fijn dat de fotografen in de arena hun werk direct publiceren.
Winnaars?quote:Op maandag 6 mei 2024 16:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie dat voor Nederland zijn !
Slobodan leeft niet meer.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:06 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik begin toch bang te worden voor Servie
Ja ik ook.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:06 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik begin toch bang te worden voor Servie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |