De LED schermen staan daar niet eens aan.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:57 schreef drxanax het volgende:
Omg!
Geen dingen in de fik
Geen vogel die wegvliegt
Geen special effects
Mmmmm.....
Ik denk dat het van achter is gefilmdquote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
De LED schermen staan daar niet eens aan.
Vanuit de Green Room?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:58 schreef BramVeen2002 het volgende:
[..]
Ik denk dat het van achter is gefilmd
Oh ja ik zie het nu want de vogel staat rechts. Het was zo klein en vaag. Maar dit lijkt mij gewoon de állereerste doorloop met alleen de bewegingen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:58 schreef BramVeen2002 het volgende:
[..]
Ik denk dat het van achter is gefilmd
Geen idee maar vanuit dit camera standpunt kijk je wel de zaal in, je ziet namelijk de curve van de arenaquote:
Zon account? Is officiële ESC account volgens mijquote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:01 schreef Greys het volgende:
Misschien van Gover.
Die dacht 'fuck it, zo zie je toch niks'.
Maar wel raar hoe zo'n account daaraan komt.
Neequote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zon account? Is officiële ESC account volgens mij
Precies waar ik bang voor was. Dit is echt wel super teleurstellend. Geen vliegende vogel of stuntje geen vuurwerk….quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:51 schreef Em31 het volgende:
https://www.instagram.com(...)MTA2emd2ZTNsMHJ6cA==
Hier zie je een stukje, wat raar dat iemand dat deelt
Niet duidelijk van wanneer dit moment is, maar het vertelt natuurlijk wel iets.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker! Zou niet moeten mogen. Maar je ziet hier helemaal niks aan. Alleen lampen en bewegingen. Dus de act is er niet door verklapt.
Doe je het er nou om?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:04 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Precies waar ik bang voor was. Dit is echt wel super teleurstellend. Geen vliegende vogel of stuntje geen vuurwerk….
Als het inderdaad een doorloop is: ik las van de week dat alleen de laatste repetitie (vgm oefenen ze 3 keer in dat halfuur/20 min) dat ze vuurwerk, vuur etc mogen gebruiken. De eerste 2 dus niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:04 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Precies waar ik bang voor was. Dit is echt wel super teleurstellend. Geen vliegende vogel of stuntje geen vuurwerk….
Of een hologram.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Niet duidelijk van wanneer dit moment is, maar het vertelt natuurlijk wel iets.
Je ziet dat hijzelf, appie en stuntkabouter op 1 plek blijven staan, de dansers nog enigszins bewegen, dat het belichtingskleurpalet europablauw en geel is, bij het hakstuk wit en rood, en dat ie in het donker eindigt met een spot op alleen hem.
De 'maanlanding' moet dus komen van een combinatie van de visuals en camerawerk. Er zijn geen props te zien.
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:59 schreef d_elise het volgende:
En dan volgende week, nadat de volledige act bekend is en hij echt iets speciaals doet, met z'n allen natuurlijk zeggen: zie je wel!!! Nooit aan getwijfeld!!! 😂
Joost en z'n team zijn te creatief én serieus hiermee bezig om niet met iets verrassends te komen.
Moet elke keer weer lachen om de currywurst.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:07 schreef blackswangreen het volgende:
Het bijzondere aan dit optreden (als dat er al is) moet vrijwel zeker uit de visuals komen. En die zie je niet op dat crappy filmpje. Dus dat zegt nogal weinig.
Ik weet ook niet of de curryworst onderdeel is van het uiteindelijke optreden
Gelukkig kan hij het met z’n charisma dragen als de visuals slechter dan slecht zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:07 schreef Za het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Govert heeft een onnavolgbaar gevoel voor humor en schoonheid, dus wat hij bedenkt zal geen algemeen gevoel van pracht oproepen.
Eerder vragen.
Eea wordt nu zo gehyped, ik lees dat de vogel een verwijzing is naar Joost die vroeger met zijn ouders Sesamstraat keek. Serieus? En dat moeten de Eurovisie kijkers ook zelf invullen dan? Mensen denken een diepere betekenis te zien desnoods is een bord curryworst.
Het doel is denk ik absurditeit en vragen oproepen, kijkers die niet bevatten wat hier eigenlijk de bedoeling van is, en liefhebbers die er de meest mooie betekenissen achter zien.
Belangrijkste is Joost, zijn charisma, zang, dans, energie en mimiek, daar moet alle nadruk op liggen.
Hij hoeft het niet te hebben van de staging, en de Govert weet dat ook, en zal er een bizarre vertoning rond maken die niet te prominent is, welke niemand begrijpt, maar wel met iets wat het mensen in verwarring achterlaten op het eind nog meer plaats zal hebben dan het al deed in de videoclip.
Als er al een troef is, denk ik een einde dat inhakt.
In de clips die ik tot nu toe zag vond ik deze vooral vervelend, omdat het de aandacht weghaalde bij Joost. Terwijl hij zijn perfecte dansje deed verscheen er een hakkende vrouw op de achtergrond die niet kan tippen aan zijn dans en komisch talent, en eerder beeld vervuiling is, dan dat het het nummer kracht bijzet. Imo is op dit moment alles wat afleid van de energie, charisma, mimiek en dansjes van Joost eeuwig zonde.
Ik hoef geen menselijk onmogelijke staging, er hoort niets vanaf te hangen, Joost is genoeg, in alle opzichten. Het gezeur met die vogel en ander gedoe er omheen begint mijn irritatie op te wekken.
Maar ik kijk er nog steeds naar uit
Als er teksten komen in de trant van: dit is onmogelijk of dit eist veel van de stage crew. Dan verwacht je toch wel iets meer dan dit.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe je het er nou om?
Want er is sowieso niks in te doen. Niet eens het LED scherm.
Ik weet niet eens meer wie de mol was.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 17:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Liever niet, dat valt eigenlijk ook elke keer tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |