Ik denk dat ik al vanaf ep 1 Rose een dotje vond. Martha had ik lang veel moeite mee, dat viel nu wel mee. Ws omdat ik haar niet meer kwalijk nam dat ze Rose verving.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh RiverDie is zeker heel fijn. Prachtige verhaallijn ook, mijn favoriet.
Ik vond Rose dit keer trouwens uitstekend te pruimen, in tegenstelling tot de eerste keren.
Allemaal geprobeerdquote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:31 schreef Vanyel het volgende:
Mijne zijn maar een paar uur altijd. Geen je triptanen well eens in andere toedieningsvorm geprobeerd @:blues?
Neusspray of injector kan wel eens helpen als pillen dat niet doen.
Martha, mja. Is wel ok.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al vanaf ep 1 Rose een dotje vond. Martha had ik lang veel moeite mee, dat viel nu wel mee. Ws omdat ik haar niet meer kwalijk nam dat ze Rose verving.
Normaal 2x is ook vreselijk zeg. Het put je uit, zeker als t 4x in een week isquote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een lange aanvallen zeg. Die van mij zijn ook wel erg kort natuurlijk. Al kan een aanval ook wel een paar dagen duren als ik de signalen niet snel genoeg opvang. En normale pijnstillers doen echt niets, dan ben ik net zo lang als jij bezig.
Wat naar dat triptanen zo weinig doen bij jou![]()
Ik vind 'scherp randje wordt minder scherp' wel tellen als 'helpen'![]()
Ik ben deze week al vier keer aan de beurt geweest. Normaal twee keer dus ik heb het ook verminderd naar mijn zin. Bij de eerste aanval afgelopen zaterdag heb ik niet goed genoeg voor mezelf gezorgd. Dan blijft het dooretteren. Ik voel me sinds vandaag eigenlijk pas weer mezelf.
Stress en slaaptekort draagt behoorlijk bij. Dat zijn eigenlijk de enige twee factoren waarvan aangetoond is dat ze migraine kunnen triggeren. Verder is het individueel, een vriend krijgt het bijvoorbeeld door cafeïne.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Normaal 2x is ook vreselijk zeg. Het put je uit, zeker als t 4x in een week is![]()
Wat bedoel je met niet goed voor jezelf gezorgd?
Zo'n aanval kan je weinig aan doe lijkt me toch
Ik vond die tokkieheid juist heel leuk. Zie op tegen Matt Smithquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Martha, mja. Is wel ok.
Ik had moeite met de Tokkieheid van Rose. Maar daar kon ik eindelijk doorheen kijken.
De kerst ep met Donna was overigens ook weer heerlijk. Geweldige rol van haar.
Ik hoop vooral dat ik Doctor Jodie de tweede keer te doen vind. Door haar slechte verhalen ben ik afgehaakt.
Misschien vind je Smith nu ook wel te pruimen. Zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vond die tokkieheid juist heel leuk. Zie op tegen Matt Smith![]()
Van Peter Capaldi kan ik me weinig herinneren eigenlijk en met Jodie heb ik hetzelfde als jij.
Ik ga er nu een stuk minder snel doorheen dan eerder, dat kijkt wel anders hoor.
Zo balenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Stress en slaaptekort draagt behoorlijk bij. Dat zijn eigenlijk de enige twee factoren waarvan aangetoond is dat ze migraine kunnen triggeren. Verder is het individueel, een vriend krijgt het bijvoorbeeld door cafeïne.
Doordat mijn aanvallen snel over kunnen gaan en ook niet zo heftig meer zijn, kan ik soms te vroeg denken dat het leven gewoon weer door kan gaan. In die gevallen komt het altijd erger en sneller weer terug. Afgelopen week zat ik in een soort loop van stress, slaaptekort en te snel weer actief worden. Tot vandaag dus, alsof er een mist is opgetrokken![]()
Beetje jammer is dat ik het vannacht ook weer laat moet maken en weer een nieuwe dosis stress krijg. Dus morgen begint er waarschijnlijk weer een nieuwe loop
Beetje terugschroeven dus naar 3x 10 of zo?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kan vannacht, naast hopelijk weer lekker slapen, ook lekker liggen. De elektrische deken verschuift steeds en die kan ik met 2 handen wel goed krijgen maar met 1 lukte dat niet. Een vriendin heeft ‘m nu weggehaald, hoop m niet meer nodig te hebben voorlopig. Ook heeft ze grit in de kattenbak bijgevuld. Zo meteen komt picnic en maandag de hulp. Nu kan ik rustig rust houden. De oefeningen gingen redelijk, alleen de 3x 15 herhalingen was te ambitieus
Truequote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Misschien vind je Smith nu ook wel te pruimen. Zou zomaar kunnen.
Oh ja, Adipose
Ja, misschien later vanavond, wanneer de gevoeligheid weg is. Anders morgen weer een paar pogingenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Beetje terugschroeven dus naar 3x 10 of zo?
Lekker rustig aan doen. Jammer dat t geen balkonweer is.
Smith is mijn favoriet geworden door de genialiteit van de verhaallijnen. Ik vind die Steven Mofffat stijl echt briljant. Toen dat verdween, vond ik er eigenlijk geen zak meer aan. Ik hou zeer van dat duistere, complexe en seizoenoverstijgende van de Moffat-seizoenen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
True
Ik haatte hem echt met passie idd omdat ie Tennant van zijn plek stootte. Kan ook misschien minder zijn.
Maar ik denk dat ik hem ook los daarvan gewoon minder vind hoor .
Ouchquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:30 schreef AnneX het volgende:
Vrijdagavond en een afgebroken kies voor mnX.
Het verval is / heeft ingezet.
Goede vraagquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:47 schreef Lonaa het volgende:
Stel, ik heb volgend weekend een middag en een halve middag in Arnhem, waar lunch en ontbijt ik dan, wat wil ik zien en waar wil ik shoppen?
Ik ga even voor je denken. Shoppen weet ik niet zo, kom nauwelijks in de binnenstad. Het gebied de 7 straatjes is wel erg leuk, veel leuke kleine winkeltjes (Woarst heeft heel veel lekkere italiaanse dingen) Moushmoush is soms open voor lunch.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:47 schreef Lonaa het volgende:
Stel, ik heb volgend weekend een middag en een halve middag in Arnhem, waar lunch en ontbijt ik dan, wat wil ik zien en waar wil ik shoppen?
Prima tips. We hebben zaterdagavond een feestje en zondagmiddag in de Achterhoek, dus we hebben maar een overnachting geboekt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ga even voor je denken. Shoppen weet ik niet zo, kom nauwelijks in de binnenstad. Het gebied de 7 straatjes is wel erg leuk, veel leuke kleine winkeltjes (Woarst heeft heel veel lekkere italiaanse dingen) Moushmoush is soms open voor lunch.
Ontbijt, Walt in de Koningstraat, laatst iets over gehoord maar nooit geweest.
En je bent natuurlijk gewoon welkom![]()
Zaterdag is er een fijne markt en bij rotweer kan je de Eusebius toren op met een heel eng glazen balkon (overnachting in de binnenstad?)quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Prima tips. We hebben zaterdagavond een feestje en zondagmiddag in de Achterhoek, dus we hebben maar een overnachting geboekt.
Als de e kou doorzet en ze geen verwarming hebben zijn ze vast snel weer thuisquote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:29 schreef fietsie het volgende:
In het kader van de vakantie zijn de dames een weekje gaan glampingen.
Ik krijg nu appjes over 3 truien, 2 paar sokken over elkaar en koude neuzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |